Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31876 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so květen 26 2018, 0:04 Předmět:
Obecně je to platný pro všecky motory - jak 4-takty, tak 2-takty. Dvoutakt na volnoběh zrychluje otáčky přidáním vzduchu, 4-takt přidáním paliva. Neboj, mám na dvoutaktech odlítáno několik mnoho desítek tisíc km - na nejrůznějších, od babetty přes fichtla, několik jaw a čezet až po dovozový včetně 4-kvaltovýho simála S-51 Elektronik. A u všech když netěsnil "simérink" alias Gufero na klikovce na straně dynama, tak šly odlehčený i se zavřeným šoupátkem karbce do toček a zatížený nechtěly táhnout - protože ta část vzduchu, která se přisávala přímo do klikovky mimo karbec s sebou nestrhávala i příslušný množství benálu (s volejem, samozřejmě).
Naopak - když motor chytal na první šlápnutí i studenej a "bez nacucání" přeplavením plovákový komory nebo bez přívěry sacího filtru (náhrada sytiče) - a jak se ohřál, tak bez přidání plynu chcípal a horkej nechtěl startovat, bylo to poznat i na černý svíčce - mnoho moc beneli. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Dnes jsem s tím simsonem zase chvíli laboroval a je to pořád stejný - chytne v podstatě hned, ale pokud ho nedržím aspoň trochu pod plynem tak na volnoběh do někulika sekund chcípne, karburátor je podle mě vyčištěn (do trysek jsem teda nic neprostrkoval, pouze jsem proti světlu zkontroloval zda jsou průchozí a kanálky jsem zkoušel prostříknout vodou inj.stříkačkou s jehlou), seřízená hladina a vůle lanek od plynu i sytiče, nové těsnění mezi karburátorem a motorem. Zkoušel jsem i nastartovat s otevřenou nádrží (kvůli odvzdušnění) a bez vzduchového filtru (abyc vyloučil jeho ucpání), ale žádná změna. Zajímavé je že při točení šroubem vzduchu volnoběhu se otáčky ani nic jiného znatelně nemění. Selským rozumem mi to připadá jako že je přicpané něco ve volnoběžném okruhu karburátoru, ale už jsem ho měl 2x rozdělaný a na nic jsem nepřišel
tak vyřešeno - opravdu byl nekdě asi přicpaný kanálek v karburátoru (ponořil jsem odstrojené tělo karburátoru do technického benzinu a poté pořádně vyfoukal tlakovým vzduchem)
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.