Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31827 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st listopad 15 2017, 12:26 Předmět:
Za tohle každoroční navyšování o pár stovek pojišťovny zas až tak nemůžou - stačí si přečíst třeba takovouhle zprávu - http://www.autoforum.cz/zajimavosti/policie-nakoupila-dalsich-58-stihacich-aut-s-radary-budou-nejrychlejsi-co-kdy-mela/ - a přečíst si pečlivě poslední odstavec. Hned potom víš, kdo za to může respektive kam jdou tyhlety "navýšený" peníze. V podstatě si sami platíme za to, aby chlupatý měli v čem jezdit nás kontrolovat a patřičně mastně pokutovat = ovečky si platěj vlka za to, že je žere ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 8975 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: st listopad 15 2017, 13:47 Předmět:
To vím, že za to zvyšování nemůžou, ale mají je přenést na ty, kteří bourají a za který platí, kteří najedou ročně desetitisíce km. Když jsem u pojišťovny třeba pár let, tak jsem furt menší riziko. Navíc, když už mám předplaceno z minulých let. Prostě bych čekal, že si budou chtít takový klienty udržet, a že těch blbých pár stovek jim za to bude stát. Fakt by mi stačilo, kdybych platil třeba každej rok o 300,- míň, ne víc.
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4486 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: st listopad 15 2017, 14:12 Předmět:
Bába výpověď klidně vezme, jí je to jedno. To je jejich starý trik, pár dní před vypršením se sami ozvou s lepší nabídkou. Alespoň Česká pojišťovna to takhle dělá. Naposledy jsem ušetřil cca 1200,-Kč. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st listopad 15 2017, 16:25 Předmět:
Nechápu, když někdo jezdí dlouhodobě s půjčeným autem, neplatí si ručení sám. My máme popůjčovaných aut:-)) Majitel jednoho ani nežil, ale to už je OK.
Založen: Feb 18, 2008 Příspěvky: 5015 Bydliště: Brno
Zaslal: st listopad 15 2017, 17:01 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Za tohle každoroční navyšování o pár stovek pojišťovny zas až tak nemůžou - stačí si přečíst třeba takovouhle zprávu......
To bych jim dejme tomu zbaštil, že se všechno neustále zdražuje a náklady rostou a blablabla. Máloco zlevňuje.
Jen mi paní na lince ČP jaksi nedokázala smysluplně vysvětlit (ani se do toho nepouštěla, mlela stále dokola svou naučenou písničku o nárůstu nákladů a asociaci pojistitelů) jak je možné, že jako stálý klient mám pro příští období platit 2800Kč zatímco jako nový klient bych platil asi 2100Kč?
Je v podstatě jedno, u které pojišťovny jste. Všechny se chovají podobně - trestají stálé klienty za věrnost každoroční přirážkou o pár stovek. Je nutno se o to každý rok znovu starat a přecházet. Už jen přechodem jinam pomyslně ušetříte alespoň na vyšší variantu s vyšším krytím.
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2931 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: st listopad 15 2017, 20:34 Předmět:
PavelFF napsal(a):
...jak je možné, že jako stálý klient mám pro příští období platit 2800Kč zatímco jako nový klient bych platil asi 2100Kč?
Môžem potvrdiť, toto funguje aj u nás v SR. Je to už dávnejšie, keď som mal PZP 6 rokov v ALIANZ Poisťovni. Prišiel mi nový ,,výmer", tak som si na internetovej kalkulačke našiel novú, o 40% lacnejšiu poisťovňu. Mimochodom, ako nový člen ALIANZ by som bol na tom ešte lepšie... Hneď telefonát, že prečo odchádzam a to ich blá-blá-blá. Nakoniec som dostal radu od operátorky, že tú našu vzájomnú zmluvu nech zruším a uzavriem novú a hneď to budem mať za tú lacnú sumu. Moja odpoveď bola rýchla a stručná: ,,Keď si nevážite dlhodobého klienta, seriem na Vás" a položil som.
Stejné zkušenosti s Alianz Neváží si dlouholetých zákazníků a proč taky. Když jsme byli blbý a platili více tak pro ně dobře. Neupozorní tě nikdo ,že můžeš platit méně.
Založen: Feb 18, 2008 Příspěvky: 5015 Bydliště: Brno
Zaslal: st listopad 15 2017, 21:45 Předmět:
Já momentálně přešel od ČP zrovna k Allianz. Je to totiž úplně jedno, hlavní je udělat změnu. Pojišťovny mají spočítané, že aktivních zákazníků, co se starají, je určitě míň než těch, co automaticky zaplatí novou mírně dražší složenku. Zatím. Proto na nějakou dobrou pověst u menšiny nespokojených zákazníků kašlou.
Mně to plíživě naskákalo od posledního přestupu před 3 roky asi o 8-9 stovek. Prostě jsem se 3 roky nestaral a říkal si každý další rok, že zdražení o 2-3 stovky je reálné. Pak jsem se znovu začal starat. Momentálně mám nějaký produkt, u kterého slibují po dobu 3 let stejnou cenu. A cena mi vyhovuje, tak jsem to vzal.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15514 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st listopad 15 2017, 23:45 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Hošové, co se honíte za co nejnižší cenou, ...
No, nemusíš dělat z lidí šašky. Dodatečně upozorňuji, že původně to bylo 400,- Kč, ale teď je to vlastně ušetřených 600,- Kč (po nových informacích). Přitom pojištění je stejné a plnohodnotné. Jen nejsem blbej a bonus si dělám sám, protože nevidím jediný důvod pro zdražování pojistného ze strany pojišťoven. Já jen přecházím mezi pojišťovnami, zatímco jiný dá výpověď a uzavře u stejné pojišťovny stejné pojištění jako měl předtím a hned taky ušetří.
Takže to není honění se za nejnižší cenou. Nazvěme to raději přímo nenecháním se odrbávat. Nejsem jedním z těch ů, co si půjdou stejnou věc od stejného výrobce koupit do Tesca (protože to je přece ten správný obchod, že?), když to samé koupím v Kauflandu prostě o pětinu levněji a při celém nákupu ušetřím 5 stovek. Nebo jaký je rozdïl v rohlíku z Tesca (za 2,50 Kč) oproti rohlíku z Kauflandu (1,90 Kč), když oba přivezl rozvoz z PENAMu s ostatním pečivem?
Založen: Nov 20, 2012 Příspěvky: 1453 Bydliště: Praha
Zaslal: čt listopad 16 2017, 9:59 Předmět:
Mně dva roky po sobě zafungovalo zavolat na číslo napsané na papíru kde okecávají nutnost zdražit. Zvedne to paní, já jí řeknu že se zdražením nesouhlasím a proč bych měl platit víc jako stálý klient. Paní zopakuje to co je na papíře, vyslechnu jí a odpovím že to je přesně to s čím nesouhlasím. Paní řekne "já vás přepojím na bonusové oddělení". Tam se kolečko opakuje a na konci řeknou že mi udělají individuální nabídku. Pošlou dobropis a platím stejně jako kdybych byl "nový klient v akci". A to se ani člověk nemusí rozčilovat a zvyšovat hlas.
Přijde mi, že to prostě zkouší kdo se ozve a kdo ne. A jakmile se člověk ozve, tak to během deseti minut jde.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.