Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kupa Skoda Felicia combi.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31871
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 27 2010, 20:39    Předmět: Citovat

Spolehlivost i životnost odpovídá dnešním požadavkům - 5 let lízačka, pak prodat a novej majiteli, poser se. Dělá to tak dneska kazdej výrobce.
U tý kombinace kompresor & turbo šlo spíš o průběh krouťáku, turbo zabírá i s natáčivýma lopatama až někde na 2000-2500 otáčkách, kdežto s kompresorem má motor výkon už na 1200-1300.
A k těm rychlostem - fábule váží 1100 kilo, s řidičem a v provozu běžně 1200 i ještě něco navrch. A ne nadarmo se jí říká "vydlabanej ingot" - má takovou spoustu výztuh, že i když se vyválí, pasažéři i s ohledem na to, že dneska snad už každá má minimálně 4 pytle + všecky místa mají 3bodový pásy mají vysokou šanci přežít. Ono se to nezdá, ale ať si na ni nadává kdo a jak chce, je BEZPEČNÁ.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: st říjen 27 2010, 20:49    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):

A k těm rychlostem - fábule váží 1100 kilo, s řidičem a v provozu běžně 1200 i ještě něco navrch.


Tou půldruha tunou jsem myslel prázdné auto, ne naložené pytli cementu Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31871
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 27 2010, 21:17    Předmět: Citovat

Jenže půldruha tuny, pokud to není správně rozloženo a vyztuženo, je docela na 2 věci v případě nějakýho nárazu - a fábule má tu hmotu dost dobře umístěnou na to, aby se deformovala jen tam, kde to ničemu nehrozí a kde to naopak bude chránit...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: st říjen 27 2010, 21:30    Předmět: Citovat

O tom žádná. Taky jsem nepsal, že půldruha tuny je podmínka dostačující.
Spíš jsem tím chtěl vyjádřit, že se dvoustovky nebojím v autě, které je stavěné na 250, zatímco v autě stavěném na 150 bych se toho bál. Ono je to taky o stabilitě, brzdách, gumách, podvozku atd. atd. a jde o to, aby ani k tomu crash testu pokud možno nedošlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31871
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 27 2010, 21:49    Předmět: Citovat

Jestli se zase chceš dohadovat, jako v dredu o hulení - tak jseš na špatný adrese. Fábule má návrhovku minimálně 240 a podle motorizace dostává i odpovídající podvozek - brzdy, kola, gumy, pružení & tlumení, jsou různý kategorie náprav... Proto taky Škoda Auto nedovoluje měnit motorizace (přestavby, třeba z 1,2HTP na 1,4MPi nebo 1,6MPi), protože taková přestavba obzvlášť na nějakou hodně dravou verzi by se při pokusu o šetření na podvozku nemusela vyplatit. A pak je to taky o tom, kdo sedí ta volantem - pokud tam sedí hovado, je mu i závodní klec a 10 pytlů dokola k hovnu...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: st říjen 27 2010, 22:07    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Jestli se zase chceš dohadovat, jako v dredu o hulení - tak jseš na špatný adrese.

Nerozumím. To jako je povinné mít stejný názor?

Možná mám o Fabii zkreslené představy, v silnějším modelu jsem neseděl a dodávané podvozkové varianty jsem nezkoumal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31871
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt říjen 28 2010, 1:12    Předmět: Citovat

Nj, už to tak bude, že i "vydlabanej ingot" se vyrábí a prodává nejen s "Hádkou Trojice Pístů" pod kapotou, ale i s čímsi onačejším - bohužel za to v Bolce (navedení z Vlkohradu) chtějí tak nehorázný prachy, že si to u nás skoro nikdo nemůže dovolit a na silnicích furt potkáváme nejčastěji ty "socka edišn" provedení...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33937
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt říjen 28 2010, 7:36    Předmět: Citovat

Kto si bude kupovat nejaku lepsie vybavenu Fobiu? To auto je tragicke a predrazene, takze to nema zmysel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: čt říjen 28 2010, 8:51    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Nj, už to tak bude, že i "vydlabanej ingot" se vyrábí a prodává nejen s "Hádkou Trojice Pístů" pod kapotou, ale i s čímsi onačejším...


Kouzelná zkratka, to HTP Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=p7srgNkdcEo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5215
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: čt říjen 28 2010, 11:25    Předmět: Citovat

Hov_no To Pojede
MedziPlyn Ideš Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31871
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt říjen 28 2010, 18:25    Předmět: Citovat

O tom, pro koho jsou určené fábule RS a podobné verze včetně "stokoňových" motorů, nechci diskutovat - ale jsou a koupit jdou.
Jinak pro zkratku "HTP" už jsem sesbíral 5 různých výkladů:
1) originální "stanovisko výrobce: High Torque Power = vysoký krouticí moment ( Laughing Laughing Laughing - NO CEMMENT!!!)
a dále lidová tvořivost Čechů (a Slováků): je to
2)Horko Těžko Poskládaná
3)Hádka Trojice Pístů,
4)Hovno To Pojede,
5)Honem To Prodej
....

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: čt říjen 28 2010, 19:22    Předmět: Citovat

Tak já ti nějaké přidám do sbírky:
Hrabe To Pomalu
Hodně Tlač na Plyn

ale hádka tří pístů je nejlepší Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: pá říjen 29 2010, 11:55    Předmět: Citovat

K té 1.8T - mě totiž zarazilo, že mě kámoš říkal, že to auto jakoby táhne víc od vyšší rychlosti, nikoliv otáček motoru a tvrdil cosi druhé o klapce v karburátoru, což mě zase připadalo nesmyslný, když to snad má GDI.
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33937
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá říjen 29 2010, 12:21    Předmět: Citovat

Tak nech ti ten karburator ukaze Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: pá říjen 29 2010, 13:30    Předmět: Citovat

Pokud vím, boleslavská Škodivka montovala poslední karburátory do starších mutací Favorita.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 5 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund