Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Renault Kango-nestartuje

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: st leden 07 2009, 23:09    Předmět: Renault Kango-nestartuje Citovat

K-1,4 ,2000...Ahojte,renault ktereho resim nehazi jiskru.Cerpadlo po zap.klicku sepne a na relatku nabehne napeti.Ale pri startu na civku napeti nejde.

Jde uz o novou civku tzn.1ks se ctyrpinovym konektorem.Na 3pinovem konektoru je na jednom dratu + a dalsi dva jsou spinane kostry z R.J.Pokud ,ale privedu + z bat.na civku a startuji tak bezi cerpadlo,ale jiskru stejne nedava.

Diagnostika hlasi pouze chybu PALUBNI NAPETI,kdyz se podivam do parametru R.J tak R.J hlasi palubni napajeni pouze 8V.

Napajeni R.J a kostry R.J. jsou OK.

Uz nevim kde bych mel hledeat.Prosim o radu.Dik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 07 2009, 23:26    Předmět: Citovat

Někde máš odpojenou kostru nebo nedokonalé ukostření ŘJ anebo Ti nejde čidlo "nulové polohy" klikového hřídele - to snímá, jestli se točí klika, pokud nedává signál, ŘJ si myslí, že nefunguje startér, odmítně sepnout vstřikovače a nezapálí. Čidlo bývá nejčastěji na věnci spojky - je magnetické a snímá malou příčnou drážku vytvořenou na hladkém povrchu těsně vedle ozubení pro startér. Podle tohoto signálu ŘJ pozná, kdy je 1. válec v horní úvrati.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: st leden 07 2009, 23:30    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Někde máš odpojenou kostru nebo nedokonalé ukostření ŘJ anebo Ti nejde čidlo "nulové polohy" klikového hřídele - to snímá, jestli se točí klika, pokud nedává signál, ŘJ si myslí, že nefunguje startér, odmítně sepnout vstřikovače a nezapálí. Čidlo bývá nejčastěji na věnci spojky - je magnetické a snímá malou příčnou drážku vytvořenou na hladkém povrchu těsně vedle ozubení pro startér. Podle tohoto signálu ŘJ pozná, kdy je 1. válec v horní úvrati.


Diky,ale zapomel jsem napsat ze je cidlo na klice vporadku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: st leden 07 2009, 23:34    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Někde máš odpojenou kostru nebo nedokonalé ukostření ŘJ anebo Ti nejde čidlo "nulové polohy" klikového hřídele - to snímá, jestli se točí klika, pokud nedává signál, ŘJ si myslí, že nefunguje startér, odmítně sepnout vstřikovače a nezapálí. Čidlo bývá nejčastěji na věnci spojky - je magnetické a snímá malou příčnou drážku vytvořenou na hladkém povrchu těsně vedle ozubení pro startér. Podle tohoto signálu ŘJ pozná, kdy je 1. válec v horní úvrati.


Podle schematu vedou 3 kostry do R.J.
Vsechny jsem vuci bat.meril a ok.
Mam podezreni na nejaky spatny kabel jen mi nejde do hlavy kde hledat... Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
honza_jan



Založen: Nov 22, 2007
Příspěvky: 425
Bydliště: Doma

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2009, 2:17    Předmět: Citovat

... a jak jsi měřil, že je čidlo v pořádku? Šly z něj při startování na výstupním pinu impulzy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2009, 7:30    Předmět: Citovat

honza_jan napsal(a):
... a jak jsi měřil, že je čidlo v pořádku? Šly z něj při startování na výstupním pinu impulzy?


Osciloskopem....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2009, 7:38    Předmět: Citovat

Toto je problemátyš . Vím ,že je tvrdá rada , ale nejdříve bych vyměnil cívku . Když si z vrakáče jednu pořídíš , uděláš dobře i pro příště . Sám jsem měl nyní problémy na Feldě . Je tam VW a když nešlo , musel jsem hledat . I jsem rozdělal monoblok zapalování , alespoň dnes vím , jak vypadá . Kamarád , co dělá i renaulty mi přivezl spoustu cívek , tak jsem se i do nich podíval . Pro pochopení dnešní techniky si přečti http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=385 . Je to velmi poučné . Osadil jsem nové zapalování , jen za "500" muzeum , ale jezdím . Taky jsem si původně myslel, co tam může být ? pár trandů ..........
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: ne leden 11 2009, 15:18    Předmět: Citovat

BOBOBO napsal(a):
Toto je problemátyš . Vím ,že je tvrdá rada , ale nejdříve bych vyměnil cívku . Když si z vrakáče jednu pořídíš , uděláš dobře i pro příště . Sám jsem měl nyní problémy na Feldě . Je tam VW a když nešlo , musel jsem hledat . I jsem rozdělal monoblok zapalování , alespoň dnes vím , jak vypadá . Kamarád , co dělá i renaulty mi přivezl spoustu cívek , tak jsem se i do nich podíval . Pro pochopení dnešní techniky si přečti http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=385 . Je to velmi poučné . Osadil jsem nové zapalování , jen za "500" muzeum , ale jezdím . Taky jsem si původně myslel, co tam může být ? pár trandů ..........


Civka je ok... Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po leden 12 2009, 7:45    Předmět: Citovat

Bez papírů se to dělá těžko . Koupil jsem na Feldu tu knížku Jak na to a od té doby si dělám elektriku v pohodě .Pozor prodávají se dvoje . Ty správné mají podkladní barvu obalu modrou a jsou dražší a pak oranžové , jsou sice levnější , ale třeba elektriky je tam slabá polovina . nevím co máš za podklady , zda vůbec nějaké , ale v té knížce máš zapojení konektoru RJ . Napětí je třeba měřit přímo tam . Do RJ jde napájení minimálně 2x . Jednou trvale , podruhé 15 .I odporové hodnoty čidel je třeba měřit tam , dráty jsou v korozivním prostředí a dlouhý ....Ať se Ti daří .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: po leden 12 2009, 20:43    Předmět: Citovat

BOBOBO napsal(a):
Bez papírů se to dělá těžko . Koupil jsem na Feldu tu knížku Jak na to a od té doby si dělám elektriku v pohodě .Pozor prodávají se dvoje . Ty správné mají podkladní barvu obalu modrou a jsou dražší a pak oranžové , jsou sice levnější , ale třeba elektriky je tam slabá polovina . nevím co máš za podklady , zda vůbec nějaké , ale v té knížce máš zapojení konektoru RJ . Napětí je třeba měřit přímo tam . Do RJ jde napájení minimálně 2x . Jednou trvale , podruhé 15 .I odporové hodnoty čidel je třeba měřit tam , dráty jsou v korozivním prostředí a dlouhý ....Ať se Ti daří .


Diky,pouzivam workshop nebot v autodatech 3.16 neni tento rok jako ele.schema...dnes jsem pouzil jinou R.J. a na ni v diag-parametrech ukazovala rovnez 8V,tudiz je chyba v kabelazi...Jak rikas bez poradneho schematu se tato zavada bude dlouho hledat...Diky Vsem za rady... Razz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Topik



Založen: May 27, 2008
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: út leden 13 2009, 21:18    Předmět: Citovat

Topik napsal(a):
BOBOBO napsal(a):
Bez papírů se to dělá těžko . Koupil jsem na Feldu tu knížku Jak na to a od té doby si dělám elektriku v pohodě .Pozor prodávají se dvoje . Ty správné mají podkladní barvu obalu modrou a jsou dražší a pak oranžové , jsou sice levnější , ale třeba elektriky je tam slabá polovina . nevím co máš za podklady , zda vůbec nějaké , ale v té knížce máš zapojení konektoru RJ . Napětí je třeba měřit přímo tam . Do RJ jde napájení minimálně 2x . Jednou trvale , podruhé 15 .I odporové hodnoty čidel je třeba měřit tam , dráty jsou v korozivním prostředí a dlouhý ....Ať se Ti daří .


Diky,pouzivam workshop nebot v autodatech 3.16 neni tento rok jako ele.schema...dnes jsem pouzil jinou R.J. a na ni v diag-parametrech ukazovala rovnez 8V,tudiz je chyba v kabelazi...Jak rikas bez poradneho schematu se tato zavada bude dlouho hledat...Diky Vsem za rady... Razz


Problem vyresen...Zavada byla v napajeni pinu R.J. 66 mezi relatkem a R.J....Renaulty casto trpi na problemove svazky elektroinstalace.
Pro majitele Renaultu Trafic2: urcite rocniky jsou vyrobcem stahovany z5 na vymenu 3 svazku...Bohuzel asi na to moc nehrajou v CR...V nemecku se sami pripomenou...a na vlastni naklady vyrobni zavadu odstrani.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.19 sekund