Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Osciloskop, nekdo z okoli Ostravska?Problem s ABS (cidla)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: ne červenec 08 2018, 16:41    Předmět: Citovat

Ted jsem zkusil druhy merak a mezi piny je 0,1 parazitni odpor a odpor na kostrach je 0,8 ohmu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: ne červenec 08 2018, 16:53    Předmět: Citovat

Podobný měřáky většinou umí relativní měření, takže zkratuješ hroty, nastavíš nulu a pak už to ukazuje správný odpor. Ale na lepší přesnost než desetina ohmu se s tím asi nedostaneš.
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: ne červenec 08 2018, 17:21    Předmět: Citovat

Dle tech namerenych hodnot, se da povazovat ze ta kostra je OK ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: ne červenec 08 2018, 20:33    Předmět: Citovat

Co si ty tatar? Twisted Evil Ved prepoj relatko, spinajuce motor, a hned uvidis, ci je OK alebo nie Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 17:44    Předmět: Citovat

Relatka jsem zkousel, ty jsou dobre. Motor od ABS jsem taky zkousel propojit piny 30 a 87 a melo by to ficet ale nejede to. Jakmile jsem propojil - z batterky se starou kostrou, tak pumpa najednou zacla pumpovat...

Jo mozna jsem tatar, ale zatim co to resilo "par mechaniku" tak ti jsou jeste vetsi tatari jak ja asi Very Happy Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fredis



Založen: Nov 17, 2004
Příspěvky: 5166
Bydliště: Třebíčsko

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 18:00    Předmět: Citovat

Že by ten problém byla kostra?! Wink Rolling Eyes Laughing
_________________
Rotor rotuje a stator stagnuje...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 18:04    Předmět: Citovat

Ta kostra to muze byt...ale jak jsem rikal, co se tyce mereni kostry na tom "novem" miste tak se hodnoty zdaji byt dobre,tudiz v tom problem neni...jedine ze ty to stare misto nebyla az takova normalni kostra Very Happy Laughing Vim ze tady bude mit hodne lidi ze me prdel, jelikoz zadny elektrikar nejsem a ze se do toho seru , ale ja se rad priucim novym vecem Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9768
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 19:24    Předmět: Citovat

Když se zamyslíš, proč ten kostřící drát byl původně připojenej na ten šroub, který jsi zničil. Pod tím krytem motorku jsou asi uhlíky. Zápornej vývod z uhlíku je nabodovanej zevnitř zrovna na ten nešťastný šroubek. Jelikož je ten štít zašlej, bude ten šroub mít vzhledem k tomu plechu mizernou vodivost. Takže i kdybys ten motorek ukostřil svářecím káblem přímo na baterii, je to k ničemu. A přesvědčíš se o tom tak, že mezi ten šroubek a Tvou "upravenou kostru" dáš měřící hroty a měřák přepneš na voltmetr. Motorek zkusíš sepnout. Pokud naměříš napětí, máš to potvrzený. Teď máš na výběr - pokusit se rozebrat motorek a opravit ten šroub, což se může, či nemusí podařit, nebo vyměnit to čerpadlo. Nevím, kolik toho šroubu Ti zbylo po tom ulomení - abys na něj nějak tvrdě pájel mosazí, nebo nějak tak..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 19:53    Předmět: Citovat

Jj je to tim urvanym steftem. Jelikoz mi jeden dobry clovek poslal rozebranou ten kryt s tim steftem . Ted uz jsem si taky tim jisty..


Jinak tady je videt zbytek toho steftu. Vymenit cerpadlo vidim jako posledni vec. Zkusim to nejak zachranit, kdyz se nepodari tak bud ta pajka (chladic pryc) nebo cely ABS pryc,coz bude v tom prostoru taky pekny oser...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9768
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 20:24    Předmět: Citovat

Kdyby se dal lehce vyjmout rotor, respektive komplet motorek , šlo by to opravit i výměnou toho šroubu. Zadní kryt nemá díry na rozpor uhlíků, proto musíš při sestavování prvně vložit rotor do zadního štítu mezi uhlíky a štít i s rotorem zasunout do statoru - označení výchozích poloh štítu a těla motoru při rozborce - včetně natočení držáku uhlíků je samozřejmost a nutnost. Taky budeš muset dávat pozor, aby Ti tělo motoru nenasálo samotný rotor (jsou tam magnety) a ten Ti tak nevyjel z uhlíků pryč. Mohl by přitom uhlíky poškodit. Tak či tak je to vopruz - asi bych šel na nějaký vrakoviště pro jiný kus - třeba i "jinak zničený"
Podobně jsem dopadl z elektrický čerpadlem servořízení. Nakonec jsem cca za 2000 sehnal jiný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 20:36    Předmět: Citovat

No ja si tohle opravovat nebudu, preci jen tohle uz je spis pro lidi, kteri se timhle zivi. Ja druhou ABS pumpu mam, ale jevi se mi ze je nefunkcni, kdo vi, mozna jen nejaky necistoty, tak ci onak, za ty penize si ji necham, jelikoz vypada pekne co se tyce venkovniho stavu. Rozdelavat ji zatim nechci. Zkusim nejak prostrikat sprejem na kontakty...vzuchem jsem to uz propucoval.

Tady na fotkach lze videt novou ABS pumpu...Nejaky rady jak to procistit. Snazil jsem se vyzkouset zdali pumpa zacne pumpovat, pripojil jsem - z baterky na kostru a + z baterky na ten jeden velky pin , a nic , trosku to tam jiskrilo Very Happy Laughing

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fredis



Založen: Nov 17, 2004
Příspěvky: 5166
Bydliště: Třebíčsko

PříspěvekZaslal: po červenec 09 2018, 20:55    Předmět: Citovat

Tak čím to tedy je?! Wink
_________________
Rotor rotuje a stator stagnuje...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: út červenec 10 2018, 7:43    Předmět: Citovat

Nejspis to vypada ze to bude ta urvana kostra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom_



Založen: Jun 24, 2018
Příspěvky: 38

PříspěvekZaslal: pá srpen 03 2018, 18:30    Předmět: Citovat

Tak po prvnim nezdarilem nakupuju ABS pumpy, ktera nebyla funkcni (ale za tu cenu to vubec nevadi) relatka jsou pomerne draha a jsou OK, jsem dneska poridil druhou ABS pumpu a muzu rict, ze po zapojeni je jiz vse OK.
Uvidime jakmile ji vymenim za tu nefunkcni, zdali se nevyskytne jeste nekde problem, ale ted uz to po nastartovani nesviti Very Happy Very Happy

Tady nejaky fotky "nove" pumpy, kterou jsem poradne ocistil, odhnojil, kontakty vycistene. Tak snad neco vydrzi Very Happy



Dekuju vsem za Vase rady a nazory. Hodne mi to dalo. Diky vam zase vim o elektrice o kus vice (basnik ze mně Very Happy Very Happy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.30 sekund