Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ovládání TV Philips 32PW9551 (zamčeno)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tvdyda



Založen: May 19, 2009
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: út květen 19 2009, 23:35    Předmět: Citovat

Vážení, vidím že nejsem první kdo se tu z CS-fóra ozývá, ale když to tu čtu, ozvat se prostě musím. Ono totiž celé tohle fórum má jeden drobný háček - většina těch moudrostí které tu tak ledabyle házíte mezi mnohdy totálně laickou veřejnost nepochází z Vašich hlav! Většina těch fíglů a "jednoduchých" postupů kteé tu tak velkoryse rozdáváte pochází ze stolů a z hlav těch "namyšlených servisáků", kteří podle mínění většiny kutilů jen přemýšlejí jak odrbat zákazníka. Zrovinka tohle co tady tak lehce dáváte k dobru člověku který o tom rozhodně nemá ani páru, zrovinka to je krásný příklad. V servisu by za tuhle opravu zaplatil pár usmolených stovek, ale to je přece zlodějna ne? Přece odpojit jeden kabel nebo vyměnit těch pár nesmyslů, to přece zmákne průměrný kutil co umí držet šroubovák a pájku, a bude s tím hotový přece za pár minut. Servisáci, to jsou zloději, nevědí, co by za to chtěli!

Jenomže pánové, napadlo někdy někoho z Vás, velikých mudrců, kolik dalo práce na tu závadu opravdu přijít?? Ne tak, že mi to někdo řekne, ale opravdu se té závady doměřit, zdůvodnit si že to tím opravdu bylo, proč to odešlo, co udělat aby to neodešlo znovu atd ???

Pánové, zkusili jste si někdy položit takovou naprosto zbytečnou otázku - proč to ti servisáci vlastně dělají ? A proč jsou to takoví lupiči, proč za výměnu titěrné součástky chtějí někdy až nehorázné peníze??

Zeptali jste se někdy sami sebe, kam vaše činnost vede a jaké má nebo nevyhnutelně bude mít následky ?

Pokusím se odpovědět. Budu mluvit sám za sebe, tedy jak to vidím já, ale ručím za to, že ostatní kolegové to nutně musí vidět úplně stejně.

Takže především - rozdíl mezi vámi tady na Bastlírně a servisním technikem který má opravařinu jako povolání je naprosto zásadní - vy to máte jako koníčka, můžete si s libovolným problémem hrát libovolně dlouho. Servisák si ale nehraje večer ve své domácí dílničce, chodí si "hrát" do práce. Samosebou si "hraje" za peníze, protože musí živit rodinu! Kdopak z vás by byl v práci byť jen jedinou hodinu zadarmo?? Já například abych si mohl "hrát", musím si zaplatit pronájem dílny, elektriku, internet, plyn, vodu, telefon, zdravotní pojistku, sociálku, daně... sečteno a podtrženo, jeden den té výsady že mám televizní opravnu mě stojí asi 600 Kč! Jinak řečeno, když za den vydělám 600, byl jsem v prácu ZADARMO!!! Musím vydělat alespoň 800 aby mi usmolený dvě kila zbyly, a to jsem nezapočítal materiál. Od toho se odvíjejí ty "nepochopitelné ceny" nás opravářů. Domácí kutil samosebou tyhle náklady nemá a hravě nás svými cenami smete. Ale je to fér? Kdyby neměl informace a podklady které jsme my servisáci vypotili, moc by toho asi ten kutil nespravil! Například tahle závada, kterou jste tady tak lehce hodili do placu, tak tuhle závadu když jsem měl poprvé, sežrala mi skoro dva dny! Dva dny jsem byl v práci zadarmo, nežli jsem na ni přišel! Jak by vám, páni chytří, chutnalo, být dva dny v práci zadarmo??

Dnešní přístroje naštěstí už kutilům moc prostoru nedávají, ale kdybych měl vyčíslit, o kolik práce mě připravilo řádění kutilů jen v mém okolí, asi bych došel ke ztrátě tržeb v hodnotě několika desítek tisíc za rok. Jak by vám pánové chutnalo, kdyby vám někdo skrouhnul výplatu o několik desítek tisíc za rok ?? Určitě by jste mu děkovali až by jste si čelo o chodník otřískali! Za poslední rok v mém okolí skončilo celkem asi deset opravářů, a dlužno dodat, že nezřídka i vaši zásluhou. Pod slovem VAŠI rozumějte zásluhu kutilů a amatérských rádobyopravářů. Svou činností velice aktivně přispíváte k postupné likvidaci opravářského cechu jako takového. Dnes máte jednoduchý život - informace vám prostě někdo vykecá nebo si je najdete na netu, zkusíte všechny rady, a když to selže, prostě řeknete "Na to nemám vybavení, odneste si to do servisu!". Óóó, jak jednoduché! Pánové, a co uděláte, až lehne (i s vaším přičiněním) i ten poslední servis ? Kampak potom pošlete toho chudáka co vám svěřil svůj přístroječek? Protože jestli mi rozumíte, o čem mluvím, servis nebude! A když nebude servis, vyschne vám i to koryto odkud k vám zadarmo tečou ty chytré informace, které tak bezostyšně zneužíváte a šíříte do světa, aniž by jste se na jejich získání jakkoliv podíleli!!! Ptám se vás - kdo z vás je na takové úrovni, že až lehne poslední servis v republice, on řekne "Já to umím" a založí nový servis??

Já vím, říkáte si, co tady ten idiot otravuje, jenomže pánové, ten idiot seděl 20 let ve školních lavicích a studoval, aby mohl tohle řemeslo na nějaké profi úrovni dělat, aby ho mohl dobře a kvalitně dělat. A jelikož jsem veškeré své studium zaměřil na tohle řemeslo, musí to řemeslo mě a mou rodinu uživit, a to ještě nejméně 10 let!!! A berte to jak chcete, vaše neomalené rozhazování CIZÍCH informací na tomhle fóru mi bere práci, bere mi peníze a bere mi obživu!! A to se mi samosebou nelíbí, stejně jako se to nelíbí žádnému profi opraváři. Když si tohle vaše slavné fórum projdu, najdu tu spoustu informací, které pocházejí dokonce prokazatelně z mé hlavy a z "mého pera", poznám svou práci a poznám svůj "rukopis". Ale pánové, já nikomu NEDAL souhlas, aby moje informace a moje opravářské fígle šířil mezi amatéry!!!!! A stejně tak nikdo z ostatních kolegů profi opravářů pokud vím NIKDY a NIKOMU takový souhlas NEDAL !!!!
Hlavně prosím aby se zamysleli pánové xxxe, pajosek2, kokun, otakarv.

Nemám nic proti amatérům, jsou mezi nimi velice šikovní a chytří lidé, mnohdy i velmi dobře rozumí elektronice, ale měli by jste ctít i nás, kteří se tím musíme živit. A nebo dál pište naprosto veřejně jak co opravit, ale v tom případě se připravte i na svůj rychlý konec, protože jak už jsem psal, vyschne vám koryto s informacemi a budete v háji! Prostě napsat každému jak je jednoduché to nebo tamto opravit je hovadina, hovadina, hovadina. Docela bych vám přál vidět některé výsledky i vaší nápovědy, když se dostane do rukou člověka, který je od elektriky jen pokopaný a ví o ní jen tolik že svítí. Občas se mi takové "odborně zničené" stroje dostanou na stůl, a to mám pak chuť vraždit, a nebo na dotyčného kutila rovnou poslat IBP...

No, omlouvám se za délku svého příspěvku, ale tohle prostě stručně napsat neumím.

Dýda, TV servis Ústí n.L.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2931
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 0:02    Předmět: Citovat

racey napsal(a):
Tak jste pánové měli pravdu. Kabel odpojen, vše funguje jak se patří. Moc děkuji za dobrou radu.

A teď k tomu anonymovi, podle kterého jsem "píčus z ulice":
Demontáž krytu, odpojení kabelu a opětovné zakrytování - celkem cca 15min. Nechceš mi doufám tvrdit že vyzrazení tohoto náročného technologického postupu přivede nějaký TV servis k bankrotu?
Dle tvého rozhořčení ovšem předpokládám, že ty jako servisák bys mi vyměnil desku s lokálními ovladači, aniž bys mě upozornil, že je to v podstatě zbytečné, a že zhruba za 2 roky mě může stejný problém potkat znovu. K tomu bys mi za tento velice banální úkon naúčtoval půl dne práce s vyhledáváním závady. Co si budeme vykládat, tato praxe je v českých servisech celkem běžná. Když k tomu připočítám stěhování téměř 60ti kilové kredence do servisu vzdáleného 40km, vychází mi, že jsem právě ušetřil zhruba dva tisíce.
Proto jsem rád, že existují lidé jako je jezevec, nebo pajosek2. Ještě jednou díky.

Mimochodem doufám, že to byla na dlouhou dobu poslední závada na této televizi, protože (pominu-li dost tragický zvuk) po obrazové stránce se televizi 32PW9551 jen tak nějaké LCD nevyrovná. Pro klasické DVB-T 576x720 je k nezaplacení.

1. odpojením káblu je to podľa Teba opravené?
2. Kto, podľa Teba Ti poradil? Babka, ktorá akurát dnes sadila krumple? /brambory/
3. ,,Náročný technologický postup", keď je podľa Teba jednoduchý /je aj podľa mňa, ale, na rozdiel od Teba tomu rozumiem/, tak, prečo si na to neprišiel sám Rolling Eyes Musel Ťa dokopať k tomu ,,pajosek2" Mimochodom, Tvoje : citát - ,,Ty tlačítka nikdy nikdo nepoužíval. Tam bych problém nehledal." Fuck
4. K tomuto:
citát: Mimochodem doufám, že to byla na dlouhou dobu poslední závada na této televizi, protože (pominu-li dost tragický zvuk) po obrazové stránce se televizi 32PW9551 jen tak nějaké LCD nevyrovná. Pro klasické DVB-T 576x720 je k nezaplacení.[/quote]
Iba toľko: ZABUDNI! Prečo? Lebo: PHILIPS Razz Razz Razz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
workhard



Založen: Jul 07, 2006
Příspěvky: 5121
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 0:21    Předmět: Citovat

Malá poznámka k panu Dýdovi... Dost často opravuju věci,které v servisu odmítli,takže to tak horké asi nebude Wink
_________________
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PetrK



Založen: Apr 16, 2005
Příspěvky: 203
Bydliště: CZ-Karlovarský kraj

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 1:12    Předmět: Citovat

racey napsal(a):
A teď k tomu anonymovi, podle kterého jsem "píčus z ulice":
Demontáž krytu, odpojení kabelu a opětovné zakrytování - celkem cca 15min. Nechceš mi doufám tvrdit že vyzrazení tohoto náročného technologického postupu přivede nějaký TV servis k bankrotu?
Dle tvého rozhořčení ovšem předpokládám, že ty jako servisák bys mi vyměnil desku s lokálními ovladači, aniž bys mě upozornil, že je to v podstatě zbytečné, a že zhruba za 2 roky mě může stejný problém potkat znovu. K tomu bys mi za tento velice banální úkon naúčtoval půl dne práce s vyhledáváním závady. Co si budeme vykládat, tato praxe je v českých servisech celkem běžná. .

Asi takhle. Stejně jako píše kolega tvdyda, tak i já jsem nad touto závadou když jsem ji měl poprvé strávil téměř dva dny. To by pochopitelně zákazník nezaplatil takže jsem mu naúčtoval zlomek skutečně stráveného času, tehdy možná cca 3 hodiny takže ve skutečnosti prodělek (viz. náklady na servis které kolega tvdyda vyjmenoval..). Ono totiž mít provozovnu se servisem něco stojí, nic není zadarmo. Já bych ty náklady které kolega namátkově vyjmenoval ještě doplnil a technické zázemí, drahé měřící přístroje kterými musí být každý slušný profesionální servis vybaven a které musel pochopitelně zaplatit, přičemž tato investice se také musí přirozeně vrátit. Bez tohoto zázemí by diagnostika závady totiž nebyla možná jak jistě každý normální člověk chápe. Dělat profesionálně cokoliv neznamená ptát se na netu a vyměnit co co mi někdo poradí, tato práce znamená že na závadu a její příčinu musím nejdříve přijít abych to mohl opravit. Je vidět že o podnikání víš akorát to že jsou všichni zloději, nic víc.

Dále, profesionální servis musí přístroj opravit tak aby byl PLNĚ funkční a je jedno jestli jde o televizi nebo auto nebo cokoliv jiného. Zkrátka "něco odpojit" není oprava, každá porucha má nějakou příčinu a tu je třeba odstranit. Tedy v tomto případě pochopitelně vyměnit desku tlačítek například, aby byl přístroj profesionálně opraven a vše aby fungovalo jak má. Až by se ti rozbil ovladač a zjistil jsi že ti nefungují tlačítka na TV tak bys určitě rychle mazal rozčileně do servisu že jdeš reklamovat opravu! Tohle si prostě profesionální servis nemůže dovolit.

Říkat že za dva roky by tě potkalo to samé je poněkud zcestné, pokud jseš o tom přesvědčen tak to navrhni výrobci televizorů že tam jsou ta tlačítka zbytečná tak ať je tam ani nemontují aby jsi s tím nemusel za dva roky lítat po servisech. Operovat s takovým názorem na adresu servisu je pláč na nesprávném hrobě, servis je povinen přístroj plně opravit aby měl veškěré funkce a nikoliv spekulovat nad podobnými nesmysly jako jestli to či ono tam není zbytečně.

Demontáž krytu, odpojení kabelu a opětovné zakrytování - celkem cca 15min. Nechceš mi doufám tvrdit že vyzrazení tohoto náročného technologického postupu..... NECHÁPU TEDY PROČ SIS TO NEUDĚLAL ZA TĚCH 15MINUT ROVNOU A ZDRŽOVAL JSI SE PSANÍM DO FÓRA? Jo jo jistě, tys vlastně nevěděl čím to je. Potom teda neplácej tady nesmysly o náročnosti technologického postupu, zkus se zamyslet nad tím jak by ti to trvalo dlouho kdybys měl na tu závadu přijít! Totiž v každém servisu platíš mimo jiné především za to, že ten servis ví / zjistí kde závada je. To že pak vymění příslušnou součástku je zanedbatelná maličkost. Když někomu řeknu co má vyměnit, tak to může dělat i cvičená opice. Na to nepotřebuje kvalifikaci ani měřící přístroje atd. atd...

Jinak teda když tohle fórum čtu, raději nemám vůbec slov. Je vidět že ani mnozí z těch kteří se tímhle řemeslem dosud živí si stále neuvědomují jakou větev si pod sebou řežou. Před deseti lety bych se tolik nedivil, tehdy byla situace v tomto oboru diametrálně odlišná. Ovšem v dnešní době to skutečně nechápu. A další co vidím je, že zde existují i někteří uživatelé z cs-fora a dostávají se sem též informace které nejsou z jejich hlavy. Ono totiž pokud na nějakou příčinu závady musím po několika hodinách přijít sám, pak logicky znám její cenu a nerozdávám ji na potkání mezi laickou veřejnost a to pochopitelně ve vlastním existenčním zájmu. Co se však děje zde, to mě připadá dost smutné.

_________________
**** Petr ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PetrK



Založen: Apr 16, 2005
Příspěvky: 203
Bydliště: CZ-Karlovarský kraj

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 1:26    Předmět: Citovat

workhard napsal(a):
Malá poznámka k panu Dýdovi... Dost často opravuju věci,které v servisu odmítli,takže to tak horké asi nebude Wink

Nejspíš to nebude tím že by to neuměli opravit, ale tím že zákazník odmítl profesionální opravu zaplatit. Je dnes naprosto bohužel běžné že zákazník už ve dveřích při příchodu do servisu si diktuje nesmyslnou cenu která prostě pro servis není reálná.

Nebudu opakovat co zde bylo již napsáno o nákladech které servis má a které musí samozřejmě v ceně zohlednit aby měl zisk a nikoliv prodělek. Nikdo, a tedy ani ten zákazník jistě nechodí do práce zadarmo ale potřebuje se prací uživit. Tohle zde pořád jaksi nikdo nechápe.

Ty to opravíš jelikož deformuješ ceny! Usuzuji z toho co jsi napsal že nejsi servis, prostě se tím neživíš na plný úvazek ale jenom si tím při zaměstnání přivyděláváš. Stranou raději ponechávám otázku zda to děláš legálně jako vedlejší činnost na Živnostenský list a nebo to děláš jaksi jinak a tudíž nemáš absolutně žádné náklady. Potom pochopitelně můžeš akceptovat cenu kterou si zákazník sám nadiktuje protože si říkáš "každá pětka dobrá". Nebo-li to co v servisu neopravili tak ty jistě opravíš. A to je jinými slovy přesně to, o čem tu tvdyda psal.
Pokud je to jinak, pak se omlouvám.

_________________
**** Petr ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
workhard



Založen: Jul 07, 2006
Příspěvky: 5121
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 6:39    Předmět: Citovat

PetrK napsal(a):

Ty to opravíš jelikož deformuješ ceny!


Já myslím,že ceny vám zdeformovala hlavně celkově klesající cena spotřební elektroniky. Nikdo nedá za opravu telky 1200Kč,když za 2000 má novou. Je to dneska prostě tak,nechtěl bych být stresován tím,že musím vydělat nejmíň 600Kč denně. Náklady servisu jsou věc,která zákazníka pochopitelně nezajímá,když jdu do teska pro rohlík za 70h,taky nepátrám,jestli na tom náhodou neprodělávají. Wink

_________________
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero7



Založen: Jan 20, 2007
Příspěvky: 2250

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 6:58    Předmět: Citovat

Pre uplnost temy este dodam (uz som to niekde pisal):
Amateri urobia jednoduche opravy, rychle opravy (pre servis) , zname zavady, ..... - zlizu smotanu zo zmrzliny. Maju "rychly prachy".
Pre servis zostanu tazke opravy, zlozite, nove, neprebadane, nerentabilne a castokrat aj sfusovane a nelogicke zavady po zasahu amaterov.
A ked sa naucia a vyriesia pracne nejaky problem, tak si ho preberu do svojho portfolia amateri.
Takze tiez zastavam nazor, ze cca 80% tem na temu servis tu nepatri. Ale ani nikde inde. Existuje medzinarodny system Euras. Mnohi nechapu ze pristup je dokonca plateny a iba pre servisnych technikov. (Zrejme ten zapad je daleko pred nami.) Pochopim rady pre ineho ktori ma menej skusenosti a ziada o pomoc. Ale davat servisne rady, postupy a vobec doporucenia na opravu niekomu kto o tom nema ani paru, nie su na mieste.
Potom to moze skoncit napriklad takto:
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=26889&highlight=
(Alebo ako som prisiel o telku.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anonym






PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 8:11    Předmět: Citovat

workhard napsal(a):
Malá poznámka k panu Dýdovi... Dost často opravuju věci,které v servisu odmítli,takže to tak horké asi nebude Wink
Je to opět o ekonomice. Já musím v servisu ze kterého platím veškeré zákonem dané poplatky vyprodukovat tržbu 1500 denně, abych přežil. Tím "přežil" rozuměj to, že po odečtení nákladů na materiál, nákladů na provoz dílny, daní a soc+zdrav.pojištění mi z těch 1500 zbydou asi tak 200! Takže počítej: 1500/den, to máme 176 Kč/hodinu (i s materiálem, prostě průměr). Tak, a teď mi zákazník donese bednu, o které podle popisu závady předem vím, že jen materiál bude dělat pár stovek, vím že hledání mi zabere třeba pár hodin, protože je to vysazovák, nepravidelný projev nebo složitá vada v řídící jednotce. A zákazník to zazdí kategorickým požadavkem, že víc jak 500 za to nedá! Máš dojem, že se tím budu zabývat?? Nemůžu a nebudu, i když někdy se ve mě všechno kroutí, protože vím že bych to opravil a že je tý bedny škoda. Jenomže já musím uplatit provoz dílny a musím si tím vydělat na žití, zatímco ty jdeš ráno do práce, tam si vyděláš na žití, provoz tvého pracoviště tě vůbec nezajímá protože to platí přece zaměstnavatel ne? No a jelikož ty si tím nemusíš vydělat na žití, klidně se s tím můžeš babrat třeba měsíc, po večerech, a na konci si řekneš o stovku za materiál a "aby se neřeklo", o dvě kila za práci. Byla to přece maličkost ne? Tobě stačí ke štěstí, že můžeš v hospodě vyprávět, jaký jsi geroj, protože jsi opravil věc, kterou odborný servis vyhodil jako neopravitelnou. Jenomže ono je to jinak. Není to tak že v tom servisu dělaj blbci, to bys byl kruci vedle! Je to tak jak píšu já, servis se tím na rozdíl od tebe živí!!! A ještě jedna "maličkost", kterou má většina kutilů tak říkajíc "na háku" - bezpečnost zařízení. Když někdy vidím, co si kutil dovolí do bedny namontovat a jak, tak bych tomu dotyčnému urazil ruce a rovnou ho dal zavřít, protože někdy si doslova hraje s životy lidí!
No, nemá cenu se tu rozepisovat, předem mi bylo jasný že názor kutilů nezměním. ale prostě jsem musel dát do placu i pohled toho "mamlasa ze servisu, co nic neumí".
Dýda.
Návrat nahoru
anonym






PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 8:45    Předmět: Citovat

workhard napsal(a):
Já myslím,že ceny vám zdeformovala hlavně celkově klesající cena spotřební elektroniky.
Jojo, to máš pravdu. Právě proto si musíme tu poslední trošku práce co nám zbývá chránit.
workhard napsal(a):
Nikdo nedá za opravu telky 1200Kč,když za 2000 má novou.
Tady pro změnu pravdu rozhodně nemáš! Zkus počítat: oprava porouchané televize řekněme uvedených 1200, běžná životnost po opravě 2.5 roku, náklady na rok provozu tedy řekněme 500. Nová televize 2000 (mimochodem za 2000 koupíš tak 37cm), životnost té nové je ale taky jen 2.5 roku, takže náklady na rok provozu jsou tedy 800. A to se bavíme o ceně nové jen 2000, tedy o malém 37cm krámu. Velká 70cm bude stát nejméně 6000, tedy náklady na rok provozu 2400, ale cena opravy zůstává stejná, takže náklady na rok provozu zůstávají na 500. Prostě opravit je většinou mnohem levnější nežli koupit novou.
workhard napsal(a):
Náklady servisu jsou věc,která zákazníka pochopitelně nezajímá,když jdu do teska pro rohlík za 70h,taky nepátrám,jestli na tom náhodou neprodělávají. Wink
U rohlíků pátrat nemusíš. Jen mi řekni kde kupuješ ty rohlíky za 0.70 ??? Tady v Globusu je mají za 3 kačky. A víš proč za tři? No v tom maj ty svoje náklady! A lidi řvou a držkujou, ale je jim to houby platný, protože není žádnej kutil, co by jim je upek doma ve sklepě pokoutně za sedmdesátník Very Happy
Návrat nahoru
anonym






PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 8:47    Předmět: Citovat

fero7 napsal(a):
Pre uplnost temy este dodam (uz som to niekde pisal):
Amateri urobia jednoduche opravy, rychle opravy (pre servis) , zname zavady, ..... - zlizu smotanu zo zmrzliny. Maju "rychly prachy".
Pre servis zostanu tazke opravy, zlozite, nove, neprebadane, nerentabilne a castokrat aj sfusovane a nelogicke zavady po zasahu amaterov.
A ked sa naucia a vyriesia pracne nejaky problem, tak si ho preberu do svojho portfolia amateri.
Takze tiez zastavam nazor, ze cca 80% tem na temu servis tu nepatri. Ale ani nikde inde. Existuje medzinarodny system Euras. Mnohi nechapu ze pristup je dokonca plateny a iba pre servisnych technikov. (Zrejme ten zapad je daleko pred nami.) Pochopim rady pre ineho ktori ma menej skusenosti a ziada o pomoc. Ale davat servisne rady, postupy a vobec doporucenia na opravu niekomu kto o tom nema ani paru, nie su na mieste.
Potom to moze skoncit napriklad takto:
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=26889&highlight=
(Alebo ako som prisiel o telku.)
Není co dodat, naprosto souhlasím!!! Exclamation
Návrat nahoru
anonym






PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 14:28    Předmět: Citovat

tvdyda napsal(a):
Vážení, vidím že nejsem první kdo se tu z CS-fóra ozývá, ale když to tu čtu, ozvat se prostě musím........................................................


Zajímalo by mě, jestli máš autorizaci pro záruční servis některé z renomovaných značek, když už ti ti tak pěkně povídá.

Ono není servis jako servis. Některé "správkárny" se od bastlířů liší pouze tím, že na to mají živnosťák a snaží se tím uživit. Já osobně bych svojí telku asi raději poslal k opravdovým autorizovaným odborníkům jako je např. pan D. Nový z pražské AV Kovoslužby.

Jsou totiž "správkárny" kde bych se obával, že si s televizí přitáhnu domů plíseň:
Návrat nahoru
fero7



Založen: Jan 20, 2007
Příspěvky: 2250

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 14:58    Předmět: Citovat

Re:ANONYM
Kazdý kto sa v tom vyzná, už z príspevku/príspevkov vie s kým má tu česť.
Z nejasnych, nezrozumitelnych, nekonkretnych, protichodných, nelogických príspevkov je možné ihned usudiť kto je odborník a kto amatér. Naozaj sa Ti ten príspevok zdal amatérsky?

Súhlasím s Tebou, že sú odborné servisy a sú tzv. "správkárny". Ale je potrebné ich rozlišovať, alebo na nich poukazať.
V ŽIADNOM PRÍPADE ICH NEMOŽEŠ HÁDZAŤ DO JEDNÉHO VRECA.

Raz za niekoľko rokov ideš do servisu a máš strach že si donesieš plieseň.
Čo má hovoriť taký servis. Každý deň, s každým TV dostane dostane aj "kýbel prachu", pavúkov ktorí zmenia miesto pobytu z TV do servisu, občas mŕtvu myš, pravidelne "smrad" ktorého sa nemôžu týždeň zbaviť (nepreháňam!), ......

Myslím že kvoli objektívnej predstave je dobré sa na to pozrieť aj z tejto strany.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anonym






PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 15:28    Předmět: Citovat

to je uroven Shocked vidim, ze kriza na Vas dolahla silnejsie, nez ste shopni uniest. podaktori autorizovani anonymovia sa tu uchyluju k nechutnym praktikam, ovsem placu na nespravnom hrobe.
Anonym napsal(a):
tvdyda napsal(a):
Vážení, vidím že nejsem první kdo se tu z CS-fóra ozývá, ale když to tu čtu, ozvat se prostě musím........................................................


Zajímalo by mě, jestli máš autorizaci pro záruční servis některé z renomovaných značek, když už ti ti tak pěkně povídá.

Ono není servis jako servis. Některé "správkárny" se od bastlířů liší pouze tím, že na to mají živnosťák a snaží se tím uživit. Já osobně bych svojí telku asi raději poslal k opravdovým autorizovaným odborníkům jako je např. pan D. Nový z pražské AV Kovoslužby.

Jsou totiž "správkárny" kde bych se obával, že si s televizí přitáhnu domů plíseň:
Návrat nahoru
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2931
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: st květen 20 2009, 23:16    Předmět: Citovat

Anonym napsal(a):
tvdyda napsal(a):
Vážení, vidím že nejsem první kdo se tu z CS-fóra ozývá, ale když to tu čtu, ozvat se prostě musím........................................................


Zajímalo by mě, jestli máš autorizaci pro záruční servis některé z renomovaných značek, když už ti ti tak pěkně povídá.

Ono není servis jako servis. Některé "správkárny" se od bastlířů liší pouze tím, že na to mají živnosťák a snaží se tím uživit. Já osobně bych svojí telku asi raději poslal k opravdovým autorizovaným odborníkům jako je např. pan D. Nový z pražské AV Kovoslužby.

Jsou totiž "správkárny" kde bych se obával, že si s televizí přitáhnu domů plíseň:

Tak toto ma dojalo! Podľa teba je kvalitný servis iba ten, ktorý sídli v Prezidentskom paláci, prípadne v super-špičkovej sklenenej budove? Si chudák! A autorizácia na záručný servis je podľa Teba zárukou kvality?! Ja nerobím záruky, ale už niekoľko krát som dostal na opravu telku, ktorá bola v Trenčíne v jednej firme, ktorá robí záruky na značky. Od zákaznika si nechali vyplatiť 800Sk za to, že nevedia odstrániť závadu, prípadne nevedia zohnať súčiastku! Tieto telky som zákazníkom opravil v sume 700-850Sk Rolling Eyes A to ešte som po tej ZNAČKOVEJ opravovni musel dopĺnať niektoré odpory v zdroji, ktoré vyletovali...Mimochodom, keď neopravím telku, lebo som nenašiel príčinu, tak zákazník neplatí U MŇA NIČ! Nula, zero, proste ani hov.o! A to nemám sklenený palác!!!! A to musím štátnemu výpalnikovi plaťit odvody, poistné, a najmä ŽIŤ aspoň na úrovni jednoduchého človeka!!! Prepáč, ale ten Tvoj príspevok ma fakt vytočil, Ty SUPERMAN!!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tvdyda



Založen: May 19, 2009
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: čt květen 21 2009, 0:20    Předmět: Citovat

No, sice už tu za mě odpověděli druzí, ale jelikož je to útok na mě, ozvat se musím.
Anonym napsal(a):
Zajímalo by mě, jestli máš autorizaci pro záruční servis některé z renomovaných značek, když už ti ti tak pěkně povídá.
Ono není servis jako servis. Některé "správkárny" se od bastlířů liší pouze tím, že na to mají živnosťák a snaží se tím uživit.
Jo, máš pravdu, liším se od bastlířů... mám na to živnosťák, mám na to školy, mám na to výuční list, mám 35 let praxe, mám vybavení, platím z toho státu daně a snažím se tím uživit, už 35 let!!! To jsou myslím od bastlíře odlišnosti dost zásadní!! Ale nepotěším tě anonyme, nemám autorizaci pro žádný záruční servis. Značkové servisy jsou nutnost a musí být, ale z jiného důvodu. Značkový servis si v podstatě zřizuje dotyčná značka, výrobce, a pochopitelně ho neudělá v každém městě, ale otevře tak jeden nebo dva v republice. Jak dobrý ten servis ale bude, to nezáleží na ceduli na vratech ani na fasádě a kráse baráku, to záleží na lidech a jejich odborné způsobilosti. Někteří jsou výborní odborníci, někteří jsou méně výborní, někteří jsou dobří a někteří "taky něco umějí". Takže já na rozdíl od tvého zcestného názoru nepovažuju punc "Záruční servis" nebo "Značkový servis blablablaznařky" za razítko kvality. Znám nebo vlastně znal jsem opraváře, co dělal ve značkovém servisu a uměl kulový, a znám opraváře co dělaj v okresním městečku v jednom kumbálku, bez firemního zázemí, ale svoje řemeslo umí perfektně.
Anonym napsal(a):
Já osobně bych svojí telku asi raději poslal k opravdovým autorizovaným odborníkům jako je např. pan D. Nový z pražské AV Kovoslužby.
Ale nikdo ti přece nebrání, si ji tam dej. Nachystej si ale větší peníz, protože autorizovaný servis má samosebou lepší vybavení, lepší zázemí, lepší vzhled, větší prostory, víc zaměstnanců atd. Ale to všechno něco stojí a někdo to musí zaplatit. Ten někdo je zákazník, tak už utíkej Smile. Samosebou, i záruční a značkový servis má své opodstatnění. Ale tvoje přemýšlení je ubohé už proto, že jestli to náhodou nevíš, tak značky nejsou jenom Grundig, Philips, Nokia, Samsung, Daewoo, Panasonic, JVC, Sanyo.... nenene, to bys narazil. Ono totiž těch různých výrobců a tedy i značek je určitě přez 100, alespoň podle mých záznamů v PC tak odhaduju. Asi dokonce i ty se svým rozhledem uznáš, že 100 značkových servisů v každém větším městě je hovadina, takže po tvém by to dopadlo asi tak, že človík z Aše by například pelášil se svým Grundigem řekněme do Prahy, človík z Brna by třeba se svou Inspirou jel do Aše, človík z Prahy by se svým Hyundaem jel třeba do Plzně a dejme tomu človík z Plzně by se vláčel s Thomsonem třeba do Ostravy. To by byla fakt nádhera, kdyby byly jen ty kvalitní a značkové servisy, to bych ti fakt přál Smile. A doufám že máš doma značku Made in rejže a že bys s ní pelášil opravdu přez celou republiku (a nebo rovnou na skládku).
Anonym napsal(a):
Jsou totiž "správkárny" kde bych se obával, že si s televizí přitáhnu domů plíseň
Jojo, na rozdíl od tebe jsem se podepsal, takže nebylo těžké na mém webu najít fotky co? Jo, máš pravdu, ano, tohle je moje "správkárna". A nestydím se za ni, nemám totiž proč. To že je malá a že je opadaná omítka a že starej barák je vlhkej, to ještě neznamená že uvnitř dělá blbec co nic neumí a nebo že se do tvojí krásné kisny dá plíseň. Mimochodem, izolace baráku je hotová, právě se dělá uvnitř a letos by se měly dělat omítky, takže do roka bude ta moje "správkárna" vypadat poněkud jinak. Ale to kvalitu oprav nezmění, ta nezáleží na omítkách! Pokud jde o tu plíseň, tak tě uklidním - u mě by ji ani nestihly chytit, protože u mě se zakázky zdrží jen několik hodin. 90% zakázek opouští mou dílnu ještě týž den co přišly. A budeš se asi divit, ale ode mě chodí ty televize mnohem čistší než když mi je lidi donesou!! Nejsem líná mrcha, takže nemám problém je uvnitř vyluxovat, často i umýt desku spojů od hnoje a nalité omáčky, vyhnat pavouky a vymontovat chcíplé myši, přesně jak tu někdo psal. Jak některé zákaznické bedny smrdí a jak lepí jejich skříň když na ni sáhnu, to radši ani nechtěj vědět. Ale i tyhle smradlavé stroje jdou z mojí "správkárny" ven čisté, protože je prostě umeju (určitě na rozdíl od většiny kutilů) !! Mezi náma, bude to docela sranda, až podobné malé "správkárny" všechny zaniknou. Když čtu jaký blbosti tu kážeš, docela ti tu srandu přeju a už se těším, až jednou popelášíš s každou pitomostí do značkového servisu (za značkovou cenu opravy).
Jo, když už sem dáváš fotku mojí opravny, co kdyby ses podepsal a hodil do placu foto svojí "správkárny" ? Nebo je to tak, že bys musel vyfotit kočárkárnu v paneláku nebo přebudovanou garáž ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund