Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Malinký alternátor
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sendyx



Založen: Jun 05, 2005
Příspěvky: 12341
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá září 08 2017, 12:01    Předmět: Citovat

Pořiď si Bivoje, můžeš to smýkat v batohu, můžeš nabíjet za chůze...


_________________
Curvetraceristé všech zemí spojte se!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roverider



Založen: Aug 11, 2005
Příspěvky: 208

PříspěvekZaslal: pá září 08 2017, 12:11    Předmět: Citovat

kulikus napsal(a):
To je ono! Použil bych ZR.28
Má 33900 rpm 3.93HP. Je to přemotorované, ale je k dispozici. Kde zjistit jeho zatěžovací charku?


Charka špičatá není kupodivu byla docela plochá v měm případě, budeš si jí muset oměřit, zjednodušeně max. krouťák by moh bejt okolo 2/3 max otáček, maximální výkon toho spalováku si vyděl cca třema- hrál sem si s podobnym na diplomku akorát že s obsahem 2,5ccm s deklarovaným výkonem 960W sem nedostal větší výkon než 350W po laborování se svíčkama, nastavením a nejvýkonnějším palivem s 20% nitrometanu. Nadráždit ten motorek je občas makačka- žhavení, + je občas potřeba předehřev, štelování karbecu a volnoběhu. Motor je citlivej na teplotu a atmosférické podmínky a snadno se uchlastává - potom se zablokuje píst palivem takže na nějakou startovací automatiku zapomeň-ohnul bys ojnici.
Motorek se mi povedlo zadřít po cca 20h provozu(včetně záběhu) vlastní blbostí, jelikož mi vypadlo tepelný čidlo na větrák chlazení. Pro provoz by bylo velmi vhodné dát k motoru setrvačník aby lépe držel otáčky a nechcíp při každej bublince v palivu. Setrvačnost napřímo připojeného BLDC motoru (já měl rotor umístěn přímo na hřídeli spalováku) s vnějším rotorem stačí na provoz jen tak tak. Moje snažení skončilo ve stádiu prototypu na stole a s celkovou hmotností bych se dostal někam na 3kg včetně baterky pro start a předehřev nicméně kvůli vibrací by to bylo potřeba něčim zatížit nebo k něčemu upnout aby se to nerozpadlo.
S 2,5ccm motorem sem se dostal na max. elektrickej výkon cca 240W.

Byla s tim hromada sraního a to jak s ubastlenim a záběhem tak se startovánim a udržovánim v chodu, palivo je drahý a motorky jsou žravý. Osvědčení na nitrometanový palivo třeba není a maj ho skoro v každej modelářskej prodejně.

Jinak souhlasím s EKKARem, že vhodnější by byl motor na klasickej benál například z křovinořezu nebo tak pokud nejsi omezenej hmotností. Obzvlášť jestli nemáš zkušenosti s žhavíkama.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.24 sekund