Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nabíjení u VW Golf II 1.6 TD
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3490

PříspěvekZaslal: po listopad 24 2008, 18:13    Předmět: Citovat

mihal napsal(a):
"Meral" som ziarovkou na zhaviacej sviecke, po otoceni kluca zasvietila asi na 5s spolu s indikaciou zhavenia, potom spolu s indikaciou zhasla. Pri zhasnuti bolo pocut odpadnutie rele zhavenia. Takisto napajanie na aku pri zhaveni spadlo na asi 10,7V (co by odpovedalo zhaviacemu prudu) a po zhasnuti ziarovky zas vyletelo asi na 12,5V. Mam Fe 1,9D rv97.starsi model. K comu by bolo dobre teplo zo sviecky ked uz bezi motor a teplota vo valci hned stupa? Vznietenie zmesi aj pri chladnejsom motore obstara kompresia pri behu motora.



Tak tam mas zavadu - precti si napr http://www.feliciaklub.cz/forum_new/viewtopic.php?f=23&t=6088
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: po listopad 24 2008, 18:17    Předmět: Citovat

Žhaviče žhavia dlhšiu dobu hlavne preto, že nie každý motor má trysky a kompresie v poriadku..motor v dobrom stave naštartuje a beží pravidelne prakticky bez žhavenia, no staršie komôrkové diesle potrebujú žhaviť dlhšie, ak by hned po naštartovaní žhavenie prestalo, tak väčšinou taký starší motor začne vynechávať a dymiť, spraví sa to až po dlhšom zohrievaní motora..ale bežne by mali žhaviče aj po zhasnutí kontrolky dožhavovať tak maximálne pol minúty, minúta už je moc veľa a žhaviče moc nevydržia..niektoré autá majú žhavenie závislé aj na teplote motora, ak je horúci tak nežhaví, vtedy majú niektoré problémy so štartovaním ked je motor teplý, studený naštartuje okamžite..ale ako tu niekto spomenul, niektoré autá majú žhaviče priamo na zohrievanie chladiacej kvapaliny v motore, a môžu byť zapnuté aj niekoľko minút, tie by bolo potom dobré odpojiť pri krátkych jazdách, aby sa aku stihol dobiť..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mihal



Založen: Apr 06, 2005
Příspěvky: 1837
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: po listopad 24 2008, 23:39    Předmět: Citovat

Tak to cumim Shocked asi ma caka kontrola cidla teploty.
Diki breta1.
Este ma napadlo, ze by sa po prvom zhaveni pred startom preslo na nejake dozhavovanie mensim prudom, to by vysvetlilo, preco ziarovka pohasla. Rano vezmem na start merak Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3490

PříspěvekZaslal: út listopad 25 2008, 7:32    Předmět: Citovat

mihal napsal(a):
Tak to cumim Shocked asi ma caka kontrola cidla teploty.
Diki breta1.
Este ma napadlo, ze by sa po prvom zhaveni pred startom preslo na nejake dozhavovanie mensim prudom, to by vysvetlilo, preco ziarovka pohasla. Rano vezmem na start merak Twisted Evil


Žádné žhavení nějakým menším proudem neexistuje (v knize se píše o předžhavení při otevření dveří atd., což může být matoucí) - prostě relé natvrdo připojí žhavící svíčky na baterku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7942
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: út listopad 25 2008, 18:42    Předmět: Citovat

Moje Felda je zánovní (100 000km) a pokud svíčky nežhaví, vůbec ji nenatočím. A nějaký položhavení neexistuje, relé buď sepne natvrdo nebo rozepne.
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund