Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Škubání
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
martinekk



Založen: Feb 05, 2008
Příspěvky: 87

PříspěvekZaslal: po srpen 11 2008, 21:01    Předmět: Citovat

Sprej netreba, mne na jednom fore o mojom aute (subaru) poradili ze mam striekat vodu (motor pri prisavani bude chcipat a podobne) alebo benzin, lieh a podobne horlaviny. vtedy by mal palit viac, alebo tak daco. Niesom odbornik, ale toto som si zapametal. Budem takto spekulovat aj na mojom aute, robi mit tiez psie kusky. Je to karburatorova 1200ccm stvorkolka, ta uvidim cim to je.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne srpen 17 2008, 14:19    Předmět: Citovat

Konzultoval jsem problém se známým automechanikem - možné příčiny jsou i přicpaná tryska vstřikování svinstvem z nekvalitního benzínu, vadná lambda sonda nebo i nekvalitní svíčky. Malou pravděpodobnost přikládal možnému porušení kabeláže nebo konektorů mezi řídicí jednotkou a čidly/výkonovými členy - ta je prý velmi spolehlivá. Spíš by se soustředil na zapalovací kabely a rozdělovač - pokud ho motor má. Jinak může zadrhávat škrticí klapka nebo jehla ve vstřikovači - obojí se neopravuje, ale rovnou mění za nové.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
striker



Založen: Oct 28, 2005
Příspěvky: 37

PříspěvekZaslal: po srpen 25 2008, 9:47    Předmět: Citovat

.. motor sem skoro zalil vodou a nic Sad ...

.. nop ja prave uz koupil jak novy kabely, tak s vicky , tak vicko rozdelovace i s palcem... lambdu sem promeril a ma to kombinovanej pohon n lpg a benzin a skube to pri obojim takze vstriky budou na 100% ok..
Porad nechapu proc to pri ty deceleraci - nebo udrzovani rychlosti tak skube... Sad
Vsechno se jeví jako v poradku ale to skubani proste ok neni.. jeste me napadlo jestli to tedy nemuze bejt tim mikrospinacem na skrtici klapce .. ale ten sem nedavno meril a byl ok.. uz si stim vazne nevim rady.. Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mihau2



Založen: Jun 30, 2008
Příspěvky: 172

PříspěvekZaslal: pá březen 13 2009, 8:54    Předmět: Citovat

Ahoj to ,nechal jsem to uležet toto téma ale rád bych se v novém roce k němu vrátit, rád bych vaši pomoc,jsem neštěstný při rozjedzu v před či vzad mi prostě něco jakoby lupne a nevím čím to je ,mám měněné tvz.kosti stabilizační,mám nové siolent bloky náprav,mám nové manžety všechno nové dotáhlé v servise a lupání zůstalo,už si nevím rady a leze to do peněž prosím prosím o radu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá březen 13 2009, 13:16    Předmět: Citovat

U feldy se ozvalo cvaknuti pri rozjezdu nebo pri prerazovani kolem dvojky. Znelo to jakoby od zadniho sedadla. Po mesici se rozpadla poloosa - hridel.
Návrat nahoru
Mihau2



Založen: Jun 30, 2008
Příspěvky: 172

PříspěvekZaslal: ne březen 15 2009, 15:44    Předmět: Citovat

To jsem asi zapoměl dodat ,že mě se to ozývá spíš ve předu u pravého kola,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne březen 15 2009, 16:24    Předmět: Citovat

Vyměněnou máš bižuterii kolem, ale to nejdůležitější podle toho, co píšeš, minimálně zkontrolované nemáš - takže
1) křížový kloub poloosy (může být prasklý = následek nešetrného průjezdu dírou nebo najetí na obrubník)
2) samotná poloosa (může být prohnutá)
3) ložisko kola (prasklá klec, poškozený valivý element, poškozený kroužek)
4) vetknutí vzpěry McPherson (tlumič/pružicí jednotka/rejdový čep) do podběhu karosérie není dostatečně dotažené - tady dokáže koroze a mechanické vibrace udělat pěknou paseku a při změně směru namáhání to "hrkne"
a možná 5) upevnění brzdového třmenu k nápravě anebo viklání "prasátka" v něm - to je ale asi tak pravděpodobné, jako že vozíš v autě 14karátový briliant, přesto je to ale možné.
Ještě jedna příčina je možná, tou je výstupní ložisko/kloubové uložení z rozvodovky/diferáku, pokud by ale bylo poškozené, poteče tamtudy ven olej, takže bys to velmi rychle zjistil, navíc by to cvakalo spíš "zprostředka" od převodovky, ne od kola.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund