Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Schema zapalovani VARI

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pavels



Založen: Nov 30, 2005
Příspěvky: 150

PříspěvekZaslal: st červenec 09 2008, 18:51    Předmět: Schema zapalovani VARI Citovat

Dobry den.Nemate nekdo prosim schema zapalovani k Vari-Tera?je tam to bezkontaktni (zalita civka u hlavy pod narzi,jak casto zlobi).Zkusenosti mam z babety,kde sem se dost vyvstekal.Schema by pomohlo moc.DEKUJI VSEM ZA RADY.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
durkovic



Založen: Dec 18, 2004
Příspěvky: 1890
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st červenec 09 2008, 19:28    Předmět: Citovat

pokial je to to povodne čo je cele zapalovanie zaliate v takej hmote aj s elektronikou tak by to malo byť tyristorove, mal som ho tiež vadne potom som dal to vadne jednemu manikovi nech mi tu hmotu rozreže a vykucha plošak no aspon som videl jak to vyzeralo , ale schema bohužial nemám, pokial viem tak to zapalovanie má tri vývody + skratovací vodič a VN k sviečke .

veľa zdaru pri oprave , ale ja som ho nahradil novým zapalovaním VAPE myslim že Z19 alebo tak nejako, malo už aj vývod na predne svetlo

_________________
Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pavels



Založen: Nov 30, 2005
Příspěvky: 150

PříspěvekZaslal: st červenec 09 2008, 20:04    Předmět: Citovat

Me spis o schema zapojeni jako civek apod.nez primo vnitrni zapojeni toho modulu.v Principu asi vim jak to funguje,jen bych potreboval vedet od kud ma jit napeti atd.Vim ,ze tam je snimaci civka,pak civka ktera vyrabi napeti pro zapalovani.DIKY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirda



Založen: May 14, 2004
Příspěvky: 597
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 10:36    Předmět: Citovat

Není VARI jako VARI, už je několik typů, dokonce nějaký italský. Včera jsem měřil jednu asi přerušenou zapalovací cívku v magnetu. To je stejně neopravitelný, mění se celá kulatá deska s cívkama nebo ta zalitá tyristorová jednotka s tím káblíkem na svíčku. Jen vědět co je vadné a vše stojí velké peníze.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavels



Založen: Nov 30, 2005
Příspěvky: 150

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 11:06    Předmět: Citovat

Jo vim ze je jich je vic typu.Tahle je vyrobena v mepol libice typ je to JM4 003 rok vyroby 1991.Me jde jen o to najit zavadu(co vymenit)Vim ze sou to strasny palky.Na ty zality indukce je napsano PAL a dlouhy cislo.tahle vari je jedneho prazaka,vyjedes ni jednou za rok,jinak stoji ve stodole.Ja mam z roku 85 jezdi porade nijak ji nesetrime a maximalni spokojenost,menil sem jen oblozeni spojky a svicky.jeto klasika kladivko civka zaroven i s induckou.
Diky za rady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirda



Založen: May 14, 2004
Příspěvky: 597
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 12:12    Předmět: Citovat

Jo klasika kladívko - cívka - kondenzátor to byla spolehlivost a když ne tak to bylo většinou vidět proč to nejede a bylo to za pár kaček.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
durkovic



Založen: Dec 18, 2004
Příspěvky: 1890
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 15:18    Předmět: Citovat

Mirda napsal(a):
Není VARI jako VARI, už je několik typů, dokonce nějaký italský. Včera jsem měřil jednu asi přerušenou zapalovací cívku v magnetu. To je stejně neopravitelný, mění se celá kulatá deska s cívkama nebo ta zalitá tyristorová jednotka s tím káblíkem na svíčku. Jen vědět co je vadné a vše stojí velké peníze.


jj ved práve to , ešte ked som ten JIKOV JM4-003 mal a raz to nechcelo vobec chytnuť , tak som poprosil suseda tiež s tým motorom že nech mi na chvílu požičia tu jednotku zapalovania , zapojil som a naštastie motor chytil takže som vedel že je vadná ta jednotka, skus niekoho v okolí či nemá nejaku funkčnu na zviš alebo či by ti ju niekdo nepožičal. neviem prečo ale tie československe jednotky zaliate ešte v takej hnedej hmote sa kazili jak na páse, tie nove čo som mal potom VAPE už držali , a šlapalo to v pohode.

_________________
Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pavko3



Založen: Aug 31, 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Čáslavsko

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 17:04    Předmět: Citovat

Jak už se tu psalo, je několik bezkontaktních zapalování.Číslo, které uvádíš na mé "cívce" není, ale jsou v podstatě dva typy. Jeden má 3(fastony) přívody z motoru+zkratovací vývod+vývod na svíčku, druhý o drát méně.Vyvztekal jsem se s oběma. Napiš, který to je a schema,sice asi bez hodnot, bych mohl vyhrabat.Je jednoduché, pokud se ještě pamatuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavels



Založen: Nov 30, 2005
Příspěvky: 150

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 17:21    Předmět: Citovat

Dneska sem se na to chvilku dival,ten modul je v haji,protoze je chcipaci drat jetrvale spojeny s kostrou.(po vyndani modulu.je to ten modul s chipacim drtem,inducnim a s jednym sirokym fastonem a dvema normalnima fastoma. je na ni pal a cislo 443 213 220 080.Takze zitra zkusim sehnat neco jinyho.Jinak schema pokud se ti povede najit tak me zajimaj vsechny.DEKUJI VSEM drzte palce at je to opravdu tim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavko3



Založen: Aug 31, 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Čáslavsko

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 17:42    Předmět: Citovat

Tak to čísílko, se shoduje s mým.Je se podívej na fastony, je každý jiný (blbuvzdorné opatření). K jednomu, asi prostřednímu, by měl vést modrý drát.Zkus ho proměřit ohmmetrem proti kostře (směrem do motoru).
Měl bys tam něco naměřit,ne zkrat, ale cívku.Tohle vinutí se rádo přerušuje. Jestli je pryč, tak Tě docela lituju.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavels



Založen: Nov 30, 2005
Příspěvky: 150

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 18:49    Předmět: Citovat

Tak sem to zmeril,ma neco prez 1,1kohmu,pro jistotu sem parkrat zatocil motorem a zmeril napeti na vsech fousech ,vsude napeti bylo,takze to nejspis bude opravdu modulem,uricite ten chipaci drat je seklej na kostru.Zitra koupim ten Vape z19.Ozvuk se jak sem pak dopad,DIKY VSEM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
durkovic



Založen: Dec 18, 2004
Příspěvky: 1890
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: čt červenec 10 2008, 19:26    Předmět: Citovat

držím palce, jo ten VAPE bol VAPE naisto ale či to bol presne Z19 si nepamätám už VARI system nemám tri roky holt ukradli mi ho. Cry
ale bolo to VAPE malo tiež skratovací vodič, tri fastony , vodič pre vývod trvalích +6 V (+12V ???) a potom samozrejme VN kabel s fajfkou na sviečku, to zapalovanie sa asi dalo použiť aj na motory AZGAT pretože ony mali to predné svetlo a tam bolo napajane asi tými +6V . ja som ho zapojené nemal po montáži modulu som si len na skušku zmeral na nom napätie a sedelo, potom som ho zmotal a zaizoloval proti dotyku s kostrou.

Ale prajem štastnú ruku pri nakupe noveho zapalovania.

_________________
Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pavels



Založen: Nov 30, 2005
Příspěvky: 150

PříspěvekZaslal: pá červenec 11 2008, 18:50    Předmět: Citovat

Takze sem nahrdil Vape z 19 a uz slape.DIKY vsem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund