Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Úprava rozsahů
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Měřící přístroje, detektory fyzikálních veličin
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cackler



Založen: Dec 17, 2007
Příspěvky: 286

PříspěvekZaslal: po září 15 2008, 21:26    Předmět: Úprava rozsahů Citovat

základní dotaz Smile Potřebuji upravit dva měřáky na rozsahy 10mA a 200V obojí DC. Protože jsem chudej student tak si nemůžu dovolit skutečný měřáky, ale jen tu čínskou pomstu z GME za pade Very Happy Na výběr mam vlastně jen z 15V nebo 30V s internim předřadníkem a 3A nebo 10A s externím bočníkem viz http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&id=331831140

Nějaký hodně podobný měřák byl už komentovám zde http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=21626 ale vlastně žádnej skutečnej závěr nebo měření, jestli opravdu je úplně k ničemu nebo jestli to aspoň měří orientačně.

Chci je použít do zdroje jen jako orientační měřáky, na nic víc dobrý nejsou, ale lepší než nic.

Jde mi o to jaký ty měřáky koupit pro těch 10mA bude asi dobrej ten na 10A, ale nevim jakej pro těch 200V. Jestli by šel taky použít ampérmetr nebo jestli koupit ten na 30V a zkusit nějak kuchnout ten předřadník?

Planuju je koupit v nejbližších dnech, tak se sem vrátim, protože budu potřebovat ještě případnou pomoc s výpočtem a výrobou bočníku a předřadníku Smile

Takhle ty měřáky aspoň ozkoušim, když mi teda někdo pomůže, aby ostatní věděli co to je skutečně zač Wink
Návrat nahoru