Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

klesajuce napatie na alternatore
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
roman1
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 10:36    Předmět: klesajuce napatie na alternatore Citovat

Ahojte,
mam problem s alterantorom Bosch 14V 35-70A.
Po nastartovani, ked je motor studeny je na baterii cca 14,1V, potom to napatie postupne klesa ako sa motor zohrieva na 13,8V a po zapnuti tlmenych svetiel klesne napatie na 13,6V a vtedy sa zacne cele auto triast, pritom otacky neklesnu. Uhliky su Ok.
Je podla Vas problem s regulatorm. Da sa nejako jednoducho regulator odmerat?
Dakujem Roman.
Návrat nahoru
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3489

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 10:59    Předmět: Citovat

Regulátor se dá změřit na stole - multimetr, lab. zdroj a třeba žárovičku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18667
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 11:33    Předmět: Citovat

Ale co by jsi chtěl opravovat ? No a zatížení motoru při volnoběhu se vždy nějak projeví .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
renda15



Založen: Nov 05, 2005
Příspěvky: 631
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 11:40    Předmět: Citovat

Mě to přijde v mezích, s čím máš problém ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5211
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 12:23    Předmět: Citovat

Pokial to nepada pod 12 V tak tiez myslim ze je to v pohode...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mihal



Založen: Apr 06, 2005
Příspěvky: 1837
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 12:34    Předmět: Citovat

A mohla by to mozno byt volnobezka na remenici, mne na Fe1,9D sa nejak sekla, no bolo to citit hlavne pri cviceni s plynom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roman1
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:07    Předmět: Citovat

Dakujem za odpovede,
ja nechcem opravovat regulator, ved cely je zaliaty, len chcem zistit, ci je OK alebo nie lebo novy stoji cca 1800 Kc/SK a viac. Ja by som chcel vediet, ci to pozvolne klesanie napatia pri roznych teplotach motora je OK alebo nie, resp. by som chcel vediet ako sa to sprava Vam.
Dalej som browsoval a zistil som, ze vsetci uvadzali napatia od 13,8V az do 14,4V. Remenica je OK, je aj dobre napnuta, uhliky su tiez OK.
Problem je taky, ze ked zapnem tlmene svetla tak dost poklesne napatie
pri teplom motore az na 13,6-13,52V, (napatie poklesne aj pri studenom ale vtedy autom netrasie) a vtedy zacne s celym motorom, palubovkou triast, je pravda, ze ked zapnem svetla tak trocha klesnu otacky ale v zapati sa vratia do normalu, ked vypnem svetla tak stupne napatie na 13,8V a autom prestanie triast.
Este jedno info, ked su zapnute svetla je stale 13,6V nezavisle od otacok, napatie je stale rovnake pri volnobehu aj pri vysokych otackach.
Niekde som cital, ze ked sa dobija nizkym napatim tak baterka rychlejsie sulfatuje ale primarny problem je to trasenie na volnebehu pri nizkom napati.
Návrat nahoru
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3489

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:12    Předmět: Citovat

mihal napsal(a):
A mohla by to mozno byt volnobezka na remenici, mne na Fe1,9D sa nejak sekla, no bolo to citit hlavne pri cviceni s plynom.

No ona to neni volnobezka, je to remenice, kde vnitrni a vnejsi cast jsou spojeny gumou [obdoba silentbloku]. Kdyz se to nekdy protaci, vydava to odporny piskavy zvuk. Lze to spojit sroubem natvrdo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maskot



Založen: Nov 19, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: Wien

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:14    Předmět: Citovat

To klepani je dusledek otacek ne napeti,zkontroluj zda jsou volnobezne ot.OK,res proc klesnou pri zatizeni motoru a koukni i na ulozeni motoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:24    Předmět: Citovat

breta1 napsal(a):
mihal napsal(a):
A mohla by to mozno byt volnobezka na remenici, mne na Fe1,9D sa nejak sekla, no bolo to citit hlavne pri cviceni s plynom.

No ona to neni volnobezka, je to remenice, kde vnitrni a vnejsi cast jsou spojeny gumou [obdoba silentbloku]. Kdyz se to nekdy protaci, vydava to odporny piskavy zvuk. Lze to spojit sroubem natvrdo.


Chceš říct, že to kvičení některých aut může dělat i tohle ? Já vždycky myslel, že kvičet může jen "klíňák", že je rotor altecu přes gumu, to je pro mě novinka Shocked

_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
roman1
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:30    Předmět: Citovat

Silent block-y motora su OK, boli uz menene vsetky 3. Otacky motora sa hybu od 730-750. Digitalny otackomer na palubovke. Podla specifikacie motora otacky maju byt 700 +-50. To pozvolne klesanie napatia je OK?
Zrejme budem musiet zajst na Vag diagnostiku.
Návrat nahoru
Jindra2



Založen: Aug 09, 2005
Příspěvky: 763

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:42    Předmět: Citovat

Jak máš starou baterku? Může to dělat ona.
Jindra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15516
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 13:50    Předmět: Citovat

Regulátor je tam jen na to, aby omezil napětí z alternátoru std. na 14 V maximálně, ale může tam být rozptyl 13,6-14,4 V, což může mít vliv na přepalování žárovek. Máš zkontrolovaní diody v alternátoru ?
To třepání motoru může být otáčkami na volnoběh, ale taky problémem v zapalování (svíčka, vysokonapěťová drát a jeho probíjení atd.), ale nebude mít nic společného s alternátorem. Díval ses večer za tmy, jestli to někde neprobíjí na kostru (u svíček) ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roman1
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 14:28    Předmět: Citovat

Baterka je 3 rocna Akuma 44 Ah, nie je sucha, neviem ake dava napatie na prazdno musim odmerat.
Sviecky, rozdelovac viko, palec su 3/4 rocne, zapalovacia cievka a kabely su povodne zatial som v noci ich este nepozeral, motor pri jazde ide OK, ako hovoria fanatici ide pekne za plynom, ziadne trhanie, sekanie, klepanie ventilov.
Diody som sa snazil odmerat ale merali sa dost blbo, kedze som privody od statora neodpajal, ked som dobre meral tak vsetky boli OK.
Návrat nahoru
anonym






PříspěvekZaslal: pá červen 26 2009, 15:50    Předmět: Citovat

O aké auto ide?

Neviem či sa to dá, ale predpokladám, že áno.
Čo tak odpojiť altik a tak naštartovať a pozapínať svetla, či bude aj potom triasť s autom. Zistil by si či je to v agregáte, alebo v altiku.
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund