Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st leden 10 2024, 18:28 Předmět:
Tak kluci vrátili čerpadlo, ultrazvukem vyčištěný regulační ventil a hned to chytlo. Což je překvapilo, chcípli ho, připojili diagnózu a motor nechytne ani po sebedelším startování a žádná data nejsou. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Takže ti nefunguje DRV ventil na čerpadle a čerpadlo nenatlačí rampu. Tyhle ventily se zadírají bordelem z nafty a šponama z podávacího čerpadla, pokud to čerpadlo v nádrži má. Tomu odpovídá že po vyčištění funguje. Jen se zeptám je 2.0 Hdi RHY 66kw ?
Jaký máš tlak na rail? Mi zoxidoval konektor na čidle tlaku Railu a výsledek toho byl, že diagnostika psala 1300bar (max.) i na volnoběh a regulační ventil se tím otevřel na 100%. Taky to nechtělo startovat a o výkonu se nedalo mluvit. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st leden 10 2024, 18:58 Předmět:
Je to RHV, možná má něco z RHX. Konektory jsme čistili taky. Jako nejlevnější věc teď koupí čidlo tlaku, aby pokud se dostaneme na data bylo čemu věřit. Zlatý benzín. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2564 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: st leden 10 2024, 19:30 Předmět:
Freedy napsal(a):
Takže ti nefunguje DRV ventil na čerpadle a čerpadlo nenatlačí rampu. Tyhle ventily se zadírají bordelem z nafty a šponama z podávacího čerpadla, pokud to čerpadlo v nádrži má. Tomu odpovídá že po vyčištění funguje. Jen se zeptám je 2.0 Hdi RHY 66kw ?
DRV klidně fungovat může, ale common raily se někdy hrozně blbě odvzdušňujou. Čerpadlo v nádrži mít na 99% bude. Tyhle motory maj čerpadlo CP1, a ty nemaj vlastní podávací čerpadlo. Někdy maj poblíž zubový čerpadlo, ale to sem teď nepatří. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st leden 10 2024, 19:41 Předmět:
Jo, čerpadlo z nádrže tlačí. Uvidíme, co dál. Čerpadlo z funkčního motoru máme ale ty čidla a ventily už jsou pryč. Jednu chvíli se nám sešli tři motory, přičemž jeden byl takový těžko indetifikovatelný pro nás. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Než vyměníš čerpadlo, koukni při startování jestli a kolik tlačí do rampy. Protože jak píšeš, že po vyčištění ventilu auto normálně naskočilo, tak vypadá že čerpadlo je ok, ale jen ten drv je ko.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2564 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: čt leden 11 2024, 20:30 Předmět:
Podle mne se dostal vzduch do vstřiků, a proto už nejde nastartovat. To nevíte, co je to za peklo z nich někdy dostat vzduch. Zažil jsem, že i celej den to trvalo, než se povedlo je odvzdušnit. U některejch aut, když vyndáte vstřiky, tak je přísně zakázáno je položit do vodorovný polohy, protože je už normálně nelze odvzdušnit. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá leden 12 2024, 19:02 Předmět:
Právě že k live datům se teď nedostanem, když nejde nastartovat. To by se asi nerozhodilo, snímače jsou relativně nové. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2564 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: pá leden 12 2024, 19:25 Předmět:
Počkej počkej, jak se k live datům nedostanete? To je nějaký divný. Pokud se k nim fakt nedostanete, tak zkontrolovat napájení na pinech konektoru ŘJ motoru. Je tam dvoje napájení +12V, tak oboje zkontrolovat. Taky se stává, že při opravě se omylem vypne inertní spínač. Ten vypne čerpadlo v nádrži, a kdoví co ještě, aby při nehodě nečerpalo palivo, neživilo případný oheň. Zkontrolujte i to. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.