Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá říjen 15 2010, 15:00 Předmět:
Jistě. Obzvlášť potom, co jak fóbije, tak sup začaly v prodeji válcovat svoje "koncernový bratříčky" (polo-auto a prassat) právě z důvodu lepší výbavy za nižší cenu. Hoši ve Vlkohradu si sice dokázali uhlídat (_!_) proti snaze Porsche o převzetí značky VW, ale už neuhlídali "adoptovanou dcerunku", aby jim nepřerostla přes hlavu co se týče prodejnosti - tak jí na tu hlavu musejí pořádně dupnout, hajzlové fašistický... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá říjen 15 2010, 16:41 Předmět:
Už je to i na Novinkách, ty komentáře jsou trefný. Jsme blbci - i když nevím, jak bych to v dobách prodávání - ať už Škodovky či třeba BVV - dokázal ovlivnit... Jen jsem tiše zíral, jak se tuneluje stát. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6067 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: pá říjen 15 2010, 18:15 Předmět:
Poslední před-VW model byl Favorit.
Ale to, že tady nainvestovali nějaký prachy a poskytli technologii ještě neznamená, že máme být odvázaní z toho, když silovými zásahy potlačují prodeje úspěšných máloněmeckých modelů ve prospěch Lidovozů.
Ono se to ale chlapcům vrátí. Místo aby to vnímali jako signál, že něco ve státě Vlkohradském zahnívá, takhle to zflikují a o to víc to pak časem vyhřezne.
P.S. vzpomínám, jak mi někdy před lety jeden zákazník řekl: Luxusní Lidovůz, to zní hrdě
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá říjen 15 2010, 18:31 Předmět:
Mezitím se v Boleslavi nebude vyrábět vůbec nic nebo nanejvejš "deutsche LOGAN" případně "neu-ersatz-Trabi" - protože ziskovější modely "s okřídleným šípem ve znaku" se utnou a ty méněziskové se vyřadí jako nerentabilní. Škoda jako značka bude postavená na vedlejší kolej a ve fabrice se budou produkovat nanejvýš typy, které podle "herrenvolku von Vlkohrad" budou rentabilní = rozuměj se znakem VW na kapotě - přesně stejně, jako je to v bývalé BAZce v Bratislavě nebo dalších závodech... Jenže zase ruku na srdce - kdyby český stát nedal z ruky majetkovou majoritu ve Škodovce, soudruzi z Vlkohradu by rozhodně nebyli tak naklonění nějakým investicím nebo poskytování technologií... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Bez VW by hadam doteraz vyrabali Feliciu, takze by som velmi nevykrikoval...
Felda a pak jeste prvni Octavie, to byly jedine dva vozy, ktere uz neposralo komunisticke vedeni a jeste nes.urvili manageri. Felda z roku 1998 mi dodnes slape jak hodinky s 220.000 na tachometru a krome par malickosti na zadnich dverich v zasade ani moc nerezne, zatim co soused se snazi zbavit ctyrlety Fobie, na ktere uz nema puvodni jedinou cast predni napravy, H7 meni jak spotrebak jednou za mesic a v servisu je pomalu vic nez na silnici...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st říjen 27 2010, 14:22 Předmět:
K těm Oktávkám - "benzín" 1.8T znamená ,že to má motor TSi, nebo byly zas nějaký mutace ? _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st říjen 27 2010, 16:04 Předmět:
Detaily pominu, spíš jestli je to opravdu benzínový "common-rail" s kompresorem +turbem pro vyšší otáčky nebo jen turbo ? Navíc tady se konečně pořádně mohli vyřádit s "čipováním", s "ošizenou východní" variantou motoru atd. Ono to umí jet mnohem líp než standart, ale emise pak jaksi nesedí. Někdo to tady určitě ví a napíše... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6067 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: st říjen 27 2010, 18:40 Předmět:
Nerozumím, co to je "s kompresorem + turbem pro vyšší otáčky nebo jen turbo"
Turbokompresor je turbokompresor.
Praktických zkušeností s tímhle motorem moc nemám - měl jsem pár dní půjčenou Oktávku s tím motorem, náhon na přední a bez regulace prokluzu a byl to pěkný opruz - furt jsem hrabal, zvlášť na mokru - moc lehký předek.
Určitě by se z toho dalo vyždímat víc kobyl - já jezdím s jiným benzínovým turbem a mám o 30% větší měrný výkon (chip tuning by mi nabízel ještě víc).
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 27 2010, 19:41 Předmět:
Tomášjedno - TSi je kombinace mechanicky poháněného dmychadla obdobného americkým "superchargerům" (řemen od kliky) a normálního výfukovými plyny štvaného turba - výhodou je, že takový motor prakticky nezná "turbodíru" (po přidání plynu reaguje okamžitě), zabírá opravdu dobře "odspodu" a přitom má rovnoměrně rostoucí krouťák ve velmi širokém rozsahu otáček. Fábule "dvojka" se čtyřválcem 1,2TSi 63kW a s osmi(!!!)ventilovou hlavou umí jezdit 200km/h a ani při takovém trapu nemá otáčky vyšší jak 4000rpm... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6067 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: st říjen 27 2010, 19:54 Předmět:
Kombinace dvou kompresorů mě trochu překvapuje - myslel jsem, že tu turbodíru vyplňují velkým objemem mezichladiče vzduchu. Co si vzpomínám, tak ze 7 turbomotorů, co jsem kdy alespoň pár dní kočíroval, měl turbodíru akorát jeden (byl to první diesel v Lexusu ).
P.S. při dvoustovce radši sedím v něčem nad 1,5 tuny, Fabie bych se asi bál, ostatně s tou výkonnější verzí 1,2 TSI dělá 191 (což se na tachometru jeví jako 200, ale 200 to není). S motorem 63 kW dělá 177.
Edit: ale zpátky k tomu dotazu ohledně 1,8T - protože dvoukompresorový motor je u VW letošní novinka, tak to zřejmě dřív neměl.
Naposledy upravil tomasjedno dne st říjen 27 2010, 20:43, celkově upraveno 1 krát.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.