Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dálkové ovládání světel
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Bezdrátová technika a technologie, VF technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mrkivka
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: ne září 21 2008, 20:39    Předmět: Dálkové ovládání světel Citovat

Ahoj, jsem víceméně amatér a tak se chci s vámi poradit jestli existuje nebo jak by bylo složité vyrobit osvětlení v pokoji na dálkové ovládání. Představoval bych si to asi takhle:
Bylo by složeno ze 2 částí:
-přenosný vysílač (na baterii)
-natrvalo připojený přijímač na stropě pod 230V

Mám 4 bodová halogenová světla a chtěl bych každé ovládat zlášť.
Na vysílači by byly 4 tlačítka na každé světlo. To si myslím není takový problém.
U přijímače nevím jak by se to muselo udělat. Aby při sepnutí nevznikalo velké teplo nebo jiskry, které by mohly způsobit vzplanutí. A vůbec jestli by nevznikalo nadměrné teplo při stálém připojení na 230V.
Sám si schéma dokupy nedám,ale podle schématu už dokážu součástky sehnat a vše udělat. Žádám vás prosím o jakoukoli radu.
Díky
Návrat nahoru
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31860
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne září 21 2008, 20:54    Předmět: Citovat