"Meral" som ziarovkou na zhaviacej sviecke, po otoceni kluca zasvietila asi na 5s spolu s indikaciou zhavenia, potom spolu s indikaciou zhasla. Pri zhasnuti bolo pocut odpadnutie rele zhavenia. Takisto napajanie na aku pri zhaveni spadlo na asi 10,7V (co by odpovedalo zhaviacemu prudu) a po zhasnuti ziarovky zas vyletelo asi na 12,5V. Mam Fe 1,9D rv97.starsi model. K comu by bolo dobre teplo zo sviecky ked uz bezi motor a teplota vo valci hned stupa? Vznietenie zmesi aj pri chladnejsom motore obstara kompresia pri behu motora.
Žhaviče žhavia dlhšiu dobu hlavne preto, že nie každý motor má trysky a kompresie v poriadku..motor v dobrom stave naštartuje a beží pravidelne prakticky bez žhavenia, no staršie komôrkové diesle potrebujú žhaviť dlhšie, ak by hned po naštartovaní žhavenie prestalo, tak väčšinou taký starší motor začne vynechávať a dymiť, spraví sa to až po dlhšom zohrievaní motora..ale bežne by mali žhaviče aj po zhasnutí kontrolky dožhavovať tak maximálne pol minúty, minúta už je moc veľa a žhaviče moc nevydržia..niektoré autá majú žhavenie závislé aj na teplote motora, ak je horúci tak nežhaví, vtedy majú niektoré problémy so štartovaním ked je motor teplý, studený naštartuje okamžite..ale ako tu niekto spomenul, niektoré autá majú žhaviče priamo na zohrievanie chladiacej kvapaliny v motore, a môžu byť zapnuté aj niekoľko minút, tie by bolo potom dobré odpojiť pri krátkych jazdách, aby sa aku stihol dobiť..
Tak to cumim asi ma caka kontrola cidla teploty.
Diki breta1.
Este ma napadlo, ze by sa po prvom zhaveni pred startom preslo na nejake dozhavovanie mensim prudom, to by vysvetlilo, preco ziarovka pohasla. Rano vezmem na start merak
Tak to cumim asi ma caka kontrola cidla teploty.
Diki breta1.
Este ma napadlo, ze by sa po prvom zhaveni pred startom preslo na nejake dozhavovanie mensim prudom, to by vysvetlilo, preco ziarovka pohasla. Rano vezmem na start merak
Žádné žhavení nějakým menším proudem neexistuje (v knize se píše o předžhavení při otevření dveří atd., což může být matoucí) - prostě relé natvrdo připojí žhavící svíčky na baterku.
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7942 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: út listopad 25 2008, 18:42 Předmět:
Moje Felda je zánovní (100 000km) a pokud svíčky nežhaví, vůbec ji nenatočím. A nějaký položhavení neexistuje, relé buď sepne natvrdo nebo rozepne. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.