Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Bosch Mono-JETRONIC
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: po červen 27 2005, 7:29    Předmět: Citovat

Koukl bych sejestli to nepřisává z AGR ventilu. Jestli ho má.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červen 28 2005, 5:34    Předmět: Citovat

Co to je za ventil?? Ten co vypíná podtlak pro rozdělovač při volnoběhu?Nebo myslíš ventil na nádobce s aktivním uhlím?? Ten pro rozdělovač jsem skontroloval,ten na nádobce zatím ne...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anonym






PříspěvekZaslal: út červen 28 2005, 7:26    Předmět: Citovat

To je ventil, který přepouští splodiny z výfuku zpátky do sání.
Návrat nahoru
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červen 28 2005, 11:23    Předmět: Citovat

Tat ten tam nemám,to se snad používá u Fordu a vstřikování Magnetti-Marelli????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: st červen 29 2005, 20:12    Předmět: Citovat

AGR ventil používají dodnes všechny automobilky, od určitého roku je to kvůli ekologii povinnost. Je to kulatá podtlakovka, má v průměru asi 10cm a vede k ní hadička (podobná jako na na rozdělovači k regulaci předstihu). Později se začala používat elektrická regulace.
Jestli tam je tak by měla asi být za vstřikovací jednotkou.

Když jsou vysoké otáčky tak je tam špatný poměr vzduch,palivo. Určitě zkontroluj to gumové těsnění na vstřikovací jednotce. Občas dělám to že auto natočím a ucpu rukou sání vzduchu a poslouchám jestli to někde nepřisává. Auto musí chcípnout, pokud poběží dál tak má kde brát vzduch.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 11 2005, 17:59    Předmět: Citovat

Takže chlapi,po dlouhé době jsem pokročil s tím mým vstřikováním.Vymontoval jsem ten gumovej sokl pod klapkou a je ůplně v pohodě,tam problém nebyl.Nakonec během laborování jsem zjistil,že když odpojím za chodu lambda sondu,tak auto skoro zdechne,tak jsem ji skusil vyměnit za jinou co se mi doma válela,ta původní byla nevyhřívaná,ta druhá je vyhřívaná,takže jsem musel zapojit i to vyhřívání.Přestože na té původní lambdě napětí při volnoběhu kolísalo mezi 0.2 až 0.8V a jevila se good,tak po výměně a nastavení potenciometru do správné polohy je volnoběh v pořádku!!Takže to asi bylo tou lambdou....Spotřebu změřím příští týden,doufám že bude nižší...

Bohužel se ale objevila po výměně sondy jiná závada a to taková,že pokud je auto studený,nebo ůplně teplý je vše OK,ale jak má teplotu mezi 30-60°C,tak to prvních 10 vteřin po nastartování má tendenci zdechnout a to i když přidám plyn,po těch 10sec je vše OK.Možná je to špatně nastavenej ten poťák,nemáte někdo postup jak ho správně na autě nastavit?

_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt říjen 13 2005, 19:48    Předmět: Citovat

Chlapi tak spotřeba šla ještě o třičtvrtě litru nahoru,já se z té popelnice už vážně Na posrání
_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
striker



Založen: Oct 28, 2005
Příspěvky: 37

PříspěvekZaslal: út listopad 01 2005, 20:22    Předmět: Citovat

DjRix napsal(a):
Chlapi tak spotřeba šla ještě o třičtvrtě litru nahoru,já se z té popelnice už vážně Na posrání


Zdar chlape .. sem tu malicko novy.. takze sem nesledoval poradne tve prispevky.. jen sem to tak rychle prolitnul...

To co pises s tou teplotou .. je to lambda regulaci... prvnich par sec si jednotka bere hodnoty predulozene z lambdy.. pokud ti to takhle zdecha tak ti tam de moc bohata smes = nevali ti lambdaregulace...
jestli si tam daval novou lambdu tak si poradne zkontroluj jestli si ji spravne zapojil na lambda ground a lb. signal... pokud jo tak je ta sonda asi mrtva ...

chce to projet jeste cidla teploty chladicky.. protoze ty maji take vliv na tvorbu smesy... ale pokud ti to s tou starou sondou jelo tak je to divny.. no...

zkoukni jeste ty cidla chladicky a pokud to nepujde tak napis a kdyztak bych ti napsal jakych hodnot se mas domerit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so listopad 05 2005, 6:00    Předmět: Citovat

Čau,lambdu jsem dával použitou a je OK,ale to jsem si o té minulé myslel taky a byla v p.... Posunul jsem poťák směrem na "míň" plynu a spotřeba je teď spátky na necelých 9 litrech,podle mě je spíš problém v nastavení toho poťáku,asi se vážně nedá domo-robo nastavit,nevím.Všechny čidla jsem kontroloval a jsou OK.
_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anonym






PříspěvekZaslal: ne listopad 06 2005, 22:28    Předmět: Citovat

pokud mas na vaze pri 1000 ot /min 0,75-1,5 Voltu ... a porad ti to chcipa ( a predtim s tou starou lambdou nechcipalo ) tak mas v haji bud cidlo teploty chladicky nebo je ta lambda vyhrata a nefunguje dobre..

pokud si zmeril spravne cidlo chladicky ( ja tam mam trebas 3 ale jen jedno de na Ecu ) a je fakt ok a na vaze mas tu danou hodnotu napeti tak at chces nebo ne ... tak je ta lambda co tam tedkon mas mrtva..
Návrat nahoru
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá listopad 18 2005, 0:50    Předmět: Citovat

Čau,samozřejmě jsem všechno prověřoval a je to OK,nejsem lama....

Trochu jsem s tím ještě laboroval,vážně si myslím že je teď už jen problém v nastavení toho potenciometru,už posunutí o téměř nepostřehnutelný kousek má vliv,právě při malém ůhlu plynu totiž 1° změny plynu má až 17% vliv na složení směsi,zatímco nad půlkou plynu je to už pouze 2-5%,z toho asi vyplívá že to nastavit domo-robo skutečně nelze.

Nevíte někdo o nějakém ale skutečném profíkovi který pracuje na vstřikování BOSCH ? Samozřejmě zaplatím,ale problém je že ani v autorizovaných servisech buď nemají vybavení nebo znalosti a skušenosti,už jsem takhle v 3 servisech vyhodil celkem téměř 2 tisíce.... Cry

_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: pá listopad 18 2005, 22:03    Předmět: Citovat

Není ta dráha vydřená?

Já bych asi postupoval tak, že bych tu lambdasondu a teplotní čidlo dal nové (nové ne použité) které to tohoto auta patří. Pak bych s pomocí analizátoru zkusil nastavit ten potenciometr. Opravdu to na nastavení je velice citlivé. Když by se to podařilo nastavit, tak bych začal vracet původní věci( lambdu a čilo teploty chlad. kapaliny.

Jsem od tebe velice daleko, ale třeba ti to pomůže.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po listopad 21 2005, 6:09    Předmět: Citovat

Dráha vydřená není,skoušel jsem i jiný potenciometr z vrakálu.
Rád bych ty věci dal nové,ale nová lambda stojí 4000,- a čidlo 500,- to je dohromady docela dost. Na analizátoru by to asi šlo nastavit,ale s odpojeným čidlem i lambdou,bohužel k němu nemám přístup,tak nevím.

_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
andilek



Založen: Jun 04, 2005
Příspěvky: 48
Bydliště: Velká Dobrá

PříspěvekZaslal: ne listopad 27 2005, 12:53    Předmět: Citovat

Mel jsem stejnej problem.Nakonec se ukazalo ze to dela servo na strikacce.Odkud jsi ?
V humpolci je jeden chlapek a ten to da stoprocentne dohromady.A levne Laughing

_________________
Na konci poznavaciho procesu nevime vubec nic zato to vime naprosto spravne  Smile Jara Cimrman
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po listopad 28 2005, 6:24    Předmět: Citovat

Servo jsem už skoušel taky,ach jo.....No jsem z Brna,ale pokud by ten člověk byl fakt dobrej,tak za ním dojedu,nemohl by jsi mi poslat nějaký kontakt? Už jsem fakt nešťastnej,pořád obhajuju názor že určité činnosti mají dělat lidi odborní pro danou práci,ale na tohle jsem ještě na odborníka nenarazil.......
_________________
Klídek chlapi,to je nulák...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund