Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3461 Bydliště: SK
Zaslal: st listopad 22 2017, 12:12 Předmět:
Asi po dvoch minutach po zapnuti prestala pipat.Hore naskocilo +5°C dole blika stale uz pat minut -18°C a strede je napis sense a trojuholnik .Hore aj dole chladi zatial.motor ide ticho bez prerusenia ,nakolko nedosiahla chladiacu teplotu.Neda sa nic na nej regulovat.Ani neviem ako co nastavit,zena je prec.ta by nieco asi vedela nastavit.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3461 Bydliště: SK
Zaslal: st listopad 22 2017, 20:54 Předmět:
CHladnicka aj mraznicka ked nachladili ,tak po neakom case zacalo dole pri motore cvakat neake rele najskor.To cvakanie ze robila aj skor a vtedy ju na chvilu vypli ,potom zapli a islo sa dalej..Tazko povedat ze ci je rele zle, alebo ze cvaka pre nizky tlak,ci pre ine.
Este sa spytam ,ze ci z nej kompresor sa da pouzit na fukanie gum bez neakych uprav ako napr. odkalovaca.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st listopad 22 2017, 21:00 Předmět:
Asi motor běžel moc dlouho, tak to vypíná tepelná ochrana.
Únik chladiva, já to zažil, ale měl jsem to pojištěný na 5 let, tak mně dali rovnou novej a lepší...
Je to jejich kur....o, a je to v místě, kde je trubka/koleno izolovaná, ale díky tomu se tam sráží v létě vlhkost a hnije to. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3461 Bydliště: SK
Zaslal: st listopad 22 2017, 21:28 Předmět:
Je to mozne zemotor bezal dlho ,ale zacalo chladit hore aj dole po par minutach.Hore si same nastavilo 5°C,dole -18°C.Pri nezavadnej chladnicke by to nemalo ale cvakat ze?
Ten kompresor na fukanie gum sa da pouzit,sused byvaly chladnickar nieco hovoril davnejsie,ze tieto novsie kompresory nie.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st listopad 22 2017, 21:32 Předmět:
Na tohle jsem v podstatě totální laik, jen vím, že když zapne motor, tak má být ten zadní kovovej rošt (výparník/výměník ?) za chvíli teplej. Klasický tepelný čerpadlo.
Když motor běží a rošt je studenej, není v systému chladivo. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.