Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Čerpadlo Octavia
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Falko



Založen: Jun 18, 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá srpen 26 2005, 20:43    Předmět: Čerpadlo Octavia Citovat

zdravím zase otravuju když jste me tak dobře poradily.
Potřeboval bych na čerpadle přidat fóra jak se říká nebot je již oběhané a dlouho když je zahřáte startuje cca15-20s.Poradte v jakem programu se to dá nastavit. Vag-com to asi neumí nevím? Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
aevn



Založen: Aug 27, 2005
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so srpen 27 2005, 6:09    Předmět: čerpadlo octavia Citovat

zdravím,
o čerpadle jsem nedávno četl, sice na audi či co, ale snad to pomůže: čerpadlo se prý po cca 100000 km vyběhá a TEPLÝ motor nechce nastartovat. Má pomoci odpojit čidlo teploty motoru a místo něj připojit rezistor s odporem stejným, jako má studené čidlo teploty motoru.
Když to chytne tak stačí připojit relé na ovládací drát startéru a tím relátkem přepínat čidlo/rezistor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Falko



Založen: Jun 18, 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: so srpen 27 2005, 19:00    Předmět: Citovat

diky
i to se nakonec muze hodit ale vim ze to jde pres PC a nejaky program pridat vice smesi cerpadlu pri startu kdyz je teple a je to stejne cerpadlo v audi i skoda.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: ne srpen 28 2005, 10:17    Předmět: Citovat

Vo VAGu ide robit vela veci a aj upravovat mnozstvo paliva a vstreku. Problem s startom pri teplom motore odstrani aj nova baterka. Dost casta zavada.
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Falko



Založen: Jun 18, 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: ne srpen 28 2005, 16:56    Předmět: Citovat

diky za vase odpovedi a rady Ahoj
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: út srpen 30 2005, 12:58    Předmět: Citovat

Vagem to opravdu jde, je však potřeba zadat Login a pak se otevřou potřebné kanály. Tou baterií bych ale začal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: út srpen 30 2005, 13:02    Předmět: Citovat

Tatík má u své pomsty z Itálie-Fiata stejný problém a když jsem s tím jezdil, řešil jsem to jako u dieselu-otočit klíček,vrátit a opět otočit a pak teprve startovat. Po tomto tahu stihlo čerpadlo dát dost šťávy na to, aby to chytlo.Je to ovšem nepraktické.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Falko



Založen: Jun 18, 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: út srpen 30 2005, 19:44    Předmět: Citovat

diky za vase rady Very Happy
nemáte nekdo presne postupy prace s programem vag-com jak rekl Antony je treba zadat login a kde ho najdu a vubec nejaké presnejsi postupy pri ruznych nastavenich vymazani INSP oil atd Prosim chci se to
naucit snad nekdo neco bude mit diky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: pá září 09 2005, 14:51    Předmět: Citovat

Ten postup je skoro pokaždé jiný. V servisních manuálech jsou k danému vozidlu popsané přesné postupy. Napiš o jaký motor jde a nějakou E-mailovou adresu když to budu mít tak ti to pošlu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: ne září 11 2005, 8:54    Předmět: Citovat

Najlepsie k VAG-COMu je mat aj VIS a nemas problem si urobit na aute diagnostiku cohokolvek. A do niektorych funkcii je potrebny login na palubnu dosku ktory nieje v ziadnom manuale.
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: ne září 11 2005, 21:38    Předmět: Citovat

Raptor181 napsal(a):
Najlepsie k VAG-COMu je mat aj VIS a nemas problem si urobit na aute diagnostiku cohokolvek. A do niektorych funkcii je potrebny login na palubnu dosku ktory nieje v ziadnom manuale.


Asi mi ušlo že se nejedná o motor, ale o palubní desku.......................?????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: ne září 11 2005, 22:08    Předmět: Citovat

FALKO
ak ti to dlho startuje skus hodit novu baterku a starter mas akej znacky? BOSCH alebo VALEO?

ANTONY
islo mi len o to ze sa neda s VAGom robit vsetko len tak. Treba mat do niektorych funkcii LOGIN.Do motora treba mat aspon prehlad o hodnotach ktore sa zobrazuju.

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: po září 12 2005, 5:27    Předmět: Citovat

A to právě v servisních manuálech popsavé je. Některé Loginy jsou tam také.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: po září 12 2005, 16:55    Předmět: Citovat

Jo to mas pravdu, univerzalne. Ale niektore nie Twisted Evil
_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: po září 12 2005, 17:00    Předmět: Re: čerpadlo octavia Citovat

aevn napsal(a):
zdravím,
o čerpadle jsem nedávno četl, sice na audi či co, ale snad to pomůže: čerpadlo se prý po cca 100000 km vyběhá a TEPLÝ motor nechce nastartovat. Má pomoci odpojit čidlo teploty motoru a místo něj připojit rezistor s odporem stejným, jako má studené čidlo teploty motoru.
Když to chytne tak stačí připojit relé na ovládací drát startéru a tím relátkem přepínat čidlo/rezistor


No s tym najazdenim 100tis. km a teplym startom to az tak pravda nieje. Ja mam na mojej OCTAVII 200tis. km a ked je teply alebo studeny motor tak startuje v pohode. Skor ide o ine veci ako je baterka, starter, a hlavne starostlivost o motor.

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund