Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: ne září 19 2010, 20:33 Předmět:
Taky jsem chtěl kdysi koupit Feldu na "poskakování" pro mou milou a kámoši mě to rozmluvili - takže jsem za stejný peníze koupil Citroen ZX 1.6i od jednoho důchodce a dodnes jsem jim za tu radu vděčnej... Jen je to olejožrout, ale jinak spolehlivej a hlavně standartně s posilovačem řízení, nikoliv jak VIP verze od Škodovky, a má daleko pohodlnější sedadla. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Aug 20, 2004 Příspěvky: 2172 Bydliště: Brno-venkov
Zaslal: ne září 19 2010, 20:45 Předmět:
Mám feldu 1,3/50kW r.v. 2000. Spotřebu jsem měřil několikrát a vždycky vyšla na 6,9l. Ohledně jízdy mám zásadu, držet motor mezi 2700 - 3000 otáčkek. Tam je pásmo, kdy má největší účinost. Ohledně rezavění zadních dveří je dobré sundat tapecírunk a strhnout krycí fólii. Ve dveřích je potom za jízdy průvan a ten pomáhá vysušovat vlhkost. Jinak reznou páté dveře, lemy zadních kol a začínají blatníky v motorovém prostoru. Klapku stačí občas vyčistit, a nechat znovu nastavit přes diagnostiku.
Mal som naftaka 1,9 combi, kupene v bazare ako 6rocne 120tis km, ja som tam dopumpoval dalsich vyse 200tis. Opravy - jedina, asi pri 250tis sa rozsypala volnobezka na alternatore. Ostatne uz bolo doplnanie-vymena spotrebneho materialu, po 100tis rozvody, obcas platnicky, olej, gumy Spotreba bola 5l, overena nosnost nakladu asi 800kg. Dvere zadne som menil aj ja. Inak auto a najma motor neskutocne spolahlivy, diely lacne, doporucujem.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18683 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po září 20 2010, 6:38 Předmět:
Mám dlouhou 1,6 na plynu , platí těch 75 koní . Ta 1,6 100koňová je oktávková , motor stejný , má jinou klapku , jinou elektriku . Klapku jsem musel opravit , zadní dveře mám jiné . Tedy mám i jiný motor i převodovku , obojí jsem musel po "výhodné" bazarové koupi vyměnit .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32002 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po září 20 2010, 12:04 Předmět:
Pro Čusta: nevím, soused to dotáhl přímo ze salónu = nebyla to bazarovka. Bylo to origo fabrika, fakt je, že v "plný palbě", takže se už tenkrát takové auto muselo objednávat. A fakt je, že když jsem do ní sedl poprvé, měl jsem pocit, že sedím v letadle, jakej měla odpich - však si na ní tenkrát Franta hrozně zakládal a nikomu ji nejmíň 2 roky nechtěl půjčit, ani manželce ne... Proto jsem se taky ptal, kolik to má výkon a těch 100 koníků mne zarazilo - ale když to měl i v TP, tak to asi fake nebylo. Fakt je, že ten motor neměl už od prvpočátku běžný rozdělovač, ale lištu, filtr vzduchu nebyl oválný, ale čtyřhranný air-box a rozpěru mezi vršky McPhersonů nad motorem mělo auto už z fabriky a Franta se chlubíval, že když jede do Němec, tak místní nestačí koukat, co ta Feli umí - prý mu jela přes 200. Nevím, já s ní tenkrát víc jak 160 nejel - ona sice snahu jít dál měla, jen já radši ubral, abych blížící se zatáčku vybral po asfaltu a ne přes svodidla... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 10, 2009 Příspěvky: 2468 Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7
Zaslal: po září 20 2010, 18:05 Předmět:
I nafťáky byly dvě verze, vím, že moje (nová maska) byla línější díky jinak posazené převodovce. Tatík s tou starší verzí jezdí pořád, kromě klasické rzi na kastli všechno funguje i po 150tis.
Mně po 180tis. urezly "rohy" z motoru, ale i to bylo zavařeno a šla do světa. S pátými dveřmi nebyl problém, protože jsem potkal hned dva neubrzdily. A na všech v rodině praskaly pouzdra palivového filtru, což je blbé, páč si pak motor nenasaje a musí se odvzdušňovat.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st září 22 2010, 15:34 Předmět:
To mysleli vážně, že to bude mít při socialistických tolerancích výroby motor Wankel ? _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.