Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Aktuálně Česká pošta 2022
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 57, 58, 59, 60  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33918
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt březen 14 2024, 19:22    Předmět: Citovat

Nie si registrovany ako firma?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17756
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: pá březen 15 2024, 0:15    Předmět: Citovat

Bingo! To bude ono. Když jsem to zkusil jako "okolojdoucí" tak jak jsem zadal imaginární DIČ, tak to přestalo nabízet jiný výdejní místa. Tuším souvislost, že při podání na Počtě mohou vystavit daňovej doklad a v těch výdejnách ne. A nebo je v tom nějaká jiná podnikatelská kokotina.
_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
msar



Založen: Apr 22, 2006
Příspěvky: 291
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út březen 26 2024, 11:16    Předmět: Citovat

Dosud jsem byl s balíkovnou spokojen, ale nyní se mi balík zatoulal. Na infolince mě jen odkázali, ať si odesílatel podá reklamaci...


balikovna.png
 Komentář:
 Velikost:  63.86 kB
 Zobrazeno:  38 krát

balikovna.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Valdano



Založen: Jan 01, 2023
Příspěvky: 1697
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: út březen 26 2024, 12:17    Předmět: Citovat

msar napsal(a):
Dosud jsem byl s balíkovnou spokojen, ale nyní se mi balík zatoulal...

Zkuste změnu místa doručení třeba do jiné balíkovny poblíž. To zdržení je zatím jen několik dnů tj. možná se to zas objeví a nakonec to dojde.

msar napsal(a):
Na infolince mě jen odkázali, ať si odesílatel podá reklamaci...

U nedoručených zásilek je reklamace na odesílateli. Adresát v tomto ohledu není pro poštu partnerem, protože za službu platil odesílatel a s ním má tedy pošta smluvní závazek o doručení zásilky. Odesílatel může podat reklamaci i elektronicky viz tento odkaz k vámi zmíněné zásilce.

Ať už je to jakkoli je na odesílateli, aby podal tu reklamaci, ale zatím je zřejmě ještě brzy. Nicméně vzhledem k tomu, že se jedná o zásilku s dobírkou tak to dříve či později odesílatel reklamovat bude, protože v tom má peníze.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
msar



Založen: Apr 22, 2006
Příspěvky: 291
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út březen 26 2024, 19:20    Předmět: Citovat

Peníze v tom mám já, odesílatel chtěl zaplatit poštovné předem. Ale zaráží mě ten přístup: podle sledování se balík ztratil na cestě z Žatce do HK, poště to zřejmě nevadí a dělá, že nic. Uvedené tel. číslo na depo jsem volal několikrát, ale nikdo to nezvednul. Na infolince balíkovny chce robot nadiktovat podací číslo, pak mě spojili s někým z callcentra, tam jsem ho znova nadiktoval, přepojili mě na někoho dalšího. Potřetí chtěli podací číslo a paní jen mlžila a řekla, že si odesílatel má podat reklamaci a teprve poté začnou balík hledat... Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Valdano



Založen: Jan 01, 2023
Příspěvky: 1697
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 10:01    Předmět: Citovat

msar napsal(a):
Peníze v tom mám já, odesílatel chtěl zaplatit poštovné předem. Ale zaráží mě ten přístup: podle sledování se balík ztratil na cestě z Žatce do HK, poště to zřejmě nevadí a dělá, že nic. ...odesílatel má podat reklamaci a teprve poté začnou balík hledat...

Přesně tak to funguje. Pošta nemá závazek vůči adresátovi, ale vůči odesílateli. Dokud zásilka nebyla doručena a nebyla podána reklamace tak je to z pohledu pošty stále ve stavu na cestě k vám a tudíž s tím pošta nic neudělá a po uplynutí 1 roku "je konečná". Pokud reklamace není podána nejpozději do 1 roku u vnitrostátní zásilky tak poté se práva z poštovní smlouvy promlčují a závazek pošty vůči odesílateli tím v podstatě zaniká. Pošta sama sobě reklamaci podávat nebude a pokud bude odesílatel hrát mrtvého brouka tak pošta prostě nic neudělá. Very Happy

Je tedy jen na vás, abyste požádal odesílatele buď o podání reklamace a nebo o scan dokladu potvrzujícího podání zásilky. Odesílatel kvůli tomu nikam chodit nemusí a může podat reklamaci elektronicky přes tento reklamační formulář nebo můžete podat reklamaci elektronicky přes ten samý formulář i vy sám namísto odesílatele, ale jen pokud vám odesílatel poskytne doklad potvrzující podání zásilky (stačí v elektronické podobě). Bez dokladu k podání zásilky pošta reklamaci nepřijme. Doklad, který na tom odkazu nahrajete v rámci reklamačního formuláře tlačítkem "Nahrát" musí být ve formátu buď jako PDF dokument nebo jako obrázek JPG nebo PNG. Nezapomeňte v tom reklamačním formuláři zaškrtnout i dole uvedenou volbu "Jako odesílatel výše uvedené zásilky potvrzuji, že mnou uvedené údaje jsou správné".

Všiml jsem si, že je tam jako podací místo uveden AlzaBox. Pokud to odesílatel nepodával na poště, ale přes AlzaBox tak nebude mít podací stvrzenku z pošty, ale měl by mít elektronický doklad o podání té zásilky přes AlzaBox a ten bude potřeba přiložit v rámci té elektronické reklamace namísto podací stvrzenky z pošty.


Naposledy upravil Valdano dne st březen 27 2024, 12:09, celkově upraveno 5 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olchor



Založen: Nov 18, 2009
Příspěvky: 1638
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 10:28    Předmět: Citovat

Balíkovna žádnou podací stvrzenku nevydává. Vygeneruješ kod, napíšeš na balík a je to. Tak by snad mohal stačit k reklamaci je znalost podacího kodu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17756
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 10:31    Předmět: Citovat

No nevím, jestli se něco změnilo ale vloni v červnu mi něco nedorazilo a i když jsem měl doklad od odesílatele, tak mě na ty naší zapšklý pobočce s reklamací vyhodili, že reklamaci "zásadně" podává odesílatel.
Třeba se vyjádří Hubert.

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Valdano



Založen: Jan 01, 2023
Příspěvky: 1697
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 10:49    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
na ty naší zapšklý pobočce s reklamací vyhodili, že reklamaci "zásadně" podává odesílatel.

Tak ať msar prostě požádá odesílatele o podání reklamace elektronicky viz už několikrát uvedený odkaz na elektronický reklamační formulář. Vyplnění toho reklamačního formuláře je na pár minut.

Jinak jen pro zajímavost na webu České pošty je k reklamacím v sekci často kladené otázky pro odesílatele uvedeno, že doba na podání reklamce je u vnitrostátních zásilek maximálně 1 rok, u mezinárodních zásilek maximálně 6 měsíců od podání dané reklamované zásilky. Pokud není reklamace podána v uvedené lhůtě tak se práva z poštovní smlouvy promlčují a závazek pošty vůči odesílateli tím v podstatě zaniká.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31855
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 12:13    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
No nevím, jestli se něco změnilo ale vloni v červnu mi něco nedorazilo a i když jsem měl doklad od odesílatele, tak mě na ty naší zapšklý pobočce s reklamací vyhodili, že reklamaci "zásadně" podává odesílatel.
Třeba se vyjádří Hubert.
Hubertus se nebude vyjadřovat, pokud nebude mít možnost rejpat do mne. Obzvlášť pokud by měl něco vysvětlovat. Jinak požadavek, aby závadu služeb reklamoval odesílatel je u český pýčty standardem léta letoucí. I když postiženým je daleko víc adresát, v jejich reklamačním řádu to tak prostě je. A neudělal s tím nic ani Novej Ofčanskej Zákoník - prostě pro pýčtu je partnerem ten, kdo si službu objednal = kdo zásilku podal.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
msar



Založen: Apr 22, 2006
Příspěvky: 291
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 15:45    Předmět: Citovat

Odesílateli jsem napsal, aby vyplnil reklamační formulář. Potom snad začnou hledat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 16:26    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
No nevím, jestli se něco změnilo ale vloni v červnu mi něco nedorazilo a i když jsem měl doklad od odesílatele, tak mě na ty naší zapšklý pobočce s reklamací vyhodili, že reklamaci "zásadně" podává odesílatel.
Měl sis k tomu od něj opatřit i plnou moc. Ty nejsi účastníkem smlouvy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Valdano



Založen: Jan 01, 2023
Příspěvky: 1697
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 17:16    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Jinak požadavek, aby závadu služeb reklamoval odesílatel je u český pýčty standardem léta letoucí. I když postiženým je daleko víc adresát, v jejich reklamačním řádu to tak prostě je. A neudělal s tím nic ani Novej Ofčanskej Zákoník - prostě pro pýčtu je partnerem ten, kdo si službu objednal = kdo zásilku podal.

Ono to platí obecně a v reklamačním řádu to mají i soukromí dopravci. Účastníkem smlouvy u doručovacích služeb je odesílatel a dopravce ať už je to pošta nebo soukromý dopravce. Uplatňovat nároky ze smlouvy, a to včetně reklamace může ten kdo je účastníkem smlouvy nebo ten kdo je zplnomocněn ho v dané věci zastupovat. Takže i adresát nebo kdokoli jiný byť není odesílatelem může podat reklamaci za odesílatele pokud k tomu bude zplnomocněn a doloží k reklamaci potřebné údaje.

Nicméně plná moc vyžaduje ověření, a to znamená náklady pro odesílatele navíc. Pokud tedy odesílatel nebude ochoten, například na výzvu adresáta, sám podat reklamaci, byť je toho fyzicky schopen a má k tomu i prostředky, pak je pravděpodobné, že nebude ani ochoten k tomu účelu vystavit a nechat ověřit plnou moc pro adresáta. Logicky vzato, pokud bude odesílatel řešit vystavení a ověření plné moci, tak to už může rovnou podat reklamaci a ušetřit si čas i peníze.


Naposledy upravil Valdano dne st březen 27 2024, 18:53, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3368
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 18:52    Předmět: Citovat

Olchor napsal(a):
Balíkovna žádnou podací stvrzenku nevydává.

Ale jo, když to podávám u nás v tabáku, vyjede mi lístek z terminálu. Nikdy sem ho nepotřeboval, tudíž blíže nezkoumal co je na něm... Většinou sem ho nosil pár dní v riflích a následně vyhodil...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6067
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: st březen 27 2024, 23:43    Předmět: Citovat

Olchor napsal(a):
Balíkovna žádnou podací stvrzenku nevydává. Vygeneruješ kod, napíšeš na balík a je to. Tak by snad mohal stačit k reklamaci je znalost podacího kodu.
Posílá odesilateli i adresátovi mail potvrzující převzetí zásilky a obsahující i trasovací kód.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 57, 58, 59, 60  Další
Strana 58 z 60

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund