Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

motor vw classic po smrti?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kyci



Založen: Jan 29, 2009
Příspěvky: 33
Bydliště: 7 km od Bytce

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 9:50    Předmět: motor vw classic po smrti? Citovat

Prosim niekoho kto sa vyzna vo volswagenoch o radu.Mam vw polo classic 1.4 1996 vsechno funguje az na zapalovani ,dokonca i inducka je v poradku sem uz zoufaly 2 dni hledam chybu ane ane na ni prijit.prosim pomozte .je to velmi surne potrebuji ho kvuli praci.diky kyci@zoznam.sk
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 10:29    Předmět: Citovat

Kyci, proč nehledáš odpověď na odborném "folksvágňáckém" fóru - navíc když ze Tvého dotazu jasně vyplývá, že závada je v "černé skříňce" řídicí jednotky, kterou sám doma těžko opravíš. Pokud nechceš auto dávat do servisu, zkus si půjčit funkční ŘJ z jiného motoru - nebo splašit jinou třeba z vrakáče...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 10:43    Předmět: Citovat

Aký je tam kód motora a výkon motora v kW? Je to VW POLO Cllasic 6K/AEX 1996 1.4 benzin? A čo modul zapalovania je OK? Dáva to iskru na sviečke alebo na koncovke VN kábla z toho modulu zapalovania? VN káble zapalovania si premeral? Sú isto dobré?Často dochádza k ich prerazeniu. A si si istý že všetko funguje? " vsechno funguje az na zapalovani" Vstrekovače vstrekujú benzín? Laughing Tlak paliva v strekovacej vetve je aký? Filter paliva čistý? Palivové čerpadlo je OK? A čo hovorí diagnostika?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 11:00    Předmět: Citovat

Taky může mít v pytli čidlo otáček na setrvačníku - snímá HÚ prvního válce a ŘJ nedá impuls vstřikovači(ům) a zapalování dokud nedostane z tohoto čidla signál = dokud se motor neotočí v určitém, celkem krátkém časovém intervalu aspoň jednou dokola = funkce údajně ochranná. Setkal jsem se s touto závadou u Feliny 1,3 SPI a bylo mi řečeno, že to může postihovat všecky koncernové motory.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 12:03    Předmět: Citovat

Přednedávnem jsme to tu řešili . Hlavně kontroluj vstřikování . A jak jsi kontroloval zapalování ? Zde žádná klasická zapalovací cívka NENÍ . Sám jsem také rozdělal kostičku u zapalovacího trafa , mysle , že uvnitř jsou jen tak dva , tři trandy , ale ouha . Až pak jsem si přečetl pojednání o zapalováních na škoda fóru , právě , že už i Felda má tento systém . Orientační zkouška je měřit A po zapnutí zapalování . Proud by měl naskočit a tak za 2-4 sec spadnout . Já jsem nakonec našel chybu v napájení vstřiků . I když bylo zapalování v pořádku , nedávalo bez vstřikování jiskru . Ve Feldě mám VW 1,6i .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gino



Založen: Oct 17, 2008
Příspěvky: 343
Bydliště: Prešovský kraj, SR

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 13:31    Předmět: Citovat

Minule som tú istú chybu opravoval u kamaráta na Peugeote 405. Tiež všetko fungovalo, len to zapaľovanie nie.
Nakoniec som rozobral riadiacu jednotku, prespájkoval studeňáky a čuduj sa svete potom naskočil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kyci



Založen: Jan 29, 2009
Příspěvky: 33
Bydliště: 7 km od Bytce

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 15:49    Předmět: Citovat

No mam to aj na vw fore ale zatial nikto nereagoval, bol ten vw aj v servise ze to davali na vag ale nenasli ziadnu chybu ,lenze to nestartuje!Dotiahol som ho domov zhodil filter, skusal som ci cievka dava iskru,pri startovani,vobec.cievku som odpojil,pripojil na zdroj 12v a iskru hodila.Benzin to vstrekuje.a dalej som sa nepohol.ta cievka ma 3 piny
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 19:25    Předmět: Citovat

Pokud to nešlo natočit ještě před tím roztažením, myslím, že to chcípnutí bylo už tou závadou. Jestliže cívka samotná "háže" jiskru a vstřikovač špricuje, nebude závada v čidle na setrváku - to by nešpricovalo benzín. Hledej ovládací impulsy k cívce, respektive k tomu trandíku, který je v ní zalitý - buď nejsou impulsy na přívodu od ŘJ, nebo je ten trand na Pikaču - ale to by zase nejiskřilo samostatně - pokud to teda správně napojuješ na kostru, +12V a nějakým kontaktem simuluješ řídicí puls do cívky. Rozhodně bych "propípnul" kabeláž mezi ŘJ a cívkou a taky u ní překontroloval izolaci - dovnitř do "černé škatule" bych vlezl až na konec, kdyby už nic jiného nepomáhalo a i kabeláž byla OK. Zkus kontaktovat servis, mívají na vyzkoušení dobrou ŘJ, kterou provizorně připojí do auta, aby zjistili, jestli je ta v autě vadná nebo jestli kecá něco jiného.

Ten řemen by to mohl být ve 2 případech:
1) kdybys byl hovado a neměnil ho v předepsaných intervalech nebo
2) kdyby byl hovado ten, co Ti ho naposledy měnil - a neutáhnul přitom napínací prvky.
Pokud roztahuješ auto s řemenem na rozvodu a děláš to na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, je to situace skoro jako když se natáčí startérem, záběr je plynulý a otáčky malé, nějaké přeskakování řemenu nehrozí - pokud samozřejmě není starý a vytahaný a pokud jsou správně nastavené všecky napínací prvky.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Maskot



Založen: Nov 19, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: Wien

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 20:51    Předmět: Citovat

Souhlas s Ekkarem,to roztahovani je pokud je setrne neskodne,spis je nebezpeci pokud to nechytne hned,ze se dostane nespaleny benzin az do katalyzatoru a pak hrozi jeho zniceni.Pred timto varuji i navody k pouziti vozidel,teda zatim vsechna co jsem mel Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: ne únor 08 2009, 23:38    Předmět: Citovat

kyci napsal(a):
No mam to aj na vw fore ale zatial nikto nereagoval, bol ten vw aj v servise ze to davali na vag ale nenasli ziadnu chybu ,lenze to nestartuje!Dotiahol som ho domov zhodil filter, skusal som ci cievka dava iskru,pri startovani,vobec.cievku som odpojil,pripojil na zdroj 12v a iskru hodila.Benzin to vstrekuje.a dalej som sa nepohol.ta cievka ma 3 piny
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI


Zaujímavé že to bolo v servise a na nič neprišli . Asi im chýba krištáľová guľa Laughing tá je lepšia ako VAG. Mohli by to skúsiť tu http://www.carodejnik.szm.sk/vest.htm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33944
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po únor 09 2009, 0:17    Předmět: Citovat

Asi to nebol dobry servis...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kyci



Založen: Jan 29, 2009
Příspěvky: 33
Bydliště: 7 km od Bytce

PříspěvekZaslal: út únor 17 2009, 19:31    Předmět: Citovat

premeral som to ,myslim ze je chybny vykonovy stupen indukcnej cievky pozna niekto schemu zapojenia?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st únor 18 2009, 6:02    Předmět: Citovat

Chceš-li do toho vstoupit , přečti si http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=385 .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kyci



Založen: Jan 29, 2009
Příspěvky: 33
Bydliště: 7 km od Bytce

PříspěvekZaslal: so únor 21 2009, 14:16    Předmět: Citovat

zohnal som schemu el zapojenia ,premeral som vstup do ind cievky ,a zistil som:
_ napaj.+ je ok
- nap.- je ok
ale preco je aj na vstupe impulzov z rj stale napetie 12 v? vedel by niekto poradit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so únor 21 2009, 17:14    Předmět: Citovat

Jestli Máš schéma té cívky i se spínací jednotkou, polož to sem - jedna možnost je to, že se to sepne (dá impuls vn) v okamžiku uzemnění - pak je vše v pořádku a čeká to jen na spojení toho ovládacího vstupu se zemí; anebo je ten trand prošvihnutý a budeš ho holt chcačky-nechcačky muset vyměnit - a to i s cívkou, ve které tahle věcička bývá většinou nerozebíratelně vestavěná...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund