Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

TVM 6614

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mišák
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: ne leden 06 2008, 11:20    Předmět: TVM 6614 Citovat

Zdravím lidi dostal se ke mě reproduktor TVM 6614, ale ve stavbě basáků jsem uplný amatér, avšak chtěl bych se vše nějak doučit, ke stavbě použiu asi MDF desku o tlouštce 20mm, jenže nemám absolutně ponětí jaké rozměry má bedna mít, popřípadě jaký objem, proto bych Vás chtěl požádat jeslti by mi je nemohl někdo navrhnout.
Od prodejního oddělení jsem dostal tuto informaci:
Reproduktor ARN 6614 doporučuji osadit v dvoupásmovém provedení do bedny o objemu cca 25 l a v třípásmovém provedení 30-35 l.
Jinak bedna by podle toho co jsem zjistil měla být asi uzavřená, poradí někdo prosím?? Rolling Eyes
Návrat nahoru
Dikobraz



Založen: Oct 17, 2004
Příspěvky: 911
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne leden 06 2008, 11:31    Předmět: Citovat

Na výpočty okolo reproduktorových soustav je spoustu softu na netu . Zkus ZAGOOGLIT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stepa



Založen: Jan 05, 2007
Příspěvky: 4669
Bydliště: poblíž HK

PříspěvekZaslal: ne leden 06 2008, 12:10    Předmět: Citovat

Na http://diyfans.org/ mas nekolik DIY staveb s 6614, tak se zkus inspirovat tam, mas tam i plno teorie a odkazy na spoustu SW(se strucnym popisem co umi) pro navrh beden.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mišák
Neregistrovaný