Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7100 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: út duben 07 2015, 15:01 Předmět:
konosuke napsal(a):
Pracuji ve skladu 10 h/denně rukama, i doma do noci na compu, řídím zásilkový e-shop (mám EBS Hamburg, vysoká škola logistiky při Bundeswehru).
Tohle bys měl mít napsáno v podpisu místo Murpyho zákona. Říká to o tobě mnohem víc, a navíc v dobrém.
frpr666 napsal(a):
učitel něco vykládá a 30 žáků jej poslouchá (nudí se).
Učitel přijde 5-10 minut po zvonění, 5-10 min. zapisuje do třídnice, 15-20 min. zkouší 2-3 nešťastníky, kteří nevědějí která bije, a tak jejich zkoušení ani v nejmenším neposlouží ostatním jako opakování učiva, zbylých max 20 minut učitel vykládá téměř doslovně to co se píše v učebnici a necelých 30 žáků se nudí (obvykle cca 6 nepřítomno). _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: st duben 08 2015, 9:10 Předmět:
Habesan napsal(a):
Učitel přijde 5-10 minut po zvonění, 5-10 min. zapisuje do třídnice, 15-20 min. zkouší 2-3 nešťastníky, kteří nevědějí která bije, a tak jejich zkoušení ani v nejmenším neposlouží ostatním jako opakování učiva, zbylých max 20 minut učitel vykládá téměř doslovně to co se píše v učebnici a necelých 30 žáků se nudí (obvykle cca 6 nepřítomno).
Mívali jsme na gymplu němčináře, bohužel jenom jeden rok. Se začátkem zvonění vešel do třídy, odložil náramkové hodinky na stůl, do prvních dvou řad vybral studenty dle předem připraveného (nikoli abecedního) seznamu, těm zadal desetiminutový test. Zapsal do třídnice, rychle si prozkoušel pět lidí, sebral test a začal s výukou. Dořekl poslední slovo, zvedl hodinky ze stolu a začalo zvonit.
Všichni jsme měli jedničky, nejhůře dvojky, všichni jsme se něco za ten rok naučili. Za jeho kolegy o rok později jsme se nenaučili nic a bylo hodně čtyřek.
Dodneška nechápu, jak to dělal s tím časem, protože zvonění řízené mechanickýma pendlovkama překvapivě nebylo vůbec přesné.
Během hodiny se nikdo nenudil, nikdo nevyrušoval. Nebyl na to čas.
Takových učitelů je opravdu málo.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15536 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st duben 08 2015, 15:44 Předmět:
Dnes jsou učitelé v pořádku, jen kdyby nebylo tolik ů v lavicích, které musí učit to, co už dávno měli umět sami. Já dodnes např. nepochopím to, jak může vysokoškolák psát s gramatickými hrubkami, ale to je prý v pořádku.
Učitelům bych nařídil, aby si přečetli aspoň některé knihy co napsal tenhle pán:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman
a než bych je pustil do tříd, tak bych je z obsahu těch knih přezkoušel. _________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Učitelům bych nařídil, aby si přečetli aspoň některé knihy co napsal tenhle pán:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman
a než bych je pustil do tříd, tak bych je z obsahu těch knih přezkoušel.
Jo, to byl skvělej maník. Četl jsem od něj "To Nemyslíte Vážně, Pane Feynmane", je věčná škoda, že se ty jeho knihy už nedají sehnat.
....Četl jsem od něj "To Nemyslíte Vážně, Pane Feynmane", je věčná škoda, že se ty jeho knihy už nedají sehnat....
Nedávno jsem tuhle knihu chtěl koupit jako dárek, párkrát jsem se poptal, tak třeba tady http://goo.gl/maps/Si4O7 maník se kouknul do počítače, prý je rozebraná, ale kouknul se tam ještě jednou a zjistil, že by jednu co si ji někdo objednal po internetu a pak ji nevyzvedl někde mít měli. A měli
Případně se dají najít na internetu ke stažení - zrovna tuhle mám v počítači - v knihovně taky, ale když z ní chci citovat v nějaké diskusi, tak je pohodlnější to udělat pár kliknutími než něco opisovat nebo skenovat. _________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6008 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: po září 12 2016, 15:05 Předmět:
konosuke napsal(a):
... baba na pracáku mně kdysi rovnou pravila: nesmíte přiznat VŠ a diplom, tvařte se přiblble a pologramotně, to vás možná v létě vemou na stavbu k míchačce...
Toto doporučení mohlo platit i v časech minulých. Podle tehdejších kritérií muselo být "perspektivních kádrů" dostatek. A VŠ nevhodného původu se k té míchačce dostal i bez protekce.
Na CADforu se objevují dotazy typu: "Je možné sledovat, jak dlouho konstruktér pracoval s AutoCADem?" Já tvrdím, že když konstruktér začne žhavit počítač, tak už hlavní problémy má vyřešené a ví co má kreslit, nejvíc práce odvádí, když zdánlivě nic nedělá.
To iste grafik, programator... My vo firme (vyvoj) tvrdime, ze 80% prace vyvojara je sediet, kreslit, diskutovat. A ked uz mame vyriesene co a ako, a pripadne zavislosti, tak potom nakodit to je rychlovka. Len obcas to ti hore nechapu a riadia sa poctom riadkov zdrojaku.
Jimmi2 napsal(a):
Se začátkem zvonění vešel do třídy, odložil náramkové hodinky na stůl, do prvních dvou řad vybral studenty dle předem připraveného (nikoli abecedního) seznamu, těm zadal desetiminutový test. Zapsal do třídnice, rychle si prozkoušel pět lidí, sebral test a začal s výukou.
Mal som podobneho chemikara na ZS. kazdu hodinu 8 ludi rychly test, ostatni si ho mali robit v laviciach cvicne. Hodina bola aj o tom, ze nam ukazoval zaujimave reakcie a pokusy. Takze hodiny neboli nudne. _________________ No vidis, a tak si sa bal
"Pri programovani nie je problem napisat vela kodu. Umenie je napisat kodu co najmenej."
Umění je hlavně napsat kód, který dělá co dělat má, a dá se poté udržovat, opravovat a doplňovat. A také kód, který to co dělá dělá dostatečně rychle a spolehlivě.
Napsat co nejméně kódu umí kdejaké prase - vznikají tak velmi často nejhorší kódy co kdy svět spatřil.
Na to stačí pojmenovat proměnné, funkce a další identifikátory jednopísmennými názvy. Všechno namachňat dohromady aby se v kódu nikdo nevyznal. A mnohé další. Často se ještě používá mnoho globálních proměnných, každý řádek kódu má kromě své funkce ještě bambilión vedlejších efektů. Trikuje se tak, že je třeba nad každým řádkem půl hodiny přemýšlet, protože je to jak šifra mistra Leonarda - tím se zkracuje nejvíce. Vznikne velice krátký kód, ve kterém se nevyzná ani autor po týdnu - a pokud v něm je chyba, je nutné ho zahodit a napsat znovu, protože je absolutně neudržovatelný a neopravitelný.
Pokud troll = ten kdo za každou cenu nepřikyvuje, pak jsem troll.
---
"Ak posudzujes dlzku kodu nejako rozumne a nie podla velkosti suboru zdrojaku, tak ti musi byt jasne, ze na nu nema dlzka identifikatorov ziadny vplyv."
Možná bysis měl přečíst i zbytek mého příspěvku, a nezarazit se u té věty s identifikátory. Chápu, že je to nad tvé síly, a daleko jednodušší je nazvat někoho trollem.
Možná bysis, když umíš psát, měl najít ještě někoho do dvojice, kdo umí číst. Neměl byses pokoušet do samostatného psaní.
Založen: Nov 23, 2007 Příspěvky: 919 Bydliště: Vážany
Zaslal: út září 13 2016, 12:54 Předmět:
Coxi - brzdi. Nepřišel jsi se sem hádat, ne?
Pár větama nemůžeš nikoho naučit programovat. A to, že o tom něco víš, nemusíš dokazovat. On ten rnbw má taky částečně pravdu.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 4 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.