Stále si nedodal kód motora a výkon v kW. Na tej poistke č2 je všetko od motora.
To čo je v popise chránených obvodov od poistky č2 som všetko sem nedal.
Ak chceš centrál tak je tu nech sa páči.
Ale aj centrál. zamykanie je jednoduché a dvojité zamykanie....žiaľ ani to si neuviedol takže je to s tebou holt ťažké .
Založen: Sep 05, 2004 Příspěvky: 1024 Bydliště: UL
Zaslal: ne prosinec 10 2017, 12:32 Předmět:
díky za schema,
doufal jsem že z toho vyčtu co by mohlo být zpožděno, ale to se z toho nedozvím.
Nevíš kde je ten centrál ?
typ a výkon jsem napsal hned jak jsem to zjistil - RHY 66 kW
ale majitel to taky neví přesně, techničák je u auta,
auto je 10 km daleko, a jaké to má doplňky asi neví ani majitel. O dvojím zamykání slyším poprvé - co to je ?
Vím že je to se mnou těžké ale když se něco zeptáš tak to musím vydolovat telefonicky z majitele. Já to auto neznám.
Asi bude nejlepší zjistit VIN ?
VIN nepotrebujem. Centrál býva v BSI .
Napadlo ma že by si sa mohol pozrieť na 5-dvere . Tam sa nachádza taká gumenná priechodka z dverí do karosérie . Volá sa to "husí krk" .Treba sa pozrieť či nie sú tam polámané vodiče dosť častá chyba .
To isté sa týka aj všetkých dverí .
PS:Môj typ.
Vypojil by som centrálnu zásuvku v BSI (sektor B) ktorá spája RJ z ovládaním zámkou . A meral prúd na poistke č.2 10A .
Dvojité zamykanie je zaistenie "kľučky" zvnútra aby sa nedalo odomknúť . Potiahneš kľučku zvnútra a dvere neotvoríš . Systém vygeneruje ešte jeden impulz a to druhé zamykanie potom deaktivuje.
Niekedy sa tomu vraví aj SAFE .
Založen: Sep 05, 2004 Příspěvky: 1024 Bydliště: UL
Zaslal: po prosinec 11 2017, 8:12 Předmět:
děkuji za vysvětlení zamykání, až budu u auta vyzkouším.
přelomené kabely to asi nebudou, protože vzadu není nic co by bylo časem zapínáno po 1 minutě. Zámky přes dálkáč fungují normálně.
Stáhl jsem schemata z Xantie, bohužel má jiné rozložení pojistek a není tam typ RHY , takže taky nic...
chtěl jsem majiteli dát dárek k vánocům ale asi se to nepovede...
Chtělo by to autodata, tam by se to mohlo nechat dohledat
Xantiu mám, s motorem RHZ rv. 1999. Co visí na pojistkách dost závisí od stupně výbavy. BSI nehledej, xantia ji nemá, ani nikdy neměla. Zamykání řídí komfortní jednotka Textron, ale ani se k ní nepokoušej dostat- musí ven celá palubní deska. Z toho, co se spouští s nějakým zpožděním: napadá mně ventilátor topení, kompresor klimatizace (s tím souvisí sahary) a dožhavování. Dvojité zamykání pokud je mi známo xantia také nikdy neměla.
Nepsal jsem to, protože bych toužil po tom se s někým hádat. Ano, texton je takový předchůdce jednotky BSI, ale ta už je opravdu o dost vyšší level. Co se týče dvojitého zamykání- možná se opravdu mýlím, jen za spoustu let na xantiaclubu jsem nepotkal nikoho, kdo by to v autě měl.
No ja sa nehádm tiež ale za tie roky praxe už niečo viem . Termín BSI alebo komfortná jednotka je skoro rovnaký . Nemci aj francúzi s tým nemajú problém .
Mám v TEXTE (diagnostika) ale aj v AUTODATA dvojité zamykanie.
Citroen Xantia 2,0 HDi RHZ r.v 2001.
Zrejme na Xantiaclubu to možno nemajú , ale ja som už robil aj takú Xantiu .
Robil som aj BSI alebo komfortku (ako si to kto nazve) . Mal som ju von a menil som v nej relé a pár drobností a palubnú dosku som nerozoberal.
Možno niekde na YT je aj taký návod možno aj v servis. manuáli ale ja robím po svojom . Menil som napríklad vent. kúrenia na Megáne a tiež vraveli že palubku von no ja som ju nedal a aj tak som ventilátor vymenil .
Niekedy sa aj mne smejú že som v tom aute naopak. Hlavu mám tam kde vodič nohy a nohy mám tam kde vodič hlavu na opierke .
Založen: Jul 11, 2012 Příspěvky: 301 Bydliště: za Prahó
Zaslal: pá prosinec 15 2017, 21:34 Předmět:
Hezkej seznam, co vše je na tý pojistce, ale vylučovací metodou od toho nejjednoduššího (nejlíp přístupnýho/změřitelnýho) by se k tomu mohlo dát dopátrat i bez rozdělávání svazků ... Ideálně spolu s kompletním načtením všech jednotek (nejen DTC v nich můžou taky napovědět...)
A vyřiď majiteli, že zkoušet 30A pojistku je docela hazard ... Nedávno jsem zprovozňoval (zatím aspoň provizorně, jinak je to taky na komplet palubku dolů a rozdělání svazků...) Transita, kde někdo něco "navěsil" na 15A pojistku a dal tam místo ní 30A pojistku (a už neřešil, že na to ty vodiče nejsou dimenzovaný...), která držela a držela a držela, až se roztekla/napekla v pojistkovce a drát se tak prohřál, až to začlo hořet (izolace se roztekla a napekla ještě několik dalších vodičů) ... Naštěstí neblaflo celý auto, ale už jen vzhledem k tomu, že to bylo na několika metrech a šluslo se to s pár dalšíma kabelama, tak docela klika, že to dopadlo "jen" takhle a stihli to uhasit...). Kupodivu to žádný další/větší škody (jako např. vypálený jednotky, apod.) nenapáchalo a auto už zas jezdí, ač by to zasloužilo ještě dořešit, vyměnit x drátů (palubku dolu,...) a udělat to tak, aby hasičák nebyl víc než povinnou výbavou, ač prvotní příčina požáru je "bypassovaná" ...
Založen: Sep 05, 2004 Příspěvky: 1024 Bydliště: UL
Zaslal: st prosinec 20 2017, 20:26 Předmět:
to soemtron : zatím to stojí na dvorku, nepřeje počasí ani čas..
nevíte neexistuje něco na vyhledání vodiče ve svazku ?
Kdysi jsem něco viděl, připojil se nějaký generátor na konec drátu a sledovačem šlo vyhledat kam ten drát vede.
Už to nemůžu najít. Rádio se na to nehodí.
nebo nemáte zkušenost s tímto :
https://detektory.heureka.cz/cable-tracker-hct-6812/#
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.