Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Panasonic cq-1313nw zapojení

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 16:58    Předmět: Panasonic cq-1313nw zapojení Citovat

Pěknou sobotu všem !
Mám v autě výše jmenované rádio a zajímalo by mne zapojení zadních Cinch.Upřímně nezkoumal jsem to ale zajímal by mne jestli slouží jako linkový výstup?
Moje představa je subwoofer jak je vlastně řízená vlastní hlasitost ? Chtěl bych něco decentního žádná pojízdná disco. JInak auto mám osazeno repro JBL
Moc to téhle problematiky ozvučení aut nevidím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:29    Předmět: Citovat

Máš manuál? Jestli ne, sosni ho tady: https://www.e-manual.eu/cs/stazeni-manualu-10/260470/autoradio-panasonic-cq-c1313.html#.WSmjSEdSBUQ
A pak se podívej na část SPECIFICATIONS - máš tam napsáno, že to je 4kanál, s výkonem podle verze 45 nebo 50W na kanál. To první je pravda, to druhý jen z půlky - je to 4kanál, ale výkon z koncovejch můstků je tak s bídou 20W na každej kanál. A z můstkovýho uspořádání plyne, že žádnej z vývodů k reprům není ukostřenej - pokud bys některej z vodičů k reprům spojil na kastli, vyčudíš půlku příslušnýho koncáku. Tyhle vývody jsou na ISO konektoru.
A v části popsaný "WIRING" máš stejně jasně popsáno, že na těch 2 CINCH konektorech máš výstup z přezdesilovače pro zadní kanály - takže jejich hlasitost řídíš normálně levým otočným knoflíkem v režimu VOLUME zároveň s předníma a poměr mezi hlasitostí předních a zadních se nastavuje v režimu FADER. Kladný hodnoty na Faderu znamenají víc hlasitosti vepředu, záporný vzadu. Mezi režimama přepínáš zamačknutím levýho ovladače do panelu - je tam Volume, Bass, Treble, Ballance a právě ten Fader.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19435
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:29    Předmět: Citovat

Ano, u tohoto rádia slouží jako linkový výstup, každý kanál 200 Ω, při přehrávání tónu 1 kHz o úrovni 0 dB z CD je na každém výstupu efektivní napětí 2,5 V (uvádí se z CD, protože rádio není zdrojem tak jednoznačně definovatelné úrovně).
Ale to máš přece napsané v návodu.

Vstup to má zpředu jackem 3,5 mm, Zi = 10 kΩ, efektivní hodnota vstupního napětí nemá přesáhnout 2 V.

cechpk také napsal(a):
...Jinak auto mám osazeno repro JBL.
Moc to téhle problematiky ozvučení aut nevidím.

Z toho si nic nedělej, většina těch, kdo si k reprům JBL instalují do auta ještě subwoofer, prokazují, že do toho nejen nevidí, ale hlavně neslyší.
Ale je to tvoje volba, rozmlouvat ti ho nebudu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:43    Předmět: Citovat

JJ díky za nevedení no jsem rád že jsi mi potvrdil že do toho nevidím Smile No JBL mám osazené pouze přední dveře vzadu jsou repro co sériově montoval Citroen,
V porovnání s Š Octavia II je rozdíl propastný JBL model GT5 652 jsou vynikající tím že je opravdu slyšet vše na rozdíl od Škody kdy to buď duní a pouze cinká a nebo nic..
Zadek je podstatně horší tedy u Citroenu..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:45    Předmět: Citovat

Škodifky obecně trpěj na mizerný tlumení dveřního prostoru - už samotný vylepení dvířek zevnitř nějakým tlumicím matrošem na bázi bitumenovýho sendviče zvedne kvalitu reprodukce origo dveřníma reprákama o 50% ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:46    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Máš manuál? Jestli ne, sosni ho tady: https://www.e-manual.eu/cs/stazeni-manualu-10/260470/autoradio-panasonic-cq-c1313.html#.WSmjSEdSBUQ
A pak se podívej na část SPECIFICATIONS - máš tam napsáno, že to je 4kanál, s výkonem podle verze 45 nebo 50W na kanál. To první je pravda, to druhý jen z půlky - je to 4kanál, ale výkon z koncovejch můstků je tak s bídou 20W na každej kanál. A z můstkovýho uspořádání plyne, že žádnej z vývodů k reprům není ukostřenej - pokud bys některej z vodičů k reprům spojil na kastli, vyčudíš půlku příslušnýho koncáku. Tyhle vývody jsou na ISO konektoru.
A v části popsaný "WIRING" máš stejně jasně popsáno, že na těch 2 CINCH konektorech máš výstup z přezdesilovače pro zadní kanály - takže jejich hlasitost řídíš normálně levým otočným knoflíkem v režimu VOLUME zároveň s předníma a poměr mezi hlasitostí předních a zadních se nastavuje v režimu FADER. Kladný hodnoty na Faderu znamenají víc hlasitosti vepředu, záporný vzadu. Mezi režimama přepínáš zamačknutím levýho ovladače do panelu - je tam Volume, Bass, Treble, Ballance a právě ten Fader.

Žádné pofiderní drátování vše přes ISO...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19435
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:48    Předmět: Citovat

Tak si dozadu dej taky JBL a je to. Ty repráky hrají opravdu slušně.
A s těmi Oktávkami souhlasim, jejich ozvučení se mi jeví slušnější až u trojkové řady, ačkoli i v ní mi vadí ty sykavky rovnou do hlavy a všechno ostatní kdesi dole, jakkoli u jedničkových a dvojkových to bylo ještě výraznější.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: so květen 27 2017, 17:51    Předmět: Citovat

Občas poslouchám mluvené slovo a JBL to opravdu podat žádné huhňání nebo jiné paskvily..
Jedny JBL model GTO 962 MKII mám v záloze ale jsou to ovály takže jedině do zadního plata ale tam mám obavy jak to bude hrát..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.11 sekund