Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Tesla K10 schema zapojení
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Audiotechnika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Split



Založen: Dec 02, 2006
Příspěvky: 762
Bydliště: Komárno

PříspěvekZaslal: st listopad 26 2008, 19:43    Předmět: Tesla K10 schema zapojení Citovat

Nema niekto schemu od tohoto kazetaku?
_________________
Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kondor



Založen: Jul 31, 2005
Příspěvky: 204
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: st listopad 26 2008, 20:18    Předmět: Citovat

Pozri sa tu http://www.radiohistoria.sk/Oldradio/main.nsf/7438a3f82ebe9424c12570d3006d6e73/75f655c32366d7dac1257421006887ea?OpenDocument

je tam celý servisní manuál.Jinak bylo v nějakém červeném Amaru,ale ročník si nepamatuji-pohledej sám.

Mám ho taky,používám ho občas k ZX Spectru.
Kondor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
CZJKP1



Založen: Nov 26, 2008
Příspěvky: 2992
Bydliště: ČR-Praha 5

PříspěvekZaslal: čt listopad 27 2008, 14:01    Předmět: Citovat

Prověřeno: schema je na radiohistoria je tam i návod
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kondor



Založen: Jul 31, 2005
Příspěvky: 204
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: čt listopad 27 2008, 15:28    Předmět: Citovat

Netřeba prověřovat,nedal bych sem "mrtvý" odkaz,proč taky?
Ale beru to,potvrzeno že to opravdu na těch stránkách je.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19434
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: ne březen 05 2017, 7:15    Předmět: Citovat

Výše uvedený link na Rádiohistoria.sk je živý, ale funguje jenom registrovaným a přihlášeným, proto je blbost ho dávat jako přímý.

Ale co takhle podívat se na Oldradio.cz?
Tam je totiž manuál na K10 taky.
Včetně schémátka, osazováku, mechanického uspořádání...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jenys



Založen: Feb 11, 2008
Příspěvky: 2120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne březen 05 2017, 11:56    Předmět: Citovat

Hill napsal(a):
Výše uvedený link na Rádiohistoria.sk je živý, ale funguje jenom registrovaným a přihlášeným, proto je blbost ho dávat jako přímý.



Zdravím Hille, nemáš pravdu, že je živý. Já jsem registrovaný a přihlášený a stejně to nejde a to již drahnou dobu. Bylo okolo toho dost diskusí. Je to škoda, že to tam již nechodí, ale co se dá dělat Sad
Naštěstí jsou i jiné linky a jiné možnosti, třeba jak jsi napsal jiný a funkční link.
Radiohistoria je v tomto skoro mrtvá.
Confused

_________________
Když něco nevíte...klidně se zeptejte Smile Co vás nezabije, to vás posílí Smile Jenys Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19434
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: ne březen 05 2017, 12:28    Předmět: Citovat

Tak vidíš: mně se nedařilo, protože začali vyžadovat registraci, což dělám nerad kvůli jedné věci na jakýchkoli stránkách. A měl jsem za to, že to je důsledek a mínus na mé straně,jako stále anonymního uživatele RHSK.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: ne březen 05 2017, 15:18    Předmět: Citovat

Je to tak.
Viktor Cingel nepřístupnost dokumentace od určité doby zdůvodňuje porušováním zákonů EU ohledně autorského práva. I pro registrované.
Podle mě je to naprostá pitomost a vidím za tím něco úplně jiného.
Drtivá většina původních firem buď dávno neexistuje, příp. nemá přímé nástupce a jejich ochranné známky buď zanikly, nebo dnes znamenají něco úplně jiného. Vůbec nechápu, co s tím mají zákony EU.
Notabene - když to dobrých pár let šlo - a pak prásk, naráz to nejde. EU. Tak hovno leda.
Nebo by někdo chtěl tvrdit, že např. autorská práva ke schématům výrobků třeba namátkou brněnské firmy REL Electrum někdo konkrétní zdědil ???
Komunisti, resp. nová Tesla veškeré duševní vlastnictví těmto firmám sprostě ukradla jejich znárodněním.
Sviňárna, ale budiž. Jde mi o něco jiného, principiálnějšího.
Sdělte mi prosím relevantní informaci o tom, kdo tedy zdědil autorská práva k duševnímu vlastnictví socialistických podniků Tesla n.p., Tesla Eltos a.s. a dalších v rámci ochranné známky Tesla.
Ostatně už ani ta nepatří ČR ani SR, ale pokud je mi známo, tak žlutým.
Elon Musk je jiná značka a jiné logo, třebaže zní stejně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dred



Založen: Apr 08, 2007
Příspěvky: 1701
Bydliště: Handlová

PříspěvekZaslal: ne březen 05 2017, 16:25    Předmět: Citovat

Je zaujímavé že sa hrajú s duševným vlastníctvom- konkrétne mám na mysli schémy zapojení a pritom ich samotná Tesla dodávala k množstvu svojich výrobkov ako súčasť dokumentácie (záručný list,návod na obsluhu,schéma zapojenia,príslušenstvo)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: ne březen 05 2017, 17:58    Předmět: Citovat

Nevím přesně, od kterého roku, ale nějaká ČSN nařizovala výrobci přiložit k návodu i základní schéma zapojení. Tesla to dodržovala do puntíku i u velmi složitých aparátů, namátkou 810-816A, MC600Q a kvanta a kvanta dalších. Ne vždycky to sedělo s aktuálním provedením, ale vodítko to bylo.
Pamatuju se dobře, když Tesla začala z Maďarska a Polska tahat vesměs mizerné kazeťáky /až na MK235/, později TV z Koreje a něco i z NDR, jak jsme v opravně všeci řvali. Začali to maďarsko-polské svinstvo po kvantech prodávat, bez pořádných návodů ani schémat. To by jindy tolik nevadilo, kdyby se to /krom věcí z NDR/ nezačalo všecko srát jak najaté. Lidi to nosili na záruky a my jsme neměli podle čeho dělat. Servisní dokumentace nedorazily buď vůbec /Maďaři a pak i Korejci/, nebo až třeba za půl roku /Poláci a NDR/. Maďaři co dodali na papíře, tak to bylo buď v té jejich šílené hatmatilce, nebo v mizerné, pološkolní němčině. Poláci to měli zas tak mizerně a technicky úplně obrazek_cenzuraě přeložené, že to museli na ústředí nechávat všecko znovu překládat, což taky nějaký ten půlrok a víc trvalo.
Běžně se stávalo, že první půlrok až rok se všechny tyhle "kooperace" a dovozy spravovaly vysloveně intuitivně. Někdy, když bylo víc času, tak někdo nějaký důležitý kousek překreslil /konce a zdroje většinou/, prostě klasický bordel na kolečkách.
Ale Tesla dodávala SD běžně v předstihu, někdy až ve zbytečně velkém - až tak, že výsledný produkt, co jsme dostali do ruky, byl ve skutečnosti zapojený, nebo i jinak mechanicky řešený o dost jinak, než bylo v SD. Různé osazení podle aktuálního bordelu ve výrobě jsme ani neřešili, pokud to nebylo moc na závadu funkci.
Pak se vydávaly různě rozsáhlé dodatky, změnové listy byla celkem běžná věc, největší chuťovky ale pocházely paradoxně z Přelouče a samozřejmě Orava, to už byla obehraná písnička, která se mě naštěstí moc netýkala.
V Přelouči byli takoví "machři", že po necelém roce od zahájení výroby, někdy ani to ne, vypadala výsledná mechanika, nebo i elektronika toho konkrétního aparátu úplně k nepoznání, přepracovaná změnami. A vždycky se řešily nedodělky z vývoje, resp. absence větších ověřovacích sérií a pořádné odzkoušení. Z Přelouče třeba causy brzd, převíjení a přivíjení řady B70 - tuhle mechaniku a pak i elektroniku vypiplávali do konečné podoby v CM130 doslova za pochodu, během finální výroby obrovských sérií!
Jenom hňupa v Přelouči mohlo napadnout, dát do B70 kvazikomplementární konec a ještě k tomu s dvěma pnp tranzistory GD618, když byly furt a běžně k dispozici komplementární páry i se tak většina dovážela, už spárovaných.
Nebo velké série hořících, blbě navinutých trafomotorů zpočátku řady B5, úplně blbě udělané země v prvních tisících B101, velká causa B73 apod.
Tenkrát byla tahle práce vysloveně adrenalinovou záležitostí - člověk nikdy přesně nevěděl, co uvnitř po otevření najde Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
konosuke



Založen: Dec 18, 2006
Příspěvky: 9659
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

PříspěvekZaslal: pá duben 14 2017, 18:57    Předmět: Citovat

pravda...nákup čehokoliv jen málo složitějšího než kapesní svítilna či plynový zapalovač byl vždy víceméně sázkou do loterie a doma se uvidí, gramec NC-450 jsem měnil (ve zkušební lhůtě) celkem 4x až do storna a vratky peněz, mašina evidentně nad síly čs. konstruktérů a úroveň součástkové základny oněch časů
_________________
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: pá duben 14 2017, 21:47    Předmět: Citovat

Ale hovno.
Volšový pracky za tím jsou. Vím z dřívějšího zaměstnání, že byly průsery a někdy i velký. Aby byl fabrikou splněný měsíční plán a zaměstnanci brali prémie /šlo o dost velký prachy!/, tak se někdy "pustily" do expedice i výrobky, které opustit fabriku neměly, třeba nebyly úplně dokonale seštelovaný a podobně - ale ne vyloženě vadný, to by si nikdo na triko nevzal, to smrdělo hospodářskou kriminálkou.
Ale tak to bylo úplně se vším, dokonce i s autama a nejen osobníma - se vším, třeba s panely v panelárně pro stavbu sídlištních domů třeba.
Ale aby 4 gramofony po sobě byly úplně na hovno a nedaly se seřídit např. na prodejně, nebo v nejbližším záručním servisu, to je pitomost.
Stávalo se to, že zákazník koupil MC600, dovezl domů, vyzkoušel a na otočku s tím přimazal k nám, protože mu třeba u LP padal hrot vedle a u SP zase až do modulace - prostě neseštelovaný. U NC450 toho ani na štelování moc není...U SM260-261 zase rychlost a kolísání /tam to ale měly na svědomí naše cmosy a hlavně mizerné pojebané polské motory PRM33-1,5 - dodnes si to pamatuju/.
Ale nebyla to zas nějaká hrůza - z cca 50 prodaných AZS222 měla 1-2 vyloženě odbytý nastavení kliďáku, to byly ještě ty první s řízením předpětí tranzistorem a tam se to muselo nastavovat individuálně dodatečnými odpory přímo ve fabrice. A když nestíhali, tak se na to prostě vyprdli a nechali tam osazený jen ty základní, se kterými to mělo kliďák tak 3mA a ohavně zkreslovalo.
Stačilo zaletovat jeden odpor, ani nebylo potřeba to moc rozebírat, stačilo paralelní odpor naletovat shora na ten, co už tam byl - otázka 15 minut a dalších 5 minut kontrola proudu na emitorákách 1R, které v prvních sériích byly.
Zas taková tragédie to nebyla, konosuku.
Musím to kurrva vědět poněkud líp, jako zaměstnanec značkového servisu Tesla Eltos, než náhodný zákazník, co zrovna narazí na odbytý kus.
Ale pravda je, že Litovli se to stávalo daleko častěji, než třeba jiným fabrikám - třeba Vráblím. Ti to taky občas pěkně pojebali, ale litovelští v poprodejkách vedli, to je bez diskuse fakt.
Ale stává se to i Číňanům a teď, ve 21. století - a člověk by řek, že už to po tolika letech budou mít všecko vychytaný.
Houby - všude hledej člověka.
I když součástky zakládá do desek automat, tak do zásobníku sype součástky zas jen člověk a tu cívku s smdčky zakládá do mašiny zas jenom šikmooká dvanáctiletá dívenka. Co přehlídla jedno jiný čísílko a pak jde bez juanu výplaty domů, protože kvůli ní např. 5.000 osazených modulů půjde do recyklu. Nikdo se s tím totiž srát nebude, pokud jeden modul vedle druhýho na testeru nepojede...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
konosuke



Založen: Dec 18, 2006
Příspěvky: 9659
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

PříspěvekZaslal: so duben 15 2017, 12:53    Předmět: Citovat

ale jo, tak to bylo...neexistovala ČOI, BIS a strejci estebáci, ti měli jiné starosti než řešit prkotiny nefunkční gramec pro volný čas občana, hlavně že byly kvalitní sbíječky, lopaty a krumpáče, prvomájový mávátka
_________________
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
starecd



Založen: Aug 17, 2010
Příspěvky: 2725
Bydliště: kousek od Zlína

PříspěvekZaslal: so duben 15 2017, 17:19    Předmět: Citovat

Leoši, já jsem také vracel 261 kvůli kolísání, Poláci trošku licenční motorky odbyli, ale zas se dobře čistily. Nevím, ale jak dlouho vydržely. Němčourům se motorky i mechaniky zadíraly a vrčení motorku v SKR bylo slyšet v reprodukci i nahrávání. Na SK 3000 jsem nechával 3x měnit přepínací relé, dokonce pak v opravně nebyly, napsal jsem dopis soudruhům a za 14dní mi došlo, ale zas dlouho nevydrželo. Opravil jsem to nakonec jazýčkovými spínači z Omronu za použití cívky z nějakého relátka LUN, odmotal jsem z cívky na odpor změřený na dobrém relátku a fungovalo bezvadně i když bylo trošku slyšet při spínání.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oravan



Založen: Jan 02, 2010
Příspěvky: 675

PříspěvekZaslal: so duben 15 2017, 20:07    Předmět: Citovat

napíš adminovy buď ho pošle alebo odblokuje ale chvilku to trvá
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Audiotechnika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund