Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

vw beta - zapojení

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2482
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: pá červen 08 2007, 21:37    Předmět: vw beta - zapojení Citovat

přikládám štítek z tohoto radia - není mě moc jasné co znamená označení vývodů "S, K a Gala"? (předpokládám, že jedno z toho bude ovládání antény), v mém případě, pokud není na obou "plusech" trvalé +12V, dojde po každém "vytáhnutí klíčku" k zakódování radia, je to v pořádku?? (podle mě by jeden z plusů měl být připojen trvale a druhý může být vypínán)


vw beta - štítek.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  vw beta - štítek.jpg
 Velikost:  66.05 kB
 Staženo:  316 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Romana



Založen: May 18, 2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: ne červen 10 2007, 10:37    Předmět: Re: vw beta - zapojení Citovat

Komunikace s ridici jednotkou v aute, to bude prehozene +1 a +2. +12V
pamet ma trvale napeti a dalsi napeti az po klicku aby hralo radio,,

1pin Gala
2. Mute
3.K- Bus
4.S- kontakt KL15
5.Code +12V
6.osviceni radia
7. kontakt KL 30
8. Gnd -kostra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2482
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: po červen 11 2007, 19:07    Předmět: Citovat

zkoušel jsem obě varianty zapojení +12V, tedy nejdřív +12-1 trvale připojený a +12V-2 vypínaný i naopak, takže tím to nebude, zkrátka pokud není na obou "plusech" trvalé napětí radio se zakoduje (po vypnutí klíčku), vypadá to, že to způsobuje nějaká závada v radiu i když podle mě dost neobvyklá Shocked ,
zapojil jsem tedy oba plusy na stálé napětí, takže to nějak funguje (pokaždé se musí radio manualně zapnout a vypnout), ale stejně mi to vrtá hlavou
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
silio



Založen: Jan 15, 2007
Příspěvky: 322
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: po červen 11 2007, 22:45    Předmět: Citovat

Pozri sem http://upload.ebastlirna.cz , najdi si autoradia konektory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ferys



Založen: Feb 27, 2006
Příspěvky: 91

PříspěvekZaslal: st červen 13 2007, 10:04    Předmět: Beta Citovat

Musi byt zapojeny dva plusy stale a jeden spinany
Zdravim ferys
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2482
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2007, 10:17    Předmět: Citovat

takže na kontakt S zapojit +12V po zapnutí klíčku, jestli tomu dobře rozumin - je to tak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ferys



Založen: Feb 27, 2006
Příspěvky: 91

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2007, 13:10    Předmět: Beta Citovat

Na stitku nas + + S
+ + je stale 12V
S je spinany klicem 12V
Zdravim
ferys
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
paveltl



Založen: May 11, 2004
Příspěvky: 572
Bydliště: Domažlice

PříspěvekZaslal: pá červen 15 2007, 6:12    Předmět: Citovat

Tak já nevím ale standartní zapojení tohohle konektoru je toto:

horní řada zleva: Zem, Osvětlení tlačítek při rozsvícení světel, Stálý proud +12V pro udržení pamětí rádia, Ztlumení zvuku např při handsfree.
dolní řada zleva: + (vstup)po zapnutí klíčku, + (výstup) po zapnutí rádia pro el. anténu, + (výstup) po zapnutí rádia pro vnější zesilovač (subwoofer a pod.) , Regulace hlasitosti v závislosti na rychlosti vozidla.


U některých rádií bývá přehozené +12 pamětí a +po zapnutí klíčku. Třeba Opel to má právě přehozené.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
varok



Založen: Dec 23, 2007
Příspěvky: 642

PříspěvekZaslal: so prosinec 26 2009, 18:20    Předmět: Citovat

Dobrý den. Chtěl bych poprosit o radu. Mám ten samý problém. Rádio nejde zapojit až po zapnutí klíčku. Pokud nezapojím trvalé +12V na spodní dva piny zleva, tak mi rádio nejde zapnout. Musí být prostě zapojené na trvalý proud. Přečetl jsem rady, ale nefunguje to. Nevíte prosím, kde je chyba?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjNemo



Založen: May 17, 2013
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: pá květen 17 2013, 8:11    Předmět: Citovat

Pokud chcete aby radio hrálo i bez kličku tak záleží v jakém voze to radio máte...třeba passat originál radio beta to podporuje...stačí radio znova zapnout knoflíkem,ale je to dělané tak ze po hodine se samo vypne-at se nevybíje baterie...jinak pro stále napájení rádia bez kličku je potřeba mít stále napájení na všech 3 pinech tzn ++S a konektor K je pro komunikaci s ŘJ-passat si kod rádia načte z ŘJ i po odpojení baterie...takze chce kod pouze v případě prehozeni rádia do jiného vozu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund