Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Seat Ibiza, nestabilní volnoběh
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4051
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 16:40    Předmět: Seat Ibiza, nestabilní volnoběh Citovat

Předem ujišťuju, že to nechci sám opravovat, ale chci se jen duševně připravit na účet z autoservisu Confused
Motor je 1,8 se vstřikováním. Za studena je vše OK, ale jak se trochu zahřeje, tak se na volnoběh celé auto klepe, jako by motoru něco rychle přerušovalo dodávku paliva, něco tam ,,kmitá". Z výfuku se ozývá dunění jak od velkého dieselu. Při mírném zvýšení otáček to přestane, ale třeba rozjezd se mi zdá takový trhaný. Zároveň se mi auto zdá v nižších otáčkách trochu zdechlejší. Přemýšlím nad vzduchovým filtrem, ten se pěkně dlouho neměnil. Nenapadne někoho něco?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1775
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 16:53    Předmět: Citovat

Tak ten filtr to taky může dělat. Je to jednobodové vstřikování nebo vícebodový vstřik? Při studeném motoru je nastaven jiný vstřik s větším množstvím benzínu. Po ohřátí se objem vstřikovaného benzínu sníží. Můj názor na to cukání: vydřená dráha potenciometru škrtící klapky, lambda sonda dává špatné hodnoty, palivový filtr, vzduchový filtr, netěsnost výfuku mezi motorem a lambdou, svíčky. NEBO TO BUDE ÚPLNĚ NĚCO JINÉHO A JÁ JEN TAK PLÁCÁM.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 17:12    Předmět: Citovat

A co zkusit nějaké auťácké fórum? Každopádně v tom bude nějaká koncernová modifikace VW motoru, takže na tu 1,8 bych se klidně optal i třeba na škodováckém fóru v sekci Octavia...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hop



Založen: Mar 26, 2005
Příspěvky: 84
Bydliště: Zl

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 18:09    Předmět: Citovat

Tak nějak se mě chovala felda po natankování divného benálu.Pomohlo doplnit jiným.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 786
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 18:23    Předmět: Citovat

čidlo teploty chládící kapaliny, lambda, čidlo klepání motoru, pokud je to vice bod muze byt špatnej jeden vstřik, svicky (kabely a vubec cele zapalování) je toho spousta, něco se dá vyloučit postupem pokus omyl...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jancis1



Založen: Aug 05, 2005
Příspěvky: 473

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 21:16    Předmět: Citovat

Mne kedysi tiež štrajkovalo auto, hlavne pri rozbehu ako keby išlo trhano, pri rýchlejšej jazde to zo začiatku nebolo poznať a niekedy z výfuku bola počuť rana, ako keby dobre nespálená zmes sa dostala z motora. Skúšal som za chodu motora dotlačiť káble na sviečky a dostal som riadnu ranu Very Happy , tak už som prišiel na to, že je kábel zlý.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4051
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út červenec 06 2010, 21:30    Předmět: Citovat

Dík za rady, zítra zkusím jiný benál a pak se uvidí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st červenec 07 2010, 6:16    Předmět: Citovat

Jelikož ve studeném běhu běží dobře , vidím to na plynovou klapku , po ohřátí musí pracovat v jiné-častější poloze a pak může být pryč ten poťák , ale ještě spíše motor , protože se pootáčí přes 1-2lamelky a ty se vypálí . Nejčastější konec klapky . Jestli je to elektronikou , můžeš posoudit i vytažením konektoru klapky . Pokud motor (teplý!) stále poběží (malinko klesnou nebo se zvýší otáčky) , tak je chyba v elektrice a to i v řídící jednotce , pokud Ti chcípne , je ta závada v sacím traktu .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
1010



Založen: Feb 05, 2006
Příspěvky: 223

PříspěvekZaslal: st červenec 07 2010, 6:59    Předmět: Citovat

Připojit na VAG diag.,tím bych začal.Jinak kontrola EGR ventilu,škrticí klapky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4051
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: pá červenec 09 2010, 19:46    Předmět: Citovat

Tak to zřejmě byl jen ten benzín. Přesto dík za rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4051
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: ne červenec 18 2010, 9:06    Předmět: Citovat

Tak nebyl. Jen jsem s tím nejel já a další řidička nic nezpozorovala. Klepalo se to pořád stejně. Dělala to zpuchřelá hadička od posilovače brzd. Podle toho, jak se motor na silentblocích pohyboval, to občas přisávalo falešný vzduch do sání. Po výměně vše OK.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1775
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: ne červenec 18 2010, 10:36    Předmět: Citovat

Hezký...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: ne červenec 18 2010, 10:37    Předmět: Citovat

Jako vždy základ - kontrola těsnosti sacího traktu .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne červenec 18 2010, 10:53    Předmět: Citovat

Tohle mi dělala před lety i stará dobrá "šáde" - střílela do výfuku při ubrání plynu, volnoběh si lítal jak papírovej čert nahoru dolů, chcípala při dojezdu na křižovatku nebo po nastartování držela 2500 otáček a nechtěla dolů - a byla to povolená cívka elektromagnetického uzavírání trysky volnoběhu...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1775
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: ne červenec 18 2010, 11:51    Předmět: Citovat

Ta cívka na škodovce to bylo kurvítko...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund