Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

dílenská príručka moskvič 408
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33908
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 10 2022, 17:55    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2409

PříspěvekZaslal: po říjen 10 2022, 19:06    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Killroy
Moderátor


Založen: Dec 08, 2007
Příspěvky: 4210
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: po říjen 10 2022, 20:44    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
moskalovi se nikdy neřeklo jinak, než "nejrychlejší traktor na světě"..

Tak tady u nás jenom a pouze Ragulin.. Měl jsem ho taky, teda tu starou MZMA 403. Původem konstrukce Opel. Bytelnej a taky pěkně nenažranej stroj, se kterým jsem prožil svoje začátky s autem.. Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31843
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po říjen 10 2022, 21:12    Předmět: Citovat

Jo, to taky - ale jen ten starší, 408 (se svislýma zadníma skupinovkama), ten novější, co měl hlavní skupinu vodorovně a jen zadní blinkr ve tvaru trojúhelníčku špičkou nahoru neboli 412, tomu už se říkalo jen trakač nebo traktor ... Ale prostě byla to patnáctistovka, podstatně výkonnější než všecky tehdejší škodule, ale s jízdníma vlastnostma děs běs bída a utrpení, bez pytle s pískem v kufru se s tím prakticky nedalo jezdit jak to po cestě lítalo, koza na ledě hadr ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kutilmil



Založen: Nov 01, 2008
Příspěvky: 4276
Bydliště: Skalica

PříspěvekZaslal: po říjen 10 2022, 23:17    Předmět: Citovat

zas tu pritel ekkar piše same voloviny. To sa mi musíš do všeho srat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18667
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st říjen 12 2022, 8:15    Předmět: Citovat

Švagr ho kupoval nový a po 7mi letech mi ho prodal . 408mu se svislými světly vzadu , ale již asymetrikou vpředu . Kromě větší spotřeby to bylo o moc lepší vozidlo než tehdejší škodovky . Nesmrtelný motor , již tehdá s tvrdokovem vložky sedel ventilů . Startovat při minus 25 no problem . Nejdříve se sytičem pětkrát protočit klikou , ještě mi zůstala doma , potom zapnout zapalko a šel . Proti škodovce topil hned . Optimální rychlost bez kraválu i po hrbolech byla 100-110 . Velký vnitřní prostor . Trochu nezvyk řazení pod volantem . Ale celou dobu bez problémů . Švagr bydlí v krkonoších a to jezdil jako zootechnik po kotárech a žádný problém . Moskvič skončil na realitu antikorozní neochrany . Prostě shnil . Nějakou knížku jsem snad měl , tedy švagr , již nevím , zda jsem ji od něj dostal a ponechal si ji .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31843
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 12 2022, 12:35    Předmět: Citovat

My jsme to jednou s kámošem měřili a počítali. Všecky ruSSácký auta nám podle otryskování a průměru difuzorů v karbcích ve srovnání se škodulema vycházely, že jedou na bohatší směs. Nebylo to o moc, zhruba 13,8-14:1 proti 14,5-14,8:1, ale stačilo to na lehčí starty v chladu i rychlejší ohřev. Oni s tím prostě počítali, jezdili na 70 oktanovej benzín za 40 kopějek litr, takže je spotřeba 10-12 litrů absolutně nerozházela ... jim daleko víc záleželo na spolehlivým startu i v hlubokejch mrazech a schopnosti motoru vyhřát introš i na volnoběh. Litr dva navíc byly cajk, to nikdo neřešil ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kutilmil



Založen: Nov 01, 2008
Příspěvky: 4276
Bydliště: Skalica

PříspěvekZaslal: st říjen 12 2022, 21:10    Předmět: Citovat

Zase píše ekkar bludy. to by si fakt zaslužilo ban. On zniči všetko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18667
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st říjen 12 2022, 21:16    Předmět: Citovat

Karel musí mít prst v každé p r d e li . No panelákový typ na drátě . Very Happy Objednal si zboží a chce , abych mu ho skladoval . No jsou horší věci .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund