Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Osciloskop
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Poradna
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mjana



Založen: Mar 25, 2023
Příspěvky: 23
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne duben 23 2023, 17:29    Předmět: Osciloskop Citovat

Ahoj, jsem úplný začátečník a začínám s ebookem Hradla, volty, jednočipy.

Zvažuju nákup nějakého základního Osciloskopu, abych lépe pochopil, co se vlastně v obvodu děje. A i když pro uvedenou knihu žádný nepotřebuju, rád bych si nějaký pořídil.

Máte někdo zkušenost s https://www.gme.cz/v/1504540/owon-vds1022i-usb-osciloskop-dvoukanalovy-25mhz

Líbí se mi, že je přenosný. Bude mi stačit pro měření základních obvodů a nějakých menších projektů z arduina?

Díky moc za rady nebo správné nasměrování.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1283
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: ne duben 23 2023, 17:34    Předmět: Citovat

Ano, bude Ti stačiť.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31829
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne duben 23 2023, 17:37    Předmět: Citovat

To cos postnul, NENÍ OSCILOSKOP. Je to vstupní a možná i trochu paměťová část digitálního osciloskopu, která ke svý funkci v roli osciloskopu nutně potřebuje mít připojenej přes USB rozhraní plnohodnotnej PC - aspoň ve formě notebooku, protože sama nemá žádný další řídící ani zobrazovací prvky.