Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: st duben 07 2010, 17:16 Předmět: Renault Laguna 1.9 dCi
Toto autíčko mne dosti překvapuje. Tetě se na něm sjeli zadní kotouče - nevyměnili včas destičky - kotouče i z destičkami 7500 - a kotouč je i z ložiskem - úžasně překombinovaný auto...
Další věc - je tam motor dCi - se systémem vstřikování Common Rail druhé generace... Motor není tak tichý jak by měl být - je to spíše tichý traktor... Nevíte jestli by stačilo začít lít do nádrže nějaká aditiva anebo něco k pročištění trysek. Na kámošově peugeotu 406 2.0 HDI - měl najeto 160 000 km a motor byl tichunkej - lil tam to aditivum... Případně jestli jen pozměnit předvstřik - třeba pomocí napíchnutí na počítač. Jen mne neukamenujte autum sice rozumím ale ne zase tak dokonale
Některé motory to mají v genech. Např. TDI bylo svým traktorovým chodem věhlasné.
Hodně záleží jak je auto zajeté, a v jakém stavu jsou silenbloky. _________________ Internet - metla lidstva
Tuto problematiku by si skor nastudoval na inom fore napr. www.dieselpower.cz.
Vyssiu hlucnost motora a tvrdy chod by som nepripisoval palivu, skor to moze sposobovat zle nastaveny predvstrek, ale rovnako mozu robit kraval aj ventily pri nefungujucom vymedzovani vole. Moznosti je vela, takze najlepsie bude pozret odbornejsie forum.
Založen: Nov 26, 2005 Příspěvky: 1602 Bydliště: jizni cechy
Zaslal: čt duben 08 2010, 13:01 Předmět:
Taky mam lagy aditiva ti momohou urcite a nejsou ani tak draha, ale hlavne bych nechal udelat vstriky. Ja mel 2 horsi a take to klepalo. Po udelani vstriku max spokojenost. Jinak ja se vzdy ptam tady .... http://www.lagunaklub.cz/ _________________ Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!
Založen: Nov 26, 2005 Příspěvky: 1602 Bydliště: jizni cechy
Zaslal: čt duben 08 2010, 14:18 Předmět:
tatramacek napsal(a):
ahoj díky a ty vstřiky udělat na stolici anebo se stačí nastavit předvstřik - jak to funguje
Ja je u kamose v autodilne vyndal a odvezl do Sobeslavi do diesel servisu. Tam je na stolici zmerili a rekli, ze 2 spatne rozprasuji. Tudiz jsem koupil nove jehly a oni dodali nove podlozky a nastavili je. Kdyz mi rekli ze vsechny 4 budou za 3500 bez papiru tak jsem nechal udelat vsechny a max spokojenost. Sla dolu i spotreba. Hlavne s pustenou klimatizaci _________________ Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: st duben 14 2010, 1:38 Předmět:
Dneska jsem byl Lagunku projet... Nevím ale zdá se mi,že když přidám plyn tak motor má spíše takovej vláčnější projev - trvá mu hodně dlouho než se dostane do otáček.. jinak dnes jsem natankoval plnou a dal do nafty asi 4 odměrky toho aditiva a motor se mi zdá být tišší.... Je to možné aby proběhla taková změna už po 50 kilometrech ?? Díky
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: so květen 15 2010, 21:46 Předmět:
chci se zeptat. Bratranek nejakym omylem natankoval do te lagi benal misto nafty a nevsim si toho,nechapu to.. Nechal to dojit tak daleko ze pri jizde motor zacal prej pískat a klepat a zdechl... Nevim ale mam obavy ze zniceneho vstrikovani... jak se na to divate vy ?Preci jen - nafta je mastnejsi a ma vetsi mazaci ucinky nez benal ktery je suchy. V nadrzi prej mel rezervu - a natankoval cca 10 ltr benalu
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32010 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne květen 16 2010, 8:24 Předmět:
To poznáš. Jinak pojišťovny tuhle událost standartně odmítají proplácet jako škodu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32010 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne květen 16 2010, 10:09 Předmět:
Nepravidelnosti chodu, nepůjde pravidelně do otáček, bude čmoudit, nadměrně se hřát, nebo taky nemusí "pálit" na všecky válce, pokud se zadřely některé vstřikovače a nebudou se otevírat trysky, nebo obráceně pokud budou neustále pootevřené a budou ukapávat nebo dokonce protékat... Rozhodně bych se s tím vypravil na podvalníku k někomu, kdo by zkontroloval a změřil aspoň vstřikovací pumpu a trysky, než se to pokusím znovu natočit - pokud by byly jen zadřené vstřikovače a nestříkaly vůbec, bylo by to asi to nejmenší zlo. Ale pokud by byl některý přidřený a "jen" tekl, nadělá to potenciálně daleko víc škody - spálené žhaviče, propálené písty a ventily... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: pá květen 21 2010, 17:14 Předmět:
Mno takze novy info. Laguna jezdi bez uhony - prej nejake cidlo detekovalo podle servisaka jine slozeni smesi a tim motor elektronika zablokovala a benal se nedostal do vstřikovacího čerpadla a vstřiků samotných... A motor běží pořád stejně - nemá tvrdý chod,nekouří a po napíchnutí na počítač a vymazání chyb i mnohem lépe táhne a jede za plynem
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32010 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá květen 21 2010, 19:27 Předmět:
Dej na modlení k bohu Elektro - za to čidlo. Asi to nebylo přímo čidlo na vstupu paliva, ale jak se "ředila" nafta benzínem ve vstřikovacím čerpadle, určitě to změnilo cetanový číslo paliva (opak oktanového u benzínů) - na což mají dehťáky stejně významný čidlo jako benzíny čidlo klepání. Výsledkem je, že ŘJ motoru blokla další chod dřív, než se do vstřikovačů dostal ještě čistší = míň mazající benzín a všecko se nezadřelo. Taky jsem se poptal... Jinak to zlepšení může mít dvě příčiny - buď benál rozpustil z nafty vysrážený bordel a když se vypouštěla nádrž, šlo svinstvo ven i s tím kontaminovaným palivem, nebo pomohlo vyresetování ŘJ motoru přes VAG-com. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.