Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

klesajuce napatie na alternatore
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
roman1
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 17:33    Předmět: Citovat

Dik za dobry tip, napad.
Auto: Seat Ibiza 1,4i r.v.96.
Skusim odskusat a dam vediet.
Návrat nahoru
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 19:30    Předmět: Citovat

Udelej jak uz bylo receno, dale nestaci jen zkontrolovat uhliky, musi byt take v poradku loziska a krouzky, a samozrejme spoje kostry (motoru a kaste).
Návrat nahoru
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3489

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 21:26    Předmět: Citovat

ZdenekHQ napsal(a):
breta1 napsal(a):
mihal napsal(a):
A mohla by to mozno byt volnobezka na remenici, mne na Fe1,9D sa nejak sekla, no bolo to citit hlavne pri cviceni s plynom.

No ona to neni volnobezka, je to remenice, kde vnitrni a vnejsi cast jsou spojeny gumou [obdoba silentbloku]. Kdyz se to nekdy protaci, vydava to odporny piskavy zvuk. Lze to spojit sroubem natvrdo.


Chceš říct, že to kvičení některých aut může dělat i tohle ? Já vždycky myslel, že kvičet může jen "klíňák", že je rotor altecu přes gumu, to je pro mě novinka Shocked

Ano, to odporne kviceni dela prave ten prokluz. Ale ne ze je rotor altecu pres gumu, pres gumu je to na hlavni remenici [nasazena primo na klikovce], ktera pres drazkovy remen pohani m.j. altec.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rolandt



Založen: Jan 11, 2009
Příspěvky: 134
Bydliště: vychod slovenska

PříspěvekZaslal: so červen 27 2009, 19:15    Předmět: Citovat

tie napatia co pises su na moj vkus nizke, a to klesanie a trasenie motorom moze mat povod v lozisku alternatora, a sucasne v riadiacej jednotke motora. na motore byva detonacne cidlo, ktore hlasi riadiacej jednotke, a ta ma upravit chod motora aby sa ukludnil. lozisko zistis ak povolis napnutie remena a rukou potocis alternatorom, ma ist lahko a ticho. remen sa niesmie prilis napinat, aj to moze sposobovat problemy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15516
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so červen 27 2009, 21:15    Předmět: Citovat

Kdybych si nebyl jistej tím altíkem, tak bych ho prostě vydělal. Pak rozborku a uvidíš i stav ložisek. Řemen je vhodné také měnit zavčas podle délky použití než až začne blbnout. Diody se nejlépe měří na rozdělaném altíku a nemůžeš je kontrolovat měřákem, ale baterkou a žárovkou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund