Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Bosch Mono-JETRONIC
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st červen 15 2005, 18:37    Předmět: Bosch Mono-JETRONIC Citovat

Čau lidi,nemáte někdo schéma řídící jednotky BOSCH MONO-JETRONIC a nastavovací manuál ke vstřikovací jednotce??Na netu jsem něco našel,ale rusky opravdu neumím....

Naposledy upravil DjRix dne pá červen 17 2005, 15:01, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: čt červen 16 2005, 16:35    Předmět: Citovat

Napiš bosch 10místné číslo této jednotky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt červen 16 2005, 20:08    Předmět: Citovat

No je to docela masakr ju vymontovat jen kvůli číslu na ní,ale když to jinak nepůjde....jen bych chtěl vědět co podle toho čísla zjistím
??? Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: čt červen 16 2005, 20:55    Předmět: Citovat

To číslo zadám do Esitronicu a pak si vytisknu schéma.

Nebo napiš z jakého je to auta, r.v., typ motoru,obsah ,výkon atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt červen 16 2005, 21:02    Předmět: Citovat

WV Golf r.v.88 typ motoru RP,výkon 66kW.Kdyby to nepomohlo tak bych skusil to číslo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19529
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: pá červen 17 2005, 6:17    Předmět: učiliště? Citovat

tak schéma a diagnostika poruch s touto jednotkou pro tento rok výroby vyšlo už i v češtině v jakési knížce, ale nevzpomenu si na autora ani na název, ani kde že jsem to v ní listoval. Ale nejspíš na učilišti autoelektrikářů.
Těch jednotek, jejich zapojení a diagnostik tam bylo dost s podrobnými popisy funkce pro různé systémy řízení vstřiků od Bosche (mimo příklady ostatní elektrické výzbroje vozidla).
Z vnitřního zapojení tam byly hlavně příklady zapojení vstupů a výstupů, jestli celkové schéma, nevím.
Zkus projet nabídku technické literatury a antikvariáty.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anonym






PříspěvekZaslal: pá červen 17 2005, 14:58    Předmět: Citovat

Zřejmně myslíš knížku Vstřikovací zařízení pro zážehové motory-příručku pro SOU,tu já doma mám a je spíše teoretická a schéma v ní není ani jedno.Já bych potřeboval schéma vnitřní struktury jednotky,AD převodníky a procesor,paměť a strukturu programu.Jenže to je problém sehnat,Bosch si tyhle věci dost chrání a nepustí je do světa jen tak.
JO A SPLETL JSEM TEN TYP VSTŘIKOVÁNÍ,JE TO BOSCH MONO-JETRONIC,BMM JE JEHO NÁSTUPCE,OMLOUVÁM SE ZA OMYL.
Návrat nahoru
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: pá červen 17 2005, 16:20    Předmět: Citovat

Vnitřní zapojení opravdu nemám. Myslel jsem že chceš zapojení patice. Sorry
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autoelektro



Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 34
Bydliště: Severni morava

PříspěvekZaslal: pá červen 17 2005, 19:22    Předmět: Citovat

dam na upload zbalene nekolik zapojeni ridicich jednotek co jsem stahnul z netu kdysi davno tak se na to cihni jestli mas zajem ale vyrobit to doma nepujde .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19529
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: pá červen 17 2005, 19:29    Předmět: Citovat

Anonym napsal(a):
Zřejmně myslíš knížku Vstřikovací zařízení pro zážehové motory-příručku pro SOU,tu já doma mám a je spíše teoretická a schéma v ní není ani jedno.


Ne, nemyslím. Tohle byla poměrně tučná kniha a v ní mimoto byly konstrukce startérů a alternátorů, regulátory dobíjení, ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá červen 17 2005, 20:06    Předmět: Citovat

To na uploadě je nějak poškozený nebo nekompletní,ale i z těch pár fotek nejsu nějak moudrej,je to strašně rosekaný a nic není popsaný...ale přesto díky,asi tu svou jednotku kuchnu a pak se uvidí co je uvnitř,mám podezření na 5V stabilizátor a nebo ad převodník....5V napájení čidel a snímačů má jen 4.8V.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: ne červen 19 2005, 19:33    Předmět: Citovat

U některých jednotek jsem naměřil nižší napětí než 5.00V, ale jednotkou to nebylo. Tyto jednotky nepotřebují nějak zvlášt přesné napětí. Každopádně napiš jak jsi dopadl, člověk nikdy neví.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá červen 24 2005, 5:47    Předmět: Citovat

Takže jde o tohle:původně po koupi auta loni ř.j. hlásila chybu potenciometru škrtící klapky.Potenciometr jsem rozebral /to sem neměl dělat/ a vyčistil,posléze i vymněnil....tento potenciometr se prý v běžných podmínkách nedá seřídít,je potřeba nastavit ho na stolici ve fabrice /proto na těch šroubcích od něj byly plastový čepice který jsem musel ulomit/.Půjčil jsem si celou klapku na vrakálu a nedrží to volnoběh,i po zahřátí na provozní teplotu je volnoběh tak 1800-2000 otáček.Když posunu potenciometr směrem aby si myslel že je mírně sešláplej plyn,tak je vše OK.Lambda sonda je OK,volnoběžný kontakt funguje,nastavovač škrtící klapky také.Je možné že by mi to někde bralo tak velkej falešnej luft,že by volnoběh vylítl až na těch 2000 rpm.??Spotřeba je taky troch vyžší,tak 8-9l/100km.Je to ale 1.8 a má nalítáno 200tis kiláků.Předem díky za nápady,už to řeším půl roku a nikdo neví co s tím,těchle aut je poměrně málo a nikomu se nechce se vrtat v 17let staré budce.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Antony



Založen: Oct 18, 2004
Příspěvky: 105

PříspěvekZaslal: ne červen 26 2005, 17:50    Předmět: Citovat

Ten potenciometr se podle výrobce rozebírat nemá. Ale nastavit ho není zas takový problém. Potenciometr škrtící klapky ovlivňuje přímo bohatost směsi. Tak stačí s analizátorem výfukových plynů nastavit aby při volnoběhu nebyla hodnota vyšší než 0.5%CO. A při zvýšených otáčkách nebyla vyšší než 0.3%.
HC by neměla být vyšší než 100. Pokud nemáš analizátor tak lze se orientovat podle napětí lambdasondy, to by při stabilních otáčkách mělo kolísat mezi 0.2 až 0.9V. Pokud to tak není a lambdasonda funguje tak je směs bohatá nebo chudá.

Tyto potenciometry však bývají vydřené a s tím nic nenaděláš. Potom motor má buď nestabilní chod ve volnoběhu nebo díru v plynu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DjRix



Založen: Apr 30, 2005
Příspěvky: 1247
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po červen 27 2005, 5:32    Předmět: Citovat

Na analizátor není problém někam zajet,ale lambda ti bude regulovat směs i při blbě nastaveným poťáku,akorád to bude víc kolísat s volnoběhem,to jsem ověřil a regulace lambda funguje,asi mám opravdu spíš někde mechanickej problém na sání,motor má tlaky 13 a na to že má za sebou 200tis kiláků je to super hodnota.Prý dost odcházel ten gumovej sokl pod vstřikovací jednotkou,mrknu ještě na to,protože když tam teď vrátím ten ůplně původní poťák a podle obrysu šroubků ho dám tak jak kdysi byl,tak je volnoběh taky kolem 2tis otáček.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund