Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Čerpadlo Octavia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
aevn



Založen: Aug 27, 2005
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st září 14 2005, 0:02    Předmět: Citovat

zdravím,
to s tím relátkem a 100000 km byl jenom stručný přepis návodu, který jsem četl na nějakém fóru ohledně TDI, rozhodně jsem neměl na mysli, že po 100000 km nepůjdou TDIčka nastartovat naprosto bez rozdílu, ale je fakt, že na volvu pomohla oprava alternátoru, kde při provozu bylo 13,4 - 13,6V a problémy s teplým, ale opravdu jen s teplým, startem se vyřešily na 90%, jenom při hodně teplém počasí teplý motor naskočí po cca 20 min odpočinku, ale i tak je to jak kdy.
Jenže přijelo audi a že nejde nastartovat teplý motor a chlapík projel několik servisů. Výsledek je výměna 2x váha vzduchu, 1x vstřikovací čerpadlo (jenže z vrakoviště, takže nikdo neví jak na tom je, kontrolovat ho teď už nikdo nebude), rejpání se v čerpadle v nádrži, výměna palivového filtru(v každém servisu kde to bylo), výměna různých ventilků a hadiček podlaků na motoru a kontrola+výměna rozvodů.
Souhrn: peněz a času spousta, výsledek nula.
Chlapík už nechce investovat do ničeho, tak radši 30 min počká a motor chytne na brnk, předtím točil tak 20 - 30 sec a teď už ani to nefunguje.
Nakonec jsem sedl k netu, protože mi vadí, když stroj nefunguje a ještě víc mi vadí, když je to všechno podpořený elektronikou, aby to fungovalo líp než motor v avii a všichni krčí rameny i tam kde se za hodinu krčení bere hodně peněz, a našel jsem jenom příspěvek právě s tím relátkem.
U audiny bych to vyzkoušel, abych podal informaci o něčem, co vím, že funguje, ale tam se asi dlouho nic dít nebude.
Tím jsem chtěl říct, že bych radši vyzkoušel verzi s relátkem, kde se směs obohatí oblbnutím jednotky a vím během 30 minut, že je problém ve směsi, než shánět programy a kabely a obohacovat směs softwarově
a nakonec třeba zjistit, že je to k ničemu protože závada je jinde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: st září 14 2005, 11:02    Předmět: Citovat

No vcelku zaujimavy clanok, ale treba zistit preco to robi a nie cakat 30min. Ja mam na firmu OCTAVIU TDi a keby som mal u zakaznika cakat 30min az motor vychladne tak neurobim ani prd. Kamaratovi to robilo tiez a ked vymenil baterku islo to lepsie.

Aky tam mas starter? Akej znacky?

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: st září 14 2005, 14:31    Předmět: Citovat

Falko ode mě obdržel servisní manuál. Z těchto info by měl zjistit jaká je dávka paliva pak se dá usoudit čím to je. Tento problém se u těchto vozidel opravdu objevuje. Čím jsem si jist že změnou motor.dat se tento problém dá vyřešit. Naposledy chtěl klient načipovat octavii, ale s tímto problémem který po té úpravě zcela zmizel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: st září 14 2005, 18:59    Předmět: Citovat

Jo...mam tiez komplet dielensku prirucku na Skoda ....
Davku paliva najde vo VAGu a tam ma napisane v akom to ma byt rozsahu....

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
aevn



Založen: Aug 27, 2005
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st září 14 2005, 19:37    Předmět: Citovat

zdravím,
ono je mi vcelku jasné, že čekat půl hodiny na další start je poněkud nepohodlné, ale jak jsem psal, auto cestovalo po servisech (i autorizovaných) a nikdo na podstatu závady nepřišel. Baterka se několikrát měřila i měnila bez výsledku. Auto nebylo moje, jaký byl startér už netuším. Ale co poradit člověku, který autům nerozumí, jenom chce jezdit a ono to jezdit nechce, přitom auto snad vyrobili proto aby jezdilo, ne? Mám příště někomu se stejným problémem říct, že se to nespravuje, ale programuje jednotka? Ale kde je ten pravý důvod? V technice jízdy nebo v podcenění materiálu při výrobě, případně ještě jinde? Jak se tedy chovat, aby se interval dalšího případného programování prodloužil? Většina lidí se nespokojí s konstatováním, že to tak prostě je, oni chtějí vědět čím to bylo způsobeno. Koho z těch lidí nenapadne, že to tak nepůjde dělat donekonečna?
Jasně, asi je to postup, který funguje a člověk má na chvíli klid, ale pořád mám pocit, že to není oprava, ale jenom úprava již poničené nebo optřebované části motoru (pokud je problém ve vyběhaném čerpadle).
Nejsem proti postupu s programováním, ale přijde mi, že to není úplně ono.
Takže, ono je asi opravdu pořeba zjistit, kde je problém a ne 30 sec startovat, ale programováním se problém nezjistí.
Já se věnuji jiným značkám, kde motory zatím fungují bez větších problémů, ale přijet auto jiné než koncern VW a Audi s popsaným problémem tak co s tím? Programovat jednotky by byl momentálně trošku oříšek, proto se snažím najít podstatu problému.
Tolik můj názor ovlivněný skutečností, že nemůžu dělat testy se softwarem řídící jednotky. Jinak programování zdar!
Docela bych uvítal názor někoho, kdo jezdí s TDI po takové úpravě, jestli je to ok v poměru s ujetými km, stav sazí ve výfuku nebo co já vím co, prostě pomohlo to bez jiných pozorovatelných následků. Nebo jinak - je to závada vyběhaného čerpadla, která se opakovala nebo se čerpadlo prostě zaběhlo a po přeprogramování je to super už jak dlouho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: čt září 15 2005, 7:29    Předmět: Citovat

Rozhodně neříkám že je to optimální řešení, ale je to řešení které se mi osvědčilo. Asi se opotřebují díly v čerpadle a tím se změní hodnoty s kterými originální soft nepočítá.

Snad se někdo k tomu vyjádří a popíše tento problém přesněji.

Možná by právě Raptor 181 mohl říct jestli má upravený soft nebo originál.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: čt září 15 2005, 12:39    Předmět: Citovat

Zatial mam v aute origo, lebo nemam cas sa pustit do vlastneho auta. Je treba v prvom rade urobit diagnostiku a pozriet sa ci nahodou nieje vadne CIDLO TEPLOTY PALIVA, ktore sa nachadza v vstrekovacom cerpadle. Ja som ho mal vadne a potom ukazuje minusove hodnoty.

Treba diagnostiku a potom sa da dalej radit.

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund