Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7942 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: so listopad 08 2008, 13:25 Předmět: Identifikace reklam na TV
Výzva pro vývojáře a programátory. PLS vymyslete "krabičku" která pozná reklamu na TV. Tu bych už dokázal využít např. k ovládání druhého DO k přepnutí na jiný program nebo alespoň ke stažení řvoucího zvuku v ích reklamách. Myslím že by se dal do uPC přivést videosignál a hlídat prostor loga který při reklamě mizí. Hodně lidí by rádo zaplatilo a nebo by to byl pro mě ideální dárek pod jedli. Už vidím jak by takový výrobek "milovaly" provozovatelé TV kteří žijou z reklam. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Není jednodušší bojkotovat televizní stanici, která vysílá reklamy ve filmech?
Když si chci něco natočit z ČT2, použiju ShowView a VPS. Stanice, která rozkouskuje film nebo jiné dílo kvůli reklamě, kromě toho že mrší duševní výtvor někoho jiného, taky participuje na zdražování spotřebního zboží spoluprací s reklamními agenturami - nevidím důvod proč tohle podporovat.
Je to asi jen dočasné řešení, než reklama nakazí ČT nebo než sledovatelné pořady vymizí samy od sebe. Ale aktivně pomáhat tomu nebudu.
Z důvodu ztížení elektronické identifikace loga zavedly soukromé TV před časem nepravidelně animované logo - symbol H@vn@ se občas zamele nebo protočí, aby se případný dekodér zapnul.
ČT to pak mechanicky převzala taky...
Založen: Mar 06, 2005 Příspěvky: 787 Bydliště: Havířov
Zaslal: so listopad 08 2008, 14:26 Předmět:
Tak, tak já jsem s jistou "THE LEVIZÍ" jejímž "ředitelem" byl jistý vysoce charakterní "kovový" Vladimír, skončil 1.1. 2000 v 00:00:00 .
Od té doby skutečně netuším co se tam děje, prostě totální ignorace.
A nešlo by to identifikovat právě podle toho řvoucího zvuku?
Ačkoli on ve skutečnosti neřve. Je to udělané kompresorem dynamiky a proto lidi mohou nadávat jak chtějí, při měření to bude nastejno jako u normálního programu.
Úroveň modulace je shora omezena technicky, tak aby
(FM) zdvih nepřelezl mimo přidělený kanál a aby to přijímače zpracovaly bez zkreslení. To si ohlídá v krajním případě limiter na vysílači bez ohledu na to, co mu umělci ze studia pošlou. U privátních FM rádií jak známo si neohlídají ani ten maximální zdvih, resp. vědomě ho překračujou.
Zdola úroveň modulace žádnou technickou normou omezená není, takže se to dá pokládat za tvůrčí záměr, jak hlasitě má program oslovovat diváka. Praxe je tedy taková, že program běží se zvukem třeba s maximy -10 dB a divák tomu uzpůsobí hlasitost na přijímači.
Znělky, upoutávky a reklama se pak vysílá naplno a jak Saša říká ještě třeba kompresorem našlapaná. Tak si to přejí zadavatelé reklamy a tak to je
Tuhle praxi pomalu přebírá i veřejnoprávní rozhlas který ze zákona financujou naše (nedobrovolné) poplatky. Říká se tomu dynamizace vysílání (příspěvek 8:34 03.11.2008). Komu se to nelíbí, má si políbit.
Kromě toho nejsou vyloučeny reklamy, které začínají zákeřně potichu nebo jsou vůbec jen v obrazové složce
Jediné stylově čisté řešení je odmítnout konzumaci sraček, nevím proč na nich lpět a filtrovat si je
nebo ve Full Metall Jacket , které mohou být buď s velkou úrovní, nebo navíc zalimitované s velkým činitelem plnění, jak to narvali do vysílání, aby to vůbec vlezlo do rozsahu zvuku, a JE ZNAČNÝ rozdíl, když s velkým činitelem plnění, připomínající zahlcený optimod, tam kváká nějaká 3,14ča protivným hlasem a bez mezer a nádechů o tom, že byla úplně v 3,14či, než našla nějaký výrobek, který ji i její 3,14ata zachránil a od té doby už je jenom v (_i_) a má se vesele.
To co popisuješ je do velké míry subjektivní a existenci 3.14čy na obrazovce zřejmě většinový divák toleruje, jinak by tam přece nebyla zvlášť kdyby výzkumy ukázaly, že má negativní vliv na prodejnost.
Apocalypse neznám, nemůžu posoudit, Olověnou vestu jsem viděl a myslím že protože byl Kubrick Kubrickem, její účinek není zdaleka vystavěn jen na zvuku.
Cooledit (editor obecně) ti samozřejmě najde maxima a minima a spočítá medián, zobrazí obálku atd., ale co s tím? akorát potvrdí to, co je známo. Běžný zvuk potichu, aby uživatel musel zesílit, reklama nařvaná naplno a ještě naboostovaná. Tohle ta sračkovize dělala i se zprávami, ještě když jsem na to měl občas žaludek, vynikal jistý Tuna a všelijaká ta novinářská lejna z krajských "redakcí".
Pořád nechápu, co získám analýzou exkrementu a následným potvrzením toho, že se opravdu jedná o exkrement
Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12335 Bydliště: Ostrava
Zaslal: so listopad 08 2008, 16:27 Předmět:
Měli jsme takovou ideu, ze zvuku analyzovat dynamiku v jednotlivých pásmech, zároveň identifikovat, jestli je v signálu řeč (lze chytrým algoritmem, tohle mají už někteří výzkumníci v ČR zmáknuté), a nějak vyhodnotit, jestli je to "našlapaný" hlas TV reklamy, nebo něco jiného.
Ale jsou i jiné metody, třeba to časem někdo dotáhne do velkosériové, levně koupitelné realizace a bude to používané stejně jako protispamové filtry aj.
Tak jako protispamový filtr se dá obejít (třeba tím, že nějaká předá databázi adres z finančního úřadu nebo živnostenského úřadu marketingovým firmám, pak prostě dostaneš osobní mail který přeleze všechna kritéria spamu) tak se prostě v okamžiku, kdy reklamní agentury zjistí, že jsou blokovány stylem, ten styl změní. V okamžiku, kdy se na trhu něco objeví "velkosériově".
Co ale pořád nechápu, proč tak tvrdošíjně trvat na filtraci něčeho, co je zasviněno reklamou a přitom samo o sobě má hodnotu limitně se blížící nule.
Filmy? takřka všechno vyšlo a vychází na DVD a je k mání za 50,- Ostatní tituly se dají koupit za cenu lepšího oběda přes internet, když už bych toužil po novinkách z US nebo Hongkong produkce.
Zpravodajství? najdu si na webu bez reklamy a bez vytřeštěné dikce "reportérů" a bez zvířátek s Koranteňkem.
Seriály? Realityšou? no comment...
Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12335 Bydliště: Ostrava
Zaslal: so listopad 08 2008, 19:11 Předmět:
Ne každý má v dosahu DVD půjčovnu, ne všechno na DVD vychází, a občas i TV H@vn@ dá dobrý film, který jinde dlouho není, nepočítaje filmové kanály atd. Navíc obrazová kvalita DVD je často příšerná .
Máš pravdu, filtrování spamu a filtrování reklam je obdoba, jako věčný boj vynálezců zbraní a pancéřů . Třeba bude časem nějaká placená internetová stránka se streamem dat pro okamžité klíčování reklam ze všech TV stanic .
Máš pravdu, filtrování spamu a filtrování reklam je obdoba, jako věčný boj vynálezců zbraní a pancéřů .
Dodnes jsem si myslel, že výrobci zbraní zahrnují obě podmnožiny - střely i pancíře
Už v nějakém starém filmu s Chaplinem se vyskytoval sklenář, který měl za kamaráda chlapečka s prakem
radši ani nepřemýšlím, jestli producenti Avastu a pod. umějí napsat kvalitní virus
Z výše se odvíjející diskuse vyplývá, že reklamu lidi v podstatě chtějí. Berou ji za rádobynutné zlo, ale ve skutečnosti si ji za drobné úlitby rádi kupujou "H@vn@ vysílá občas pěkné filmy které jinde nejsou". Kdyby lidi reklamu netolerovali, tak by prostě nebyla, reklama stojí výrobce velké peníze a kdyby neměla přímý efekt na prodejnost výrobku, zmizela by reklama i samotný výrobek. Řekl bych, že skrze reklamu lid prostituuje sám sebe. Vystříhávat reklamu z H@vn@ je pak podobné, jako chtít stvořit k*rvu a jeptišku v jednom
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4Další
Strana 1 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.