Jako aby to nevyznělo. Na Fiata nedám dopustit. Je už 5tý v rodině a jediný s čím se lítá do servisu je slavné VW. S těmi zimními starty to bude asi jak psal PeteBurns. Prostě ono to nemá potřebu žhavit. A když má ta zjistíš, že nemáš čím Prostě otočíš klíčkem jak u benzínu, a vlastně i projev jejich ropáka je takový polidštěný, měkký.
Spíše mě dostává jak oni se toho nebojí a v době kdy ostatní byli hrdí na své rotační čerpadla už měli Common rail prakticky ihned následovaný provedením multijet. Jednotky pověšené na sběrnici - jo to je celkem sranda jak začnou blbnout relátka a pak motor nejde vypnout nebo nastartovat... prostě předbíhali dobu. Přijde mi že ostatní automobilky počkají až to někdo vychytá a pak pomalu na to přejdou. _________________ Internet - metla lidstva
Francuzske a talianske auta sa vacsinou povazuju za sroty - ale ked si clovek uvedomi, odkial je Ferrari, Lamborghini, Maserati - tak mu docvakne, ze spagetari auta urobit vedia velmi dobre, ak chcu
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5157 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: pá červenec 20 2018, 8:33 Předmět:
To co linka vyblila na první dobrou, to byl Opel. Druhý až xtý FIAT... No a když jsem viděl, co makaróni vrátili jako vadné díly, šel jsem do kolen. Zk.....i to totiž sami tím, že nebyli schopni ani našroubovat třeba čidla tlaku a teploty oleje..... To bylo něco strašnýho. Strhaný a vyrvaný závity atd . Potom si kup od nich auto. Vlastní zkušenost bez jakýchkoli příkras. _________________ Rotor rotuje a stator stagnuje...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31800 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 20 2018, 8:46 Předmět:
Tam skutečně nejde o KONSTRUKCI, ale o KVALITU A KONTROLU KVALITY - hlavně při výrobě subkomponent a na montáži. Vono kdyby to bylo všecko vyrobený PŘESNĚ podle výkresů a smontovaný PŘESNĚ podle výrobních a montážních postupů, tak to bude kchára jako zvon - jenomže když člověk přijde k novýmu žabožroutovi, nablejskanýmu na saloonu jak psí koule, prohlídne si ho z jedný strany - a pak ho obejde a zjistí, že kapota má na jedný straně mezeru od blatníku 2mm a na druhý půl cenťáku nebo že mezera mezi dveřma a sloupkem je na levým boku stejná vpředu i vzadu, zatímco na pravým boku jsou oboje dveře pošoupnutý k jedný straně (prostě jeden montážní dělník to dělal pořádně, zatímco druhej na to sral jak na placák), tak ho přejde chuť si takový auto kupovat (osobní dojem z návštěvy saloonu s citroenama a pažoutama). Dojem nezávisle na týhle návštěvě potvrzenej známým člověkem ze servisu PSA - na záruku opravujou jak na běžícím pásu konektory zastrčený jen napůl nebo nedotažený šroubový spoje. Jak musí vypadat kontrolní pracoviště na konci výrobní linky si nedokážu představit - tam snad musejí předělávat půlku auta ... A u Talošů je to podobný - prostě ty auta montujou nějaký černý pologramotný vopice za půl banánu a hrst vařený rejže k tomu denně, takže od nich jen těžko můžete chtít dodržování nějaký montážní kázně ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Bohužel s tím se nedá než souhlasit. Oni prostě navrhnou vůz který je technikou jinde než všichni ostatní a pak to při kompletaci celé podělají. Následek je, že se z toho pak můžou podělat opraváři, protože ono autu vlastně nic není, ale přitom je mu všechno. _________________ Internet - metla lidstva
pepik9: na férovku Češi i Slováci jsou profíci jak s čím vyj..at a co oje...t. Vidím to u nás ve firmě. Proto jsme jen montovny a levná pracovní síla. Když však někde bylo kolik opravdu odpracujeme a v jaké kvalitě tak zas tak levní nejsme. _________________ Internet - metla lidstva
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.