Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Mrtvá mazda 323F
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: st leden 23 2008, 23:37    Předmět: Mrtvá mazda 323F Citovat

Kamarád mě požádal že mu nejde nastartovat mazda, jestli bych se na to nepodíval. Při jízdě mu asi 5krát spadl otáčkoměr na nulu a chcípl motor. Bylo to asi na vteřinu. Přijel domů a už to nenatočil. Při zapnutí klíčku se rozsvítí kontrolky a když se za ni zatáhne, startér točí ale nenaskočí. Nevíte co by to mohlo být. V historii jsem našel odkaz ale to dával nějaký anonym.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dj_Paul



Založen: Sep 19, 2004
Příspěvky: 2408
Bydliště: Laškov

PříspěvekZaslal: st leden 23 2008, 23:40    Předmět: Citovat

zkontroluj imobilizér,pokud ho má.To samé jsem teď řešil na fiatu,byla roztžená gumová průchodka a plech prořízl i izolaci kabelů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33944
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 0:02    Předmět: Citovat

Zalezi od toho, aka Mazda 323F to je - su aspon 3 generacie (BG, BA, BJ). V BG a BA sa da spravit diagnostika velmi lahko doma - staci kus drotu, LED a odpor - a ono to vyblika chybove kody. Postup a zapojenie konektora sa nachadza niekde na http://forum.mazdaklub.sk/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tandel



Založen: Jan 01, 2008
Příspěvky: 1488

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 2:16    Předmět: Citovat

No neviem... keby to bolo take jednoduche, tak by sa to v praxi pouzivalo ovela castejsie...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nxn



Založen: Apr 18, 2007
Příspěvky: 662
Bydliště: Turnov

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 5:33    Předmět: Citovat

A co čerpadlo ?
_________________
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2564
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 8:06    Předmět: Citovat

Bráchovi na Xedosu 9 se stalo to samý.Po tříměsíčním pátrání se zjistil přeskočenej rozvoďák.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33944
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 8:40    Předmět: Citovat

tandel napsal(a):
No neviem... keby to bolo take jednoduche, tak by sa to v praxi pouzivalo ovela castejsie...

Ta diagnostika JE jednoducha. Nehovorim, ze ti to rovno ukaze, co mas vymenit, ale je to chvilka a moze to usetrit hodiny.
3 mesiace? V servise by to mali na druhy den hotove.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 9:52    Předmět: Citovat

Imobilizér to nemá. Jenom jsem se na to byl podívat, byla hrozná kosa. Večer jsem ještě pročítal forum o mazdách a je to asi jejich slabina. Každou chvíli tam někdo píše že to nemůže natočit. Našel jsem i to jak se udělá ta diagnostika. V diagnostické zásuvce pomocí LEDky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33944
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 10:38    Předmět: Citovat

Keby tam bol imobilizer (teraz myslim originalny v kluci - do BG sa nedaval, do novsich ano ako priplatkova vybava), tak by sa rozsvietila alebo blikala jeho kontrolka.
Bude to asi BG (1989-1994) - ta s vyklapacimi svetlami?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1772
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt leden 24 2008, 11:37    Předmět: Citovat

Ano je to mrkačka 1,8 16v rok nevím, ale asi tak 91- 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dodi



Založen: Jun 03, 2007
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: pá leden 25 2008, 20:04    Předmět: Citovat

Ja by som to typoval na cerpadlo. Pozri napajanie a ci tlaci palivo. Ked napajanie nema skontroluj poistku a rele ak napajanie ma tak este zmeraj tlak paliva. Je tam oklo 2.5 bar. Musi to striekat nie silnejsie piskat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
striker



Založen: Oct 28, 2005
Příspěvky: 37

PříspěvekZaslal: st leden 30 2008, 1:08    Předmět: Citovat

vzdy kdyz auto nejde natocit tak se postupuje stejne Wink svicku a jestli dava jiskru do modra kdyz startujes .. ( pokud do žluta .. tak je spatna civka popripade nadrbanej modul ) , potom palivo odelat hadici vzit petku otocit mel bys naplnit 1litr za par sec .. musi uplne proudit.. , dal vstrikovace na jednom vodici musis namerit napeti baterie na druhem skoky nejlepe otestovat 1w zarovkou... bude blikat, pokud tohle bude ok mechanicka zavada ...
Jinak pokud by to bylo pojistkou na cerpadle tak bych nedaval novou ale vycistil filtr at to cerpadlo neodvaris ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19533
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: st leden 30 2008, 7:18    Předmět: Citovat

Když nemá čerpadlo šťávu, jak to souvisí se spadnutím ručiček budíků?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: st leden 30 2008, 20:43    Předmět: Citovat

U oktavek 1.9 se parkrat stalo, ze za jizdy taky zdechly. Muselo se vymenit nejake rele, asi to co zapina proud do "zapalovani", receno po staru. U pezotu a citroenu se obcas upali kontakty ve spinaci skrince a pak nejde nastartovat.
Návrat nahoru
mzama



Založen: Mar 07, 2006
Příspěvky: 59

PříspěvekZaslal: čt leden 31 2008, 11:53    Předmět: Citovat

vrky napsal(a):
...Při jízdě mu asi 5krát spadl otáčkoměr na nulu a chcípl motor. Bylo to asi na vteřinu...

Řekl bych, že pokud za jízdy vysadí motor asi na vteřinu, tak se motor nepřestane točit a ani jeho otáčky se nijak výrazněji nesníží vlivem setrvačnosti jedoucího vozidla.
Takže otáčkoměr by měl stále ukazovat a ne spadnout na nulu. Tam spadne tehdy, když dojde k vypnutí zapalování (ztráta napájení) nebo když přestanou přicházet impulsy odpovídající otáčkám motoru. Ty vznikají v rozdělovači zapalování. Pokud tedy při startování zůstává otáčkoměr na nule a motor nenaskakuje, je pravděpodobně nefunkční zapalování - tedy rozdělovač a v něm modul generující potřebné impulsy potřebné pro zapalování, řídící jednotku i otáčkoměr. Zda se tato závada objevuje v registru závad teď z hlavy nevím - ale diagnostiku rozhodně zkusit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.27 sekund