Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt červenec 29 2010, 17:36 Předmět:
Mazec.
V tom případě ten dlouhej vrták poslouží, řezat nemusíš, upni do svěráku a z boku kladivem urazíš/zlomíš (teda dobrej vrták, "máslo" se ohne stejně jako u Bebaty). I když ty stopky nebývají kalený... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: čt červenec 29 2010, 18:36 Předmět:
Vrták je příliš křehký,podle mne praskne.Jak zdenda správně podotknul,když do něj zboku praštíš,tak ho urazíš. No,ale vyskoušej. _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: Oct 21, 2007 Příspěvky: 400 Bydliště: Litovel
Zaslal: čt červenec 29 2010, 19:19 Předmět:
Roveridere, jen tak pro informaci, pod jakou vahou se ta osa ohýbá? Přece ta Babeta musí mít nějakou rezervu v nosnosti. Pokud se pod tvou vahou ohýbá osa, musí trpět i jiné namáhané části motorky. Není potom nebezpečné na Babetě jezdit? _________________ Netřep se mnou!
Roveridere, jen tak pro informaci, pod jakou vahou se ta osa ohýbá? Přece ta Babeta musí mít nějakou rezervu v nosnosti. Pokud se pod tvou vahou ohýbá osa, musí trpět i jiné namáhané části motorky. Není potom nebezpečné na Babetě jezdit?
nosnost je pokud vim 80kg, moje hmotnost je uvedena v 1 prispevku
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt červenec 29 2010, 22:17 Předmět:
Můj cca 120kg kámoš jezdí do hospody na Jawa Stella, jen mu vyměnili "rozetu" na motoru tak, aby to šlo víc do síly. Myslím, že má tak 11 zubů... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18683 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 30 2010, 5:59 Předmět:
Stopka vrtáku je měkota . Tu ve svěráku i částečně ohneš . Nevím jak nyní , ale bývala běžně tzv. stříbrnice . Myslím , že 12 byl tzv. cejnek od tkalcovského stavu . To je to co potřebuješ . Jen rozbrusem uříznout kus co potřebuješ . Je to ze stavu "rošer". Bohužel jsem se nezásobil . Mám jen jeden kus na povolení štípacího kužele .
Založen: Oct 21, 2007 Příspěvky: 400 Bydliště: Litovel
Zaslal: pá červenec 30 2010, 11:15 Předmět:
Roveridere, pardon, jsem si tvé hmotnosti v prvním příspěvku nevšiml. Ale překvapuje mě, že má Babeta tak nízkou nosnost. To přece není možné, většina lidí by na ní nemohla jezdit. _________________ Netřep se mnou!
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá červenec 30 2010, 11:33 Předmět:
A nerezová tyč se taky ohne ? Tu by ve Feroně měli mít. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Babeta, typ 28 (prvý model) má v technických údajoch uvedenú nosnosť 100 kg, u ostatných to nebude asi veľmi odlišné....
Stefan31
Ale je tam dodatok, citujem:"-Pri prekročení predpísanej váhy jazdca možno pneumatiku prehustiť na 2,5 atp, rýchlosť vozidla sa však musí znížiť asi o polovicu maximálnej rýchlosti."
tak sem se pokoušel kalit na indukční varné desce, bohužel to nebyla schopná ohřát na víc než cca 300 stupňů (dle barvy povrchu), takže efekt 0, spíš záporný...
holt budu muset počkat až se dostanu k plynovýmu sporáku, páč žhavit normální plotýnku do ruda se mi nepříde jako dobrej nápad
ZdeněkHQ nojo jenže jakej nerez, orčitě je jich hromada druhů, a aby se s nim nemuseli zas dělat psíkusy, třeba starej bojler sme měly uchycenej nerezovou obručí cca 1,5m x 4cm tloušťka tak 1,5mm a ten se ohejbal a pružil jedna radost...
edit:
jinak problémy s ohýbáním zadní osy u babči má víc lidí, prej se někomu ohla jen při brždění, babča skoro nebrzdí...
moje babča má dle štítku celkovou 135kg př náprava 48kg, zadní 87kg, užitočná hmotnosť 85kg, vzhledem k tomu ze sem si tam dal vyšší sedlovku, tak na zadní nápravě bude jistě více než 87kg
Naposledy upravil roverider dne pá červenec 30 2010, 12:22, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá červenec 30 2010, 12:14 Předmět:
Nerez by měla být třída 17 + tahle tabulka a zavolat do Ferony či Feromatu.
kód:
Při výběru oceli je určeno tepelné zpracování číslicí za tečkou
(například 12 090.1 - Ušlechtilá uhlíková ocel žíhaná)
Přesné označení tepelného zpracování tedy je:
.0 - tepelně nezpracovaný
.1 - normalizačně žíhaný
.2 - žíhaný (s uvedením způsobu žíhání)
.3 - žíhaný na měkko
.4 - kalený nebo kalený a popouštěný při nízkých teplotách nebo po rozpouštěcím žíhání (jen u austenických ocelí)
.5 - normalizačně žíhaný a popouštěný
.6 - zušlechtěný na dolní pevnost, obvyklou u příslušné oceli
.7 - zušlechtěný na střední pevnost, obvyklou příslušné oceli
.8 - zušlechtěný na horní pevnost, obvyklou příslušné oceli
.9 - stavy, které nelze označit první doplňkovou číslicí 0 až 8
_________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.