Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Školství (hlavně to technické)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 17:43    Předmět: Citovat

Andrea napsal(a):
A po čase to většina vyučujících vzdá

To není problém jen ve školství. Já tomu říkám opticky zabírat místo.
Kdyby rezignovali a odešli, bylo by vidět, že příslušný problém není řešen (chybí učitel - je potřeba sehnat učitele, případně neshánět učitele, neučit a přiznat, že jsme skončili s vyučováním a provádíme reset do doby kamenné). Tím, že učitelé docházejí do tříd a jako učí, opticky kamuflujou situaci, jakože to jede dál.
Podobně třeba proces voleb: tím, že tam pořád ze setrvačnosti nebo z podivně chápaného pocitu spoluzodpovědnosti občani chodí házet lístky, udržujou zdání stavu, že se koná demokracie a že můžou něco ovlivnit.
Ke změně dojde tím později, čím dřív přestaneme předstírat, že něco existuje nebo funguje.
Navíc to předstírání nadále odčerpává prostředky, které měly sloužit původnímu účelu a tak o tom míň jich je k dispozici pro případné budoucí řešení.
Cust: mně by už dělalo asi problém zachovat tak společenský slovník Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pida_m



Založen: Feb 04, 2010
Příspěvky: 775
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 17:49    Předmět: Citovat

.. no, vy mi dáváte.
Tak asi půjdu na kameramana do Písku, ale nevím jak se tam dostanu, talentové zkoušky atd. je to jediná škola co není soukromá a neplatí se moc.
Příští rok jdu do osmičky a tam už musíme psát na jakou školu jdeme. Tak mám strach kam vlastně jít.

_________________
píďa
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wolfik



Založen: Jul 28, 2009
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 17:53    Předmět: Citovat

Andrea - no jo no...čerstvou inženýrku to taky koukám nebaví

Crifodo - moudře řečeno. Jenomže problém je v tom, že se učitelé maximálně domluví na stávce. Však oni jsou rádi, že mají aspoň něco do huby (hlavně za tu námahu).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 17:55    Předmět: Citovat

píďa: to ve svým věku vůbec nečti Twisted Evil
adolfik: ani ne Very Happy mělo tam být dřív- dřív, ne později
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Andrea



Založen: Sep 07, 2007
Příspěvky: 9340

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:00    Předmět: Citovat

Adolfik napsal(a):
Andrea - no jo no...čerstvou inženýrku to taky koukám nebaví

Co mě nebaví? A já už jsem trochu okoralá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bernard



Založen: May 27, 2005
Příspěvky: 3647

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:02    Předmět: Citovat

Nějak se nám ten kruh uzavírá. Začalo to tím, jak špatné pedagogy mají studenti, a končí tím, že pedagogové mají špatné studenty. Pesimizmus se tu zdá namístě.
Naštěstí na pedagogy žehrají (jakoby v zájmu svých spolužáků) ti, kterým to jakž takž (nebo celkem dobře) jde. A vystupují pedagogové z řad těch, kteří ještě nehodili (a také nehodily) flintu do žita. Takže na obou stranách je ještě pramínek živé vody. Snad vydrží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrea



Založen: Sep 07, 2007
Příspěvky: 9340

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:11    Předmět: Citovat

Učitelé se můžou stavět na hlavu třeba když dětem vysvětlují, jaký je rozdíl mezi el. výkonem a energií, když jim pak nějakej blbec někde na elektro fóru řekne, že je to fuk, jestli kW nebo kWh, že to každej pochopí. A ještě lepší je, když pak takovej blbec nadává na pedagogy, jak stojí za hovno, že ty děti nic nenaučí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wolfik



Založen: Jul 28, 2009
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:13    Předmět: Citovat

ale Bernarde...já jsem kritizoval obě strany (pokud svůj první post čtu správně) a chtěl jsem nějak ukázat, že za to nemůžou ti, co nám vládnou, ale my všichni (už to tak padlo, národ je takovej koho si volí).
Totiž já se sice vylíhl až po revoluci, ale přijde mi z historie, že všichni měli nutkání každej zákon (i když byl za komoušů dobrej) prostě za každou cenu změnit. Cesta byla jasná-jít po vzoru západu, kde se to totálně rozesralo a teď se z toho tak nějak zpamatovali. Myy prostě musíme opakovat to, co jiní podělali.
A říkat ať se vrátíme tam, kde se to začalo zasírat, to se špatně poslouchá (ať to hlásáš jakýkoliv způsoby)

Jinak vsadím se, že vyřešení problému financování škol podle hlav by vyřešilo skoro vše

EDIT: Andrea - ty učíš děti? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:16    Předmět: Citovat

On ten kruh asi vždycky byl uzavřený. Společnost potřebovala lidi, co něco umějí a lidi, co něco uměli, se chtěli ve společnosti uplatnit.
Teď se ten kruh může v několika smyslech rozpadnout.
Lidi, co něco umějí, můžou přijít zvenčí do uvolněného prostoru, který vznikne ztrátou motivace něco umět a ztrátou motivace naučit další generaci. něco umět.
Společnost může přestat potřebovat lidi, co něco umějí, protože způsob její existence přestane být závislý na lidech co něco umějí.
Lidi můžou poztrácet schopnost něco se naučit a někoho něco naučit.
Společnost může začít být ovládaná jinou společností, pro kterou je výhodné aby lidi nic moc neuměli, protože to usnadňuje ovladatelnost.
Atd. atd. Ať si každý posoudí, jak se situace vyvíjí a ktertý pramínek posiluje a který vysychá.
Teoreticky by vzdělanost měla růst, protože od vynálezu knihtisku pořád roste dokonalost sdělování vědění, technologie na uchovávání, přenášení, třídění i vytváření informací. Uvolňuje se čím dál větší poočet lidí z nutnosti strávit život fyzickou prací pro zajištění základních potřeb, snižuije se závislost na prostředí a lidi dosahujou vyšší věk v lepším zdravotním stavu, než nějaký písmák v Podkrkonoší v 18. století Twisted Evil
Lomonosov prý šel studovat do Berlína pěšky z pacifického pobřeží Ruska přes celou Evropu, na sepisování všeho co vytvořil měl svíčku a fulltextové vyhledávání v jiných dílech asi moc neužil Very Happy Very Happy Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Wolfik



Založen: Jul 28, 2009
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:18    Předmět: Citovat

Crifodo - ale fuj, nechoď nám sem s Orwelovskou vizí Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:25    Předmět: Citovat

Andrea napsal(a):
Učitelé se můžou stavět na hlavu třeba když dětem vysvětlují, jaký je rozdíl mezi el. výkonem a energií, když jim pak nějakej blbec někde na elektro fóru řekne, že je to fuk, jestli kW nebo kWh, že to každej pochopí. A ještě lepší je, když pak takovej blbec nadává na pedagogy, jak stojí za hovno, že ty děti nic nenaučí.

Jestli pedagog zachází s fakty tak jako případ, na který narážíš a "vysvětlují" tak jak v příkladě, na který narážíš, tak se není co divit Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Andrea



Založen: Sep 07, 2007
Příspěvky: 9340

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:31    Předmět: Citovat

A ty jsi zajisté ten zářný osobní příklad, který měl na mysli pan Baťa, že?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bernard



Založen: May 27, 2005
Příspěvky: 3647

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:44    Předmět: Citovat

Musím se pochválit, mám mikro-pedagogickou praxi. Na vojně jsem měl pro svojí četu nařízeny nějaké hodiny radiotechniky. Hlavním cílem asi bylo, aby radisti uměli rozlišit nastavení frekvence 22,3 MHz od 22,03 MHz. Před časem jsem zachytil informaci, že mladí vojáci USA v Iraku řídí bezpilotní průzkumná letadla joystickem jako u PC hry. Nároky se zkrátka mění a mládež se asi baví tím, co později zužitkuje - snad i pro mírové účely.


Adolfíku, před tvým narozením jsme tu měli ušlechtilou ideologii (každému něco) a pod jejím pláštíkem se dělaly svinstva a kariéry. Teď tu máme ideologii "něco za něco", což se mně zdá upřímnější, a pod jejím pláštíkem se dělají svinstva i ty kariéry. A pokud někdo má upřímnou snahu to změnit, má několik možností. Spojit svoje vize s anarchií, revolucí, oligarchií nebo s politickou "soutěží". Zatím jsem nezaznamenal, že by na bastlírně někdo lobboval za založení politické strany, třeba "Bastlení a Spravedlnost". Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pida_m



Založen: Feb 04, 2010
Příspěvky: 775
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 18:53    Předmět: Citovat

.. a co strana, nezávyslý bastlíři za zdravý rozum ?
..i/y si opravte ..

_________________
píďa
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st únor 24 2010, 19:59    Předmět: Citovat

Andrea napsal(a):
A ty jsi zajisté ten zářný osobní příklad, který měl na mysli pan Baťa, že?

proč myslíš? musí všechny role v Kocourkově obsazovat pořád těch samých pár figurek, které máš zrovna po ruce z EB? Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 4 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund