Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

jawa 21 alternator

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Bloodman
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 18:55    Předmět: jawa 21 alternator Citovat

vedely by ste my potradit ako pri jawe 21 mam spravne nastavit alternator na zapalovanie. lebo hadze my to iskru v inich intervaloch nez je piest hore.
Návrat nahoru
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 19:40    Předmět: Citovat

Jestli se nemýlím, tak při pohledu na "kladívko" by mělo při odskočení být odtlačované vačkou směrem nahoru a jeho čep by měl být vpravo - jestli máš stator otočený jinak, musíš ho dát tak, aby byl jak píšu. Drží ho ke "karteru" celkem 3 šrouby, to asi víš. Jinak předstih zážehu by měl jít regulovat v rozmezí 5mm před- a asi 1mm po horní úvrati - předpisová hodnota je 1,4mm před HÚ. Pokud budeš jezdit na benzín s oktanovým číslem 95, můžeš tuto hodnotu zvýšit až na 2mm. Předstih 1,4mm je na bývalý benzín NORMAL - ale ne ten dnešní evropský s o.č. 91, ale na dřívější, vyráběný a prodávaný ještě v 70. letech minulého století - a ten měl o.č. zhruba 70-75... A ještě něco - setkal jsem se s podobným jevem který popisuješ, když jsem do své "jednadvacítky" namontoval jiný magnet, určený pro "Mustanga" - také jsem nebyl schopný motor nastartovat. Nakonec jsem s pomocí papíru a železných pilin zjistil, že magnet do "třiadvacítky = Mustanga" má jinak rozmístěné dílčí magnety (= póly), než magnet do "jedenadvacítky". Maximální proud cívkou mi tedy tekl jindy, než kdy ho potřebovala indukční cívka/svíčka. Tvarově i rozměrově přitom byly naprosto identické.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Davidsev



Založen: Mar 02, 2007
Příspěvky: 717
Bydliště: Štatl

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 19:41    Předmět: Citovat

Povolíš si koš na kterým sou cívky a natočíš ho tak, aby těsně před horní úvratí (už si nepamatuju kolik, fíka sem prodal) rozpínalo kladívko. Odtrh kladívka nastav na 0,4mm.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kbulda



Založen: Oct 23, 2007
Příspěvky: 1527
Bydliště: u Mělníku

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 20:08    Předmět: Citovat

Taky se mi stalo, že byl ustřižený klínek na klikové hřídeli a rotor se trochu pootočil . Pak to fungovalo tak jako popisuje EKKAR s rotorem z Mustanga.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 20:22    Předmět: Citovat

Přitom tem můj rotor do "Mustoše" byl fungl nový, přímo z Mototechny, žádný nastřižený klínek, hnutá klika nebo něco podobného... Nakonec jsem ho prodal - a kupodivu si nový majitel nestěžoval...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jindra2



Založen: Aug 09, 2005
Příspěvky: 763

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 20:22    Předmět: Citovat

jindra


s31.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  s31.jpg
 Velikost:  82.51 kB
 Staženo:  133 krát


s32.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  s32.jpg
 Velikost:  63.41 kB
 Staženo:  138 krát


s33.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  s33.jpg
 Velikost:  61.91 kB
 Staženo:  133 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 20:27    Předmět: Citovat

Fíha - dokonce origo manuál ze ZVL Kollárovo... Dobrý, Jindro2, já ho ani neměl...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kbulda



Založen: Oct 23, 2007
Příspěvky: 1527
Bydliště: u Mělníku

PříspěvekZaslal: po listopad 17 2008, 21:00    Předmět: Citovat

Manuály moto

http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=4
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18675
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út listopad 18 2008, 8:21    Předmět: Citovat

Jako i v jiných případech hovoří servisní dokumentace o většinovém stavu věcí . Pokud dojde k výše popsanému problému , zkusil bych , jak mi již dávno radil kamarád , zvětšovat odtrh a přitom nastavovat správný předstih . Tím se totiž "mění" poloha magneta vůči cívce-ještě lépe okamžik rozepnutí obvodu zapalovací cívky vzhledem k poloze magneta vůči cívkám . U dávnějších strojů JAWA se s tím počítalo a poloha byla seřiditelná .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund