Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kvalita nafty
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kejki



Založen: Nov 10, 2009
Příspěvky: 2468
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

PříspěvekZaslal: so srpen 27 2011, 16:26    Předmět: Citovat

kevin_mitnick napsal(a):
AmarokCZ napsal(a):
Proč asi ty dvě třetiny jsou na tom jak jsou a třeba Evropa je na tom mnohem líp? Není to třeba tím, že evropané nejsou líný a hnou zadkem, když je potřeba ?


Nebo taky proto, ze nadnarodni koncerny drancuji nerostne bohatstvi tretiho sveta prakticky zadarmo za vydatne podpory bank...

V Africe prostě probíhala minimálně 10.000 let selekce jinak. To není prácismus, to je genetika. Stejně tak jsme my pomalí v mnohé manuální práci proti Asiatům.
Problém je, že jejich zemědělce ničí potravinová pomoc. Když je neúroda, je komodita o něco dražší a zemědělec je zase na svém - jenže k nim přivalí potravinovou pomoc a zemědělec prodělá. Pak nikdo neinvestuje do zemědělství, protože na to nemá. Anebo pěstují jako v Jemenu to, co potravinová pomoc nevozí Wink - to je obdoba latinské Ameriky v arabském světě. Sice dochází pitná voda, ale je co žvýkat...
Tady taky není práce pro všechny a na světovém trhu to nebude jinak.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18683
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po srpen 29 2011, 4:43    Předmět: Citovat

Tam asi bude ta třenice . Práce prostě rok od roku ubývá a mladá generace bere vše nárokově , z toho musí být bez dalšího mela i u nás .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5231

PříspěvekZaslal: po srpen 29 2011, 7:54    Předmět: Citovat

Pokud se vrátím k naftě tak v sobotu se mi podařilo přidřít vstřikovací trysku. Než jsem přišel co to muje tak jsem rozebral část potrubí (abych vůbec zjistil který válec to je). Našel jsem jak je jehla ve vstřiku po stranách podřená jakoby jela nasucho (to ale nejde když je okolo nafta)-
Když jsme měl ruce od té nafty tak
1. smrdělo to více nějakým ředidlem než naftou
2. normálně to to mezi prsty žralo
3. s mastnou naftou která vzlíná to nemělo nic společného
4. kdo zná naftu ví že pak i po umytí stále smrdí, já se umyl a po naftě ani stopy.
Jezdím na normální naftu od benzínky.
Je to normální??? Nebo je to cílená likvidace aut....

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18683
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po srpen 29 2011, 8:01    Předmět: Citovat

No tchánovi odešlo čerpadlo u nového auta ve 30tisících . Naštěstí mu záruku uznali , předtím odebrali vzorek z nádrže .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kevin_mitnick



Založen: May 20, 2007
Příspěvky: 1778

PříspěvekZaslal: po srpen 29 2011, 12:33    Předmět: Citovat

rezis napsal(a):
Pokud se vrátím k naftě tak v sobotu se mi podařilo přidřít vstřikovací trysku. Než jsem přišel co to muje tak jsem rozebral část potrubí (abych vůbec zjistil který válec to je). Našel jsem jak je jehla ve vstřiku po stranách podřená jakoby jela nasucho (to ale nejde když je okolo nafta)-
Když jsme měl ruce od té nafty tak
1. smrdělo to více nějakým ředidlem než naftou
2. normálně to to mezi prsty žralo
3. s mastnou naftou která vzlíná to nemělo nic společného
4. kdo zná naftu ví že pak i po umytí stále smrdí, já se umyl a po naftě ani stopy.
Jezdím na normální naftu od benzínky.
Je to normální??? Nebo je to cílená likvidace aut....


No pokud si bral naftu u "benzinky" nekde na druzstvu, tak je to normalni. Pod nazvem "nafta" se tam bezne prodava smes nafty, redidla a biosracek. pokud si ale bral naftu nekde u OMV, tak je to na zalobu a maji tam docela problem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
forbidden



Založen: Feb 14, 2005
Příspěvky: 8998
Bydliště: Brno (JN89GF)

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 20:28    Předmět: Citovat

Když jsem dnes čekal na benzince, tak jsem koukal v regálu na nějaký aditiva do nafty. Prý to snižuje vylučování parafinu při nízkých teplotách a zlepšuje mazání a kdoví co ještě. Používá to někdo? Má to nějakej význam? Beru "běžnou" naftu a sem tam tu "lepší" třeba od Shellu, nebo Benziny. K pochybným pumpám nejezdím. Říkám si, jestli ta "lepší" nafta třeba už nějaký aditiva neobsahuje, cenově to vyjde +- nastejno, jestli do běžný naleju lahvičku, nebo vezmu rovnou lepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3376
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 20:53    Předmět: Citovat

Zrovna shell prý není dobrá nafta. Naopak benzina vychází v testech nadprůměrně. Známý lil VIF (asi nejznámější aditivum) a trochu tím vyčistil chycené vstřiky. Prý mu tak o 0,2 až 0,5 spadla spotřeba. Mám v plánu VIF taky zkusit, ale ještě sem se pro nějaké balení nedostal..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32006
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 22:54    Předmět: Citovat

Na spoustě benzínek žádnej VIF neznají, i když ho prodávají - v Česku se mu říká "Super benzín aditiv" a "Super diesel aditiv", nevím proč, ale asi to nějak souvisí s právní ochranou názvu. Detaily na www.vif.cz .

Zkratka "VIF" je na plechovce uvedená jen "v koutku" etikety. Plechovka má 0,5 litru a při doporučeným poměru míchání 1 : 1 000 (1ml přípravku na litr paliva) stojí kolem 250 - 260 kaček, tj. zdražuje každej litr paliva o cca 0,50 Kč.

Vlastnosti paliva přitom vylepšuje natolik, že (v mým případě BA-95) naprosto to nejobyčejnější palivo, pocházející z prodeje u pumpy Tank-Ono vylepšuje na úroveň "prémiovýho" paliva "vod škebly". Posuzováno podle ochoty akcelerovat (čas dosažení rychlosti 100km/h z nuly s určitou zátěží) a podle průměrný spotřeby při jízdě na konkrétním známým úseku trasy (spotřeba při určitý ustálený rychlosti v silničním i v dálničním režimu).

Zkoušel jsem nejdřív (po X letech ježdění na obyčejnej BA-95) natankovat do skoro prázdný nádrže zhruba do půlky (aby vyježdění do prázdna netrvalo měsíc) V-power nitro (98oc) od škeble, pak po vyježdění MaxMotion od ÖMV (taky 9Cool a nakonec obyčejnou BA-95 od TankOno s přidaným VIFem - akcelerace se ve všech 3 případech zlepšila asi o 0,3 - 0,5 sekundy (neboli skoro neznatelně, v rozmezí chyby způsobený ručním měřením), ale průměrná spotřeba spadla z 6,5 na cca 5,9 litru při jízdě po běžných silnicích mimo město a z přibližně 10,5 na 8,5 litru v dálničním režimu (tachometrově 140km/h = cca 133km/h GPS, trasa z Prahy do Hradce Králové po D11 v obou směrech). Motor je zřetelně pružnější než byl dřív, líp táhne "odspoda" a ve vyšších rychlostech nepotřebuje tolik "dupat na přasky". Všecko měřeno "ručně" stopkama a odečtem z palubního počítače, takže skutečnost se může odlišovat klidně i o desetinu sekundy a několik desetin litru - ale nejpodstatnější je, že časy měřila vždycky jedna a ta samá osoba (mně sice blízká, ale jinak fungující jako OMEZOVAČ OTÁČEK) a spotřebu i rychlost měřil ten samej PP. Auto bylo vždycky v přibližně stejným naložení (stejný osoby a pár kilo zavazadel), mělo stejný obutí a v něm stejnej tlak - Hankook Optimo K-410 195/55 R15 nafučeno na 2,5baru všecky 4 kola. Sací vzduchovej filtr a svíčky jsem v motoru měnil až po všech testech na konci srpna - tudíž ani výměna těchto komponent nemohla mít výraznej vliv. Bohužel co nešlo ovlivnit, bylo počasí neboli teplota, tlak a vlhkost vzduchu. Vzhledem k nočním podmínkám všech "testů" ale doufám, že ovlivnění počasím bylo co nejmenší. Výsledek je, že VIF přidávám od začátku září trvale do každýho tankování a můžu ho vřele doporučit.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1287
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 23:06    Předmět: Citovat

ja lejem VIF do ropaka a zda sa mi ze je motor kludnejsi, spotrebu neporovnovam, jazdim jak blazon ale cca v ramci predpisov (nikdy nie na "spotrebu") Very Happy , vzhladom na to ze mesacne vyjazdim cca nadrz tak mam balenie na sezonu, co ma financne nezrujnuje
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6563
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 23:26    Předmět: Citovat

kevin V družstvu to nafta nemůže být špatná. Vezmi si, jaké např. traktory na to jezdí. Vždyť tam jsou lepší motory než v osobáčku...
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alkom01



Založen: Mar 20, 2006
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 30 2014, 0:23    Předmět: Citovat

Používám VIF zimní a spokojenost, přez letní období přidávám taky, jen když jezím na směs se stolním olejem 1:1.
_________________
Pivo v přírodě ničím nenahradíš!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18683
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: čt říjen 30 2014, 6:09    Předmět: Citovat

Jojo , TAKJANe , na co by si do nafty lili nějaká svinstva , to u pump dokážou nemožné . Karle , takhle starý silničník , pokud nemohu ve stejnou chvíli přepnout na jinou nádrž , těžko něco zadelí poznám . Tedy alespoň já . Pokud nafta splní , co normově má , tak není čehokoliv třeba . Pokud nesplní , nemůže jedna tisícina nic změnit . Toť názor můj . Jo a ty jezeďáci mají zase jiné problémy . Ráno vyfasují kanystr a baterku . Po doplnění nafty a montáži aku vyjíždí . Realita mého okolí . Jde o to , co bylo v jiném vlákně . Ani sebelepší kamery jim na nic nebyly . Loupežníci se jim do nich smáli .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15536
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt říjen 30 2014, 7:05    Předmět: Citovat

Mě se zdá kvalita nafty v pořádku. Celej rok tam leju benzín a kvalita nafty na jízdu vliv neměla. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
forbidden



Založen: Feb 14, 2005
Příspěvky: 8998
Bydliště: Brno (JN89GF)

PříspěvekZaslal: čt říjen 30 2014, 9:34    Předmět: Citovat

OK, po cestě mám obchod, kde ten VIF prodávají (o polovinu levněji, jak na benzince). Tak to vyzkouším a uvidíme. Akcelerace mě ani nezajímá, zatím mi vždycky stačila, spotřebu sice taky moc neřeším, ale uvidíme. Když to šetří motor...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32006
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt říjen 30 2014, 17:50    Předmět: Citovat

BOBOBO napsal(a):
.... Pokud nafta splní , co normově má , tak není čehokoliv třeba . Pokud nesplní , nemůže jedna tisícina nic změnit . Toť názor můj . ... .
Divil by ses, i ta tisícina změní hodně. Ono ani v tý supr-prémiový naftě těch aditiv není o moc víc než tisícina objemu. Tyhle složky jsou jednak supr účinný, kdy jich opravdu stačí trošička a vlastnosti to vylepší někdy i o jeden nebo dva řády, druhak jsou ty složky extrémně drahý - právě proto, že jsou tolik účinný a taky proto, že jejich výroba je technologicky a surovinově hodně náročná. Jsou to skoro vždycky organický sloučeniny se solema kovů, který není snadný připravit ani v laborce, natož hromadně někde v chemičce. Kilo nebo litr takovejch složek pak stojí desetitisíce korun, protože jsou schopný efektivně vylepšit desítky kubíků paliv - a vem si autocisternu, která veze cca 30 tun benzínu, jestli její obsah prodáš litr po 34 kačkách jako nejzákladnější "bezolovo", anebo po přidání pár litrů spešl aditiv za dejme tomu 2-3 tisíce kaček - kdy se z obsahu stane prémiový palivo "100oktan" s cenou kolem 40 kaček/litránek......
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund