Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nedobíjení Varta blue dynamic v autě na 100%
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rostik



Založen: Nov 10, 2008
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: st červenec 08 2009, 13:03    Předmět: Citovat

Asi by bylo opravdu na místě u Volva zjistit co tam příjde za akumulátor.
Protože ten co jsi tam dal ,potřebuje opravdu větší nabíjecí proud.
T o samé platí u vápníko olověného akumulátoru!!
Tento akumulátor jsem měl v Octávii už před 7 lety. Při natočeném motoru naměřím na aku 15V. A to napětí tam drží i když zapnu co se dá!!
Pokud bych tam dal klasický olovo,tak půjde okamžitě do háje.
Jinak toho akumulátoru jsem si nemusel celejch 7 let všimnout a stále točí.
Bomba!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: čt červenec 09 2009, 18:54    Předmět: Citovat

Dynamics


Baterie.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Baterie.jpg
 Velikost:  39.39 kB
 Staženo:  113 krát


Baterie.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Baterie.jpg
 Velikost:  39.39 kB
 Staženo:  88 krát

Návrat nahoru
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: čt červenec 09 2009, 18:56    Předmět: Citovat

Sorry, prosim 1x odmaznout.
Návrat nahoru
jajajaja
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: po červenec 13 2009, 10:20    Předmět: Citovat

Jestli to spíše neni tím že je to baterie VARTA. Kup obyčejnou údržbovou akumu a bude klid,..
Návrat nahoru
czatlantis



Založen: Jun 10, 2009
Příspěvky: 1012

PříspěvekZaslal: po červenec 13 2009, 11:07    Předmět: Citovat

Tak teď jsem měřil kapacitu a má 34Ah....výrobní kapacita má být 60ah.
Jen jsem se chtěl zeptat-do jakýho napětí se to měří? Já to vybíjím do 11,1V, trochu se bojím víc...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
okam



Založen: Jul 22, 2004
Příspěvky: 69
Bydliště: Slezsko

PříspěvekZaslal: po červenec 13 2009, 19:09    Předmět: Citovat

Můžeš vybíjet na 10.8V.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
USB



Založen: Jun 22, 2009
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: út červenec 14 2009, 20:31    Předmět: Citovat

já jsem měl ve fiatu TIPO vartu blue dynamic +-66A(už přesně nevím) a bez problémů. pokud se baterka v autě nedobíjí, tak bych spíš šel po závadě na alternátoru Exclamation než tam něco bastlit. předpoklad je, že používáte baterii určenou pro daný typ auta, není dobré tam nacpat místo(příklad) 55A třeba 72A, pak altík nebude stíhat dobíjet, i když na druhou stranu kámoš měl v tipu 100A baterii a jezdil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
czatlantis



Založen: Jun 10, 2009
Příspěvky: 1012

PříspěvekZaslal: út červenec 14 2009, 21:04    Předmět: Citovat

do toho auta si můžu dát klidně 150ah akumullátor. Alternátor funguje bez problému a je schopnej dát velmi vysoký proudy se správným napětím. Problém je v tom, že to napětí nestačí nejspíš na nabíjení té stříbrovápníkové technologie, když se s tím nejezdí každej den 100km.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
okam



Založen: Jul 22, 2004
Příspěvky: 69
Bydliště: Slezsko

PříspěvekZaslal: st červenec 15 2009, 7:41    Předmět: Citovat

Ano máš asi pravdu s tou kapacitou, ale aku s vápnikovou technologií potřebují pro správnou fci napěí palubní sítě cca 14,7 -14,8V. Pokud tam máš jen 14V, tak to auto je na klasickou olověnou baterii. Tím, že jsi použil vápníkovou dochází k trvalému nedobíjení baterie a výsledkem je její zasulfátovaní/poškození. "Poděkuj prodejci" Baterii lze částečně desulfátovat, viz: http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14038 ale to není řešení. Problém se bude opakovat, už jsi to tu uváděl. Takže baterii ven a osadit klasikou. Do regulátoru za účelem zvýšení napětí bych nevrtal!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1530
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: st červenec 15 2009, 17:34    Předmět: Citovat

Mám v Mondeu (9/96) originál PbCa aku Motorcraft a ač je v palubní síti rovných 14V, tak baterka drží už sedmým rokem. Razz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund