Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nabijecka autobaterii Tronic T4X (z Lidlu)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3315
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 29 2014, 20:28    Předmět: Citovat

Pokud to bude stejna konstrukce tak staci odsroubovat takovy zvlastni srouby, a pak to zase zesroubovat zpet. pokud mas kvalitni sroubovaky tak to na sroubku neni poznat. Mozna vykuchat, hodit do vnitrku vahove podobny kousek zeleza, pridat snury a jit to vratit Very Happy Ne ne, to byl zert.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: st leden 29 2014, 22:39    Předmět: Citovat

robo napsal(a):
Pokud to bude stejna konstrukce tak staci odsroubovat takovy zvlastni srouby, a pak to zase zesroubovat zpet. pokud mas kvalitni sroubovaky tak to na sroubku neni poznat. Mozna vykuchat, hodit do vnitrku vahove podobny kousek zeleza, pridat snury a jit to vratit Very Happy Ne ne, to byl zert.


ale ty kabely, ja mam provliknuty tak nesikovne,na po divani to nevadi,ale trimr je zdruhy strany a tam uz to nejde.
mel sem tam dva sroubky,ajkoby imbus,ale jen trihrany,trjuhelnik imbus. sli do kyble se zelezem. jak to maj dnes netusim,lidl nenavstevuju.
dnes sem pripajel kabely a zkousel merit a hybat trimrem. trimr chodi krasne,sel hned lehoucce,ale nevim naco tam je ,protoze nemerim zadnou zmenu. nabijeni se ukonci vzdy po dosazeni 14V a u hvezdicky pri 14,4V,nemam osciloskop,tak nevim presny cisla a prubehy.
proste jakmile to prepne ze symbolu pul baterky na symbol plna baterka,prestane to nabijet.
bohuzel jsem nefotil,muj mobil nema makro rezim a videli by jsme cmouhy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3315
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 30 2014, 14:05    Předmět: Citovat

Tak jsem se pustil do rozborky. Prvni a zaroven posledni prekvapeni nastalo u sroubku. Jsou jine nez predtim Hlava je na zarez plocheho sroubovaku ale v prostred je zarez preruseny. Nasel jsem ve sve sade kvalitnich sroubovaku, od obchodnika Nguyễn co neumi poradne cesky, onen bit. Prvni i druhy sroubek sel dobre ale u tretiho se mi ulomila jedna cas a bit ted kulha. Takze odkladam rozborku. Musim do dilny pro kvalitni sroubovaky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: čt leden 30 2014, 16:27    Předmět: Citovat

pro zajimavost kvalita z lidlu parkside
http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=5069

cim driv to skonci v kováku,tím driv to bude znova na pultu. ta vyrobni cena musi byt 0,xx něco a vyplatu dostanou uz v minusu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá leden 31 2014, 7:05    Předmět: Citovat

Cinskou kvalitu dostanete takovou, jakou si zaplatite. Predchozi nabijecka Tronic (bez LCD) mi doma slouzila skoro 4 roky myslim. Pred vanoci si takhle sedim v pokoji, ktery mi slouzi jako dilna a najednou se ozve rana az sem se malem pos... Z pod stolu si line slaby smradek a nabijecka kaput. Byla zapnuta v siti asi mesic v kuse.

Na primarni strane explodoval filtracni elyt, jednu nozku mel uhorelou vc. casti gumove zatky. Cast DPS pod elytem byla spalena na uhlik, na pevny kus sem vypucoval diru asi 1cm v prumeru. Zkousel sem opravit soucastky na primarni strane, ale vzalo to sebou asi i ridici IO. Sekundarni strana vnejsim napajenim taky nesla zprovoznit. Takze letela do krabice kde mam veci jako zdroj ND. Nak
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3315
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po únor 03 2014, 8:35    Předmět: Citovat

Tak zde je pohled na inovovanou nabijecku s LCD displejem. Tentrokrat uz neni deska zalita v nejakem izlolacnim laku. Tedy pri pohledu co je na fotce. Chtel jsem postoupit dal, desku ven, ale nevim jak dal. Venkovni vodice co vstupuji do nabijecky tak nejdou ani tam ani sem. Vevnitr neni delka dratu v rezerve, takze nevytahnu desku dostatecne ven. Asi pri montazi byly prvne protazeny draty tim venkovnim cernym chranicem a po smontovani doslo teplotou ci tlakem k znehybneni vodice. Pokud by nekdo vedel jak dal, sem s tim.
A tek k LCD. Je citlive da statiku. Staci parkrat prejet zvenku prstem po krytu displeje a podari se vyloudit ruzne obrazce. Po chvilce zmizi.
A nakonec koncovka na baterku. Kabel se da pohodlne sundat s krokodyla. Nevim zda je o teto moznosti v navodu zminka. Cist se mi to ted nechce.

Edit: Pro nabijecku nastala hodina H. Baterka v aute uz nemela silu roztocit starter. Nevedel jsem zda-li nabijecks funguje. uz vim, funguje. Asi nabijecku pujdu vratit. To nabijeni na 14.7 ma stejny i ta bez lcd. A s tou nejsem spokojen kvuli tomu konecnemu napeti. Ted jsem si vzpomel ze jsem nekde cetl neco o pripojeni zarovky. Ze timto se oblbne tech 14.7 a ona pak nabiji dal. Jen si nemohu vzpomenout kde to bylo. A jestli to nekdo uz overil. Dik



obr3.JPG
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  obr3.JPG
 Velikost:  294.12 kB
 Staženo:  168 krát


obr2.JPG
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  obr2.JPG
 Velikost:  292.69 kB
 Staženo:  196 krát


obr1.JPG
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  obr1.JPG
 Velikost:  294.04 kB
 Staženo:  244 krát



Naposledy upravil robo dne st únor 05 2014, 13:30, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: út únor 04 2014, 18:57    Předmět: Citovat

me to skonci ve 14V, version 1. v jakymkoliv rezimu z tech tri no na motorku(AGM) to ujde,sic 14,4 by bylo lepsi.
tu zarovku sem tam daval taky,a je to lepsi,ale nemam to vyzkoumly uplne. a chtelo by zmerit osciloskopem amplitudu asi? nekde zarovka škodí a tomu já vubec nerozumim
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3315
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st únor 05 2014, 13:41    Předmět: Citovat

Nez jsem sel spat tak lcd ukazoval 14.4, mel jsem navoleny rezim 14.7, myslim ze vlocku. Rano me indikator nabijeni hlasil ze je nabito a voltmetr na nabijecce hlasil 13,3. A hustomer byl v cervenem poli. Tak jsem nab. slozil do krabice a nastoupila nabijecka home made. Nastavil na cca 4A. Vecrer me hustomer ukazoval hranicni stav cervena-bila. Nabijeni jsem z bezpecnostnich duvodu ukoncil a bude pokracovat ve ctvrtek rano. Musim tez priznat ze baterka uz je stara, kdyz naberu hustomerem tak krome jednoho clanku je kapalina ruzne zakalena. Zacnu hledat nastupce me soucasne autobaterky, idealne udrzbovou. Abych mohl kontrolovat hustomerem prubeh nabijeni az to bude potreba.

Edit: trapi me otazka. Budu met novou baterku. Po nejakem case nevim kdy, nastane situace ze ji v zime klesne kondice. Moc s autem nejezdim. A ted, kdyz budu mit nabijecku s ukoncenim nabijeni tech 14,7V , bude baterka nabita ? Budu muset koupit baterku. Zda se ze bezudrzbovou, cena za kterou bude se neda odmitnout. Neni tedy mozna kontrola hustomerem pri nabijeni. Mohu se na tu nabijecku zlidlu spolehnout, Co jsem cetl tak dosahne-li napeti pri nabijeni na svorkach 14,7V povazuje se ze je baterka nabita. To plati pro bezudrzbove. Protoze na te me, stare, nabijecka zahlasi ze je nabito, ale hustomer rika neco jineho. cervene pole. jsem z toho jelen. Mozna je to tim ze baterka uz je stara. Asi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3315
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt únor 06 2014, 19:34    Předmět: Citovat

Pres zimu toho moc nenajezdim a auto stoji na ulici. Takze nejake nabijeni baterky v aute neprojde. A vytahovat baterku do tepla a pak zase zpet neni ono. Parkrat do mesice s autem jedu , na to vytahovani kaslu. Zatim stacilo v zimne jedno nabiti. A cely rok byl klid. Uz jsem se rozhodl ze baterku koupim. Ted jen resim zda udrzbouvou ci bezudrzbovou. Ja jsem pro udrzbovou. Auto je benzin dvoulitr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: čt únor 06 2014, 20:06    Předmět: Citovat

jestli ji sezenes. kdyz ne tak bude bezudrzbova. tam mas uz 70ku ne? urcite i novou baterku naz das do auta zmerit napeti a kdyztak nabit,musim myt tak 12,6,jestli ma min nekupovat. on to nikdo nenabiji jak prodavaci,tak dealeri,tak velko sklady. nabije to vyrobce a potom ahoj. jeste muzes baterku zvednout do luftu a kolega se ti podiva jestli tam je rok a mesic vyroby plastu. podle toho +/-1 rok poznas jeji presne stari.
urcite bych nehledal super hodnotu max vybijeciho proudu. př.: 12V70AH jedna ma max startovaci proud 300A druha 350A a hle tadyta 500A, to znaci ze moc nevydrzi. jestli to je pravda ze umi 500A je jedna vec,jestli to vsak dá,tak proc? mam tucha ze to je slabsim profilem desek- tyto desky mene vydrzi.
urcite nabit baterku predtim nez zacnou mrazi a treba v pulce zimy zas. pak se ti vydrzi leta. ty famy jak uz nedrzi koupim novou,baterky jsou levny...

porad me vsak zajima co ta zarovka u te lidlove nabijecky,to by nam mohl nekdo vysvetli kdo zna prubehy napeti
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: pá únor 14 2014, 10:37    Předmět: Citovat

pridam par fotek verze1 t4x




Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: so prosinec 27 2014, 15:22    Předmět: Citovat

tak ježíšek nelenil a opět nakoupil v supermarketu, podle mě bude vnitrek stejný.. už udělali lepší návod k obsluze,už se v něm nepíšou hovadiny,ale možná se v něm pořád lže, nabíjecí graf se zdá moc dokonalý Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: st únor 04 2015, 23:38    Předmět: Citovat

zjisil sem jednu vec,kdyz tahle nabijecka ukaze nabito,nechte ji tam jeste pár dní,u traktoru klidně 14 dní. nabije to baterku jako zadna jíná. drží to stale 13V a 0,005A. hechtákovej proud,ale za 2 dny to třeba dá 0,3V a pak baterka po 14 dnech drží stále 12,6. konečně nabito naplno!
udaje lovim z rukavu,ale +/- to tak bylo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3477
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 8:29    Předmět: Citovat

Ak mozem spytam sa tu na tuto nabijacku :Billant 51W Typ:TMAP 1204 nepoznate ju,ci sa daju do nej zohnat suciastky.Este som ju nepozeral,povedali ze je zla.Dik.
--------------------
Sorry ,je to Brillant,chybalo tam "r"


Naposledy upravil tiktak1953 dne so březen 07 2015, 12:23, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pawka



Založen: Oct 02, 2010
Příspěvky: 215

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 10:40    Předmět: Citovat

tiktak1953 napsal(a):
Ak mozem spytam sa tu na tuto nabijacku :Billant 51W Typ:TMAP 1204 nepoznate ju,ci sa daju do nej zohnat suciastky.Este som ju nepozeral,povedali ze je zla.Dik.

nechyba ti pismenko?
http://www.noto.cz/auto-prislusenstvi/nabijecky-autobaterii/nabijecka-akumulatoru-12v-4a-led-indikace-brillant.html
do ni jde sehnat vse,tam prd je,tu mam bez trafa doma.trafo je kaput
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 8 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund