Předem ujišťuju, že to nechci sám opravovat, ale chci se jen duševně připravit na účet z autoservisu
Motor je 1,8 se vstřikováním. Za studena je vše OK, ale jak se trochu zahřeje, tak se na volnoběh celé auto klepe, jako by motoru něco rychle přerušovalo dodávku paliva, něco tam ,,kmitá". Z výfuku se ozývá dunění jak od velkého dieselu. Při mírném zvýšení otáček to přestane, ale třeba rozjezd se mi zdá takový trhaný. Zároveň se mi auto zdá v nižších otáčkách trochu zdechlejší. Přemýšlím nad vzduchovým filtrem, ten se pěkně dlouho neměnil. Nenapadne někoho něco?
Založen: Nov 28, 2004 Příspěvky: 1775 Bydliště: pod Black Mount
Zaslal: út červenec 06 2010, 16:53 Předmět:
Tak ten filtr to taky může dělat. Je to jednobodové vstřikování nebo vícebodový vstřik? Při studeném motoru je nastaven jiný vstřik s větším množstvím benzínu. Po ohřátí se objem vstřikovaného benzínu sníží. Můj názor na to cukání: vydřená dráha potenciometru škrtící klapky, lambda sonda dává špatné hodnoty, palivový filtr, vzduchový filtr, netěsnost výfuku mezi motorem a lambdou, svíčky. NEBO TO BUDE ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO A JÁ JEN TAK PLÁCÁM.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31989 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út červenec 06 2010, 17:12 Předmět:
A co zkusit nějaké auťácké fórum? Každopádně v tom bude nějaká koncernová modifikace VW motoru, takže na tu 1,8 bych se klidně optal i třeba na škodováckém fóru v sekci Octavia... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 07, 2008 Příspěvky: 786 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zaslal: út červenec 06 2010, 18:23 Předmět:
čidlo teploty chládící kapaliny, lambda, čidlo klepání motoru, pokud je to vice bod muze byt špatnej jeden vstřik, svicky (kabely a vubec cele zapalování) je toho spousta, něco se dá vyloučit postupem pokus omyl...
Mne kedysi tiež štrajkovalo auto, hlavne pri rozbehu ako keby išlo trhano, pri rýchlejšej jazde to zo začiatku nebolo poznať a niekedy z výfuku bola počuť rana, ako keby dobre nespálená zmes sa dostala z motora. Skúšal som za chodu motora dotlačiť káble na sviečky a dostal som riadnu ranu , tak už som prišiel na to, že je kábel zlý.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18675 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st červenec 07 2010, 6:16 Předmět:
Jelikož ve studeném běhu běží dobře , vidím to na plynovou klapku , po ohřátí musí pracovat v jiné-častější poloze a pak může být pryč ten poťák , ale ještě spíše motor , protože se pootáčí přes 1-2lamelky a ty se vypálí . Nejčastější konec klapky . Jestli je to elektronikou , můžeš posoudit i vytažením konektoru klapky . Pokud motor (teplý!) stále poběží (malinko klesnou nebo se zvýší otáčky) , tak je chyba v elektrice a to i v řídící jednotce , pokud Ti chcípne , je ta závada v sacím traktu .
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4051 Bydliště: Zlín
Zaslal: ne červenec 18 2010, 9:06 Předmět:
Tak nebyl. Jen jsem s tím nejel já a další řidička nic nezpozorovala. Klepalo se to pořád stejně. Dělala to zpuchřelá hadička od posilovače brzd. Podle toho, jak se motor na silentblocích pohyboval, to občas přisávalo falešný vzduch do sání. Po výměně vše OK.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31989 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červenec 18 2010, 10:53 Předmět:
Tohle mi dělala před lety i stará dobrá "šáde" - střílela do výfuku při ubrání plynu, volnoběh si lítal jak papírovej čert nahoru dolů, chcípala při dojezdu na křižovatku nebo po nastartování držela 2500 otáček a nechtěla dolů - a byla to povolená cívka elektromagnetického uzavírání trysky volnoběhu... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.