Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Smrad spálené nafty
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: pá březen 10 2023, 0:00    Předmět: Citovat

jak jako, přidřou Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5226

PříspěvekZaslal: pá březen 10 2023, 7:13    Předmět: Citovat

Jen vyndání vstřiků to je tak 10 tis.
V 80tis km bych to asi neřešil. I když dnešní motory jsou schopny vytvořit zajímavé kombinace závad.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
forbidden



Založen: Feb 14, 2005
Příspěvky: 8975
Bydliště: Brno (JN89GF)

PříspěvekZaslal: pá březen 10 2023, 9:50    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Milane, není ta tvoje fordka náhodou jeden z prvních common-railů?.

TDCi obecně není zas taky nový, já tam mám typ UFDA, což by snad měl být novější jak v první verzi Kugy. Ale znáš to, je to jak s windows update, něco zlepší, ale nadělají nový chyby. Very Happy
Jinak ale dávat 10k jen za demontáž vstřiků teda nechci, ale zeptám se v servisu pro jistotu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31793
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá březen 10 2023, 11:01    Předmět: Citovat

Behemot napsal(a):
jak jako, přidřou Shocked
Tak jako, prostě ty první CRka byly extrémně choulostivý na kvalitu nafty a hlavně na její mechanickou čistotu, stačila doslova malá štěpinka rzi a ty vysokotlakový vstřikovače se přidřely resp. přicpaly a nedovíraly se nebo se naopak kompletně odmítaly otevírat - výsledek podobnej jako ukapávající tryska ve starým komůrkáči, prostě nedokonalý spalování, který musel u moderního motoru zastoupit katalyzátor, takže se to laicky dalo poznat jen podle trochu jinýho smradu a částečný ztráty výkonu. Diagnostika samozřejmě poznala víc, ale lidskýma smyslama se to prakticky nedalo zjistit, pokud takhle zasaženej byl jenom jeden vstřik, Když jich pak bylo víc, už se projevily špatný starty a to většinou donutilo majitele jet do servisu, jenže to už taky bylo hooodně drahý na opravu. Přitom stačilo jednou jedinkrát natankovat mizernou naftu, která buď sama obsahovala nějaký syfly, nebo její chemický složení (nežádoucí kyselost způsobená starýma zoxidovanýma biosložkama a pod) způsobily uvolnění podobnejch svinstev s vnitřku samotný nádrže a zbytku palivový soustavy. Všecky ostatní dehťáky na to "nějak jely", včetně koncernovýho PD systému a trysek DELPHI (prohlašovanejch za extrémně citlivý), ale common raily se z toho posazovaly houfně na záda. Vyřešila to až komplet rekonstrukce systému, kdy se změnily materiály na tryskách a osadila se "hustší" filtrace na vstupu do railu ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: pá březen 10 2023, 14:14    Předmět: Citovat

rezis: jaký vyndání vstřiků za desítku, si děláš prdel? sem měl za bůra repasi čerpadla, kontrolu a vyčištění vstřiků (donesl sem druhý čerpadlo+sadu, ať to můžou udělat bez pressu) a následnou výměnu obojího, a taky kontrolu žhaviček dyž to bylo vodevřený

Delphi diesel servis na Limuzské

EKKAR: tjn, ty novějsí přímovstřikový turbodehty (ale už ai turbobenciny) jsou naprosto v prdeli, průměry trysek jsou už naprosto mikroskopický, tlaky 50 atmosfér a podobně, to je samozřejmě citlivý extrémně, anebo musí být příšerně výkonný čerpadlo, aby protáhlo i hodně hustej palivovej filtr, což ale zase snižuje celkovou účinnost motoru dyž je tam nejaký šílený čerpadlo, to si nikdo soudnej nemůže pořídit todle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5226

PříspěvekZaslal: so březen 11 2023, 22:35    Předmět: Citovat

Nedělám. Tolik mi řekli u 1.9JTD ony jsou někdy zapečené a nejdou. Tak mi řekli že mají paušál 10 nebo mi budou účtovat opravdové hodiny a někdy musí hlava dolů. No nakonec jsem je za pul dne dostal ven sám.

Jinak u JTD z roku 2004 tedy opravdu historie (VW ještě ani nevěděl co CR je) je max. tlak na liště 1300bar tedy 130MPa

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.11 sekund