Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

elektromobilita
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 61, 62, 63  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PotPalo



Založen: May 13, 2009
Příspěvky: 5000
Bydliště: BA-Petržalka :(

PříspěvekZaslal: so únor 03 2024, 21:54    Předmět: Citovat

Ono tie koblížky sú dobré hnojivo, stačí odviezť na pole. Na čo je ale dobrý smog ma zatiaľ nenapadlo.
_________________
Silou vybrať peniaze od ľudí a následne za ne spraviť niečo proti ľuďom, s čím nesúhlasia, to je civilizácia?! Tento systém je chorý a vedie do záhuby.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6075
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: ne únor 04 2024, 1:07    Předmět: Citovat

Je dobrý pro prodejce čističek vzduchu a zájezdů do hor, pro doktory apod., podporuje růst HDP Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ransom



Založen: Jul 19, 2020
Příspěvky: 1637
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: ne únor 04 2024, 7:52    Předmět: Citovat

PotPalo:
A děti z chudých poměrů mohou z koblížků vybírat nestrávená zrnka ovsa.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6533
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: ne únor 04 2024, 13:20    Předmět: Citovat

Taky pěkně popsáno http://www.antimeloun.cz/?p=12570
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PotPalo



Založen: May 13, 2009
Příspěvky: 5000
Bydliště: BA-Petržalka :(

PříspěvekZaslal: ne únor 04 2024, 13:59    Předmět: Citovat

ransom napsal(a):
PotPalo:
A děti z chudých poměrů mohou z koblížků vybírat nestrávená zrnka ovsa.
No keď môže byť cibetková káva, tak ten ovos by zasa mohol mať aj nejakú väčšiu hodnotu. Pako
_________________
Silou vybrať peniaze od ľudí a následne za ne spraviť niečo proti ľuďom, s čím nesúhlasia, to je civilizácia?! Tento systém je chorý a vedie do záhuby.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31937
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st únor 07 2024, 18:00    Předmět: Citovat

Zásadní, ovšem Bruselí zcela opomíjenej problém:
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/norove-zmerili-realny-dojezd-23-elektromobilu-v-zime-zejmena-pro-vw-skoncil-naprostym-fiaskem/

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ransom



Založen: Jul 19, 2020
Příspěvky: 1637
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: čt únor 08 2024, 18:51    Předmět: Citovat

Průměrnej rozdíl -15% proti udávanýmu dojezdu nevidím jako zásadní katastrofu. Že většina spalováků žere v reálu výrazně víc než v papírech, to nevadí? Mně to taky žere v zimě o dva litry víc než v létě. Je mi to šumák.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33963
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt únor 08 2024, 18:58    Předmět: Citovat

Tebe to je jedno lebo natankujes hocikde za 5 minut. A keby ti aj dosiel benzin, tak sa trochu prejdes a par litrov donesies.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ransom



Založen: Jul 19, 2020
Příspěvky: 1637
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 11:56    Předmět: Citovat

Benzín i baterka dojdou pouze blbcovi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33963
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 12:06    Předmět: Citovat

Blbec sa mozes lahko stat aj ty, staci niekde zostat v zapche pri nehode na dialnici.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ransom



Založen: Jul 19, 2020
Příspěvky: 1637
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 15:43    Předmět: Citovat

A co se jako podle tebe stane? Tyhlety vaše nesmyslné představy jsou legrační.
Raději uvíznu při minus deseti na půl dne s elektromobilem, který mi bude celou dobu komfortně topit (za což zaplatím pár kilometry dojezdu), než s dieslem, který bude muset celou dobu blafat na volnoběh, zanášet si katalyzátor a DPF, bude mi smrdět do ventilace, a stejně nebude pořádně topit, neboť bude mít celou dobu třicet stupňů (osobní zkušenost). Webasto asi nemá ve spalováku úplně každý.

Na tohle úplně stačí umět po elektrikářsku počítat.
Topení pro udržení teploty vezme pod kilowatt, pokud kvůli okolní teplotě už nepoběží tepelné čerpadlo (to bere cca 1/3 tepelného výkonu). Za osm hodin to je tedy nejvýš osm kilowatthodin. Běžná spoptřeba elektromobilu je kolem 20kWh/100km. Takže propálím z dojezdu za těch nejnepříznivějších klimatických podmínek kolik? 40km. Ale spíš o dost méně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31937
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 17:05    Předmět: Citovat

Anebo taky víc, protože ten elmobiul si bude primárně ohřejvat tu svoji baterku, aby z ní vůbec nějakej proud šlo odebírat. Neznám žádnej spalovák, kterej by spotřebovával naftu/benzín z nádrže na to, aby z ní vůbec něco teklo.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ransom



Založen: Jul 19, 2020
Příspěvky: 1637
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 17:29    Předmět: Citovat

Proč by ohříval baterku, když nejede? Baterku si krátce předehřeje před jízdou, nebo ti po stání se studenou prostě nedá plnej výkon (což při normální jízdě nepoznáš).
Ono by úplně stačilo kdybyste místo konspiračních blábolů vyzpovídali pár majitelů elektromobilů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Valdano



Založen: Jan 01, 2023
Příspěvky: 1724
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 19:06    Předmět: Citovat

Nic nového a žádné překvapení. V Norsku dělají testy elektromobilů už několik let pravidelně dvakrát ročně tj. vždy letní a zimní testy.

například 2020 (zimní testy)
Zimní testy 20 elektromobilů před cca 4-mi lety v roce 2020. Dojezd oproti WLTP byl tehdy nižší v průměru o 18,5%. Tehdy dopadl v testu nejlépe Hyundai Kona s poklesem dojezdu cca 9% a nejhůře Opel Ampera-e s poklesem cca 30%, ale i přes ten pokles v reálu na jedno nabití ujel 297 km. Například tehdy testovaná Škoda Citigo-e iV oproti WLTP 258 km ujela v tom testu na jedno nabití 220 km tj. pokles o cca 15%. Kromě dojezdu se u toho testu v zimních podmínkách v roce 2020 testovalo i rychlo nabíjení. Nejlépe na tom bylo Audi e-tron 55 quattro, které se na 80% nabilo za pouhých 27 minut, Tesle to trvalo 35 minut a nejdéle se nabíjel Opel cca 95 minut. Pokud by však dobíje-li jen pro dojezd 100 km což by mělo stačit i s rezervou na dojezdy k minimálně dvěma rychlo nabíjecím stanicím, tak by dobíjení trvalo u těch co zvládají rychlo nabíjení jen do 50kW do cca 30 minut a u těch co zvládají přes 50kW do 10 až 15 minut.

například 2022 (zimní testy)
Zimní testy v Norsku na začátku roku 2022, 31 modelů elektromobilů. Dojezd oproti WLTP byl tehdy nižší v průměru o 19%. V tom testu dopadla nejhůř Škoda Enyaq iV80 s poklesem dojezdu oproti WLTP o 31,83% a nejlépe na tom byl luxusní BYD Tang s poklesem 11% a v těsném závěsu za ním byla Tesla Model Y LR Dual motor s poklesem 11,05%. Škoda Enyaq iV80X měla v těchto testech pokles dojezdu o 15,51% (zhruba poloviční oproti tomu jaký pokles měl model bez X).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7606
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: pá únor 09 2024, 19:56    Předmět: Citovat

Tak ono na 12 hodin v zácpě se u nás uvázne pomalu denně, že. Taky můžeš někde v řiti vletět do výmolu, urvat si kolo, nebude tam signál ani žádné sídlo poblíž a jako na potvoru tě tam trefí meteorit.
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 61, 62, 63  Další
Strana 42 z 63

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund