Založen: May 21, 2008 Příspěvky: 1413 Bydliště: near Liberec (JO70MT)
Zaslal: po leden 25 2016, 22:00 Předmět:
Když jedu po "dálnici" z Liberce do Prahy a vidím ty kouřící diesly, osobní i nákladní, tak se mi zdá že tuhle bublinu někdo stále víc a víc nafukuje a ekoteroristé mají pořádně nabito. Je otázkou, co je účelem. Je-li účelem poškodit VW a ostatní evropské výrobce, tak ve prospěch koho? Proč mám pocit, že v těch dieslech jezdí bez uzardění i ti "ochránci lidstva". USA jsou podle pařížské konference největší škůdci ovzduší, hned za nimi je Čína.
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1287 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: po leden 25 2016, 22:11 Předmět:
dost dobre nechapem o co presne ide. VW Vam dalo iba to co chcete, nizka spotreba , ziadne emisie pocas testovacej jazdy...
ja osobne patrim k tym , co by zakazali motory pod 1,5 - zene na nakup, 2,0 - normalne jazdenie. Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo? nie, hodim rychlost, pustim spojku, pridam plyn, idem... (aj manzelka cerstvo po vodicaku)
mal som nedavno pozicany 1,5dCi , hroza, nieze by to neslo, ale v porovnani s mojou necipnutou 1,9TDi...., ten motor aj v malickom aute ma co robit, je citit ze musi makat a nie uzivat si to ako ten moj vo fabke
PS: a co cakate 2litre na 100km ? kto tomu aspon trochu rozumie, je jasne ze nee..., toto fungovat nebude, ak sa chcem vozit, musim tankovat, ak chcem jazdit na spotrebu, uvedomujem si ze nicim motor - jazdim teda tak aby na mna nikto neblikal ze idem pomaly (obcas nejaky radar , ale ten nie preto ze idem pomaly).
PS2: kedze nemam čip, este som nevidel oblacik dymu z mojho auta...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7838 Bydliště: Brno
Zaslal: po leden 25 2016, 22:41 Předmět:
No, pokud bych koupil TV, která by měla psánu spotřebu třeba 70W a ona měla reálně 150W, tak by mě to naštvalo.
Stejně tak se musí cítit podvedení ti, co si ty "emisesplňující" VW koupili. Výrobce je podvedl.
A napadá mě v této souvislosti, jaké to může mít důsledky- co když ty města, ve kterých je zakázán vjezd autům, které nesplňují určitý emisní limit, zakážou těmto podvodným VW vjezd? Když vlastně produkují víc emisí, než kolik je psáno?
Chápu, že VW byl tlačen do kouta tím ekoterorismem, co dnes vytahuje drápy. A zas tak moc bych e nedivil, kdyby se to někomu podařilo celé rozkrýt a zjistil by, že za tím stojí konkurenční výrobce.
Ale ze strany VW to beru pořád jako podvod. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1287 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: po leden 25 2016, 22:49 Předmět:
mali by sa zamerat aj na ostatnych vyrobcov....
avsak momentalne je to uz fuk, stare poctive zelezo z rotaciek a PD sa uz dnes nenosi, dnes treba nieco co neprezije planovanu zivotnost, nejlepsie ak sa rozsype hned po zaruke.
co sa tyka spotreby, ak chcem vykon 100W, nemozem cakat ze to spali iba 100W, ak chcem tlacit na plyn, viem ze si to zoberie viac
aj u tych VW 2,0 a viac , nebudem predsa cakat ze sa dostanem na avizovanych 4,5 ked mam este k tomu kua 4kolku!!!, napisat to tam musia, emisie su drahe a ked pojdem 80 po dialnici , tak sa zmestim aj do tej spotreby
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15536 Bydliště: Olomouc
Zaslal: po leden 25 2016, 23:35 Předmět:
misocko napsal(a):
ja osobne patrim k tym , co by zakazali motory pod 1,5 - zene na nakup, 2,0 - normalne jazdenie. Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo?
Proč se vyjadřuješ k autum, když jim vůbec nerozumíš? Aspoň z tvého psaní je poznat, že ses ještě nenaučil ani řídit, ale poučovat bys chtěl všechny kolem sebe. A co motorky? Ty jsou taky špatné?
Ono je to celkem jednoduché, VW se stal první "obětí" úžasné ekopolitiky EU... Unie nařizuje výrobcům aut snižovat emise (celkem) neškodného CO₂, čehož se dosáhne mj. snížením spotřeby PHM. Jenomže ke snížení spotřeby vede cesta přes ochuzování směsi a to zase způsobuje zvýšené emise NOx a na to právě VW dojel...
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: út leden 26 2016, 0:43 Předmět:
Philip_Fry napsal(a):
...VW se stal první "obětí" úžasné ekopolitiky EU...
To asi těžko, když s tím přišli Američani
Spíš se Amerika logicky brání nástupu dieselů do osobní dopravy, aby nedopadla jako Evropa. Sice úředně nízká spotřeba, ve skutečnosti města plná karcinogenních sazí.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: út leden 26 2016, 1:23 Předmět:
On je tady ještě jeden významný zdroj emisí, na který se často takticky zapomíná. Chtěl jsem napsat odkaz na Greenpeace, ale Novinky mě to ulehčily. Indonésie a okolí dokáže překonat i USA. Tyhle německý auta obecně nehrají téměř žádnou roli.
Pozor, Američani sice upozornili na to, že motory VW používají švindl software, ale ten tam Das Problem cpe proto, že EU nařizuje snižovat emise CO₂...
Jimmi2 napsal(a):
Spíš se Amerika logicky brání nástupu dieselů do osobní dopravy, aby nedopadla jako Evropa. Sice úředně nízká spotřeba, ve skutečnosti města plná karcinogenních sazí.
Osobní (dieslová) doprava se na produkci škodlivin podílí celkem zanedbatelnou měrou, což je krásně vidět třeba na tom, že v Německu řada měst zavedla nízkoemisní zóny a kvalita ovzduší se tam nijak nezlepšuje.
ja osobne patrim k tym , co by zakazali motory pod 1,5 - zene na nakup, 2,0 - normalne jazdenie. Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo? nie, hodim rychlost, pustim spojku, pridam plyn, idem... (aj manzelka cerstvo po vodicaku)
No, ty uz len budes odbornik. naco mi je na nakupy silny motor, ved bude len zbytocne trpiet, lebo kym sa zohreje, tak uz som doma.
ja mam trojdverak 2.2 diesel, na dlhe trasy parada, ale v meste neskutocne trpi, po tyzdni jazdnenia v meste je lenivy. Sestra ma corsu benzin 1.2 - na nakupy, sem tam mimo mesta. To auto je v pohode a vobec nema problem, aj ked pridam plyn.
Proste auto sa kupuje podla toho, ako bude najcastejsie jazdit. _________________ No vidis, a tak si sa bal
Skvělá dedukce manželka se po autoškole neumí rozjet s malým benziňákem tak je zakážem.
To je jasný ,že se neumí rozjíždět.Výcvik v autoškole probíhá většinou na dieselech z důvodu malé spotřeby.Ty motory mají už velký moment při malých otáčkách a tak se s tím rozjede i naprostý jelito.U benzínu musíš nechat spojku v zákluzu a trochu přidat plyn.Když to uděláš blbě tak ti to chcípne nebo motor bez zátěže zařve.
Když jsem učil dceru jezdil s favoritem BMM tak jsem zastavil v mírném kopci. Auto začalo couvat,pouštěním spojky jsem auto uvedl do klidu a pomalu přes spojku popojížděl dopředu to vše s pravou nohou na palubní desce abych jí ukázal ,že to jde bez přidávání plynu.Zkrátka to nedokázala udělat.V autoškole jezdila s nějakým cliem v naftě.
Její rozjedy s rodiným jednolitrem připomínaly start z katapultu.
Inu digitální generace.
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: út leden 26 2016, 12:48 Předmět:
Philip_Fry napsal(a):
... Osobní (dieslová) doprava se na produkci škodlivin podílí celkem zanedbatelnou měrou, což je krásně vidět třeba na tom, že v Německu řada měst zavedla nízkoemisní zóny a kvalita ovzduší se tam nijak nezlepšuje...
Na produkci škodlivin se malou měrou podílí pouze v nějakém celosvětovém součtu. Ovšem zákeřnost zplodin dieselů spočívá právě v tom silně karcinogenním působení. S emisními zónami to nemá nic společného, obecně se ve městech měří něco trochu jiného (polétavý prach, kysličníky dusíku...). Lokální koncentrace zplodin ve městě díky automobilové dopravě je hodně veliká, oproti celosvětovému průměru.
bu2520 napsal(a):
nemusíš chodit tak daleko a co haldy na Ostravsku které hoří již od sedmdesátých let
Nejen haldy a nejen Ostravsko. V severočeské hnědouhelné pánvi jsou ty haldy možná ještě větší a navíc doutná i odhalené uhlí při povrchové těžbě. Málokdo ví, že do roku '89 se vůbec nedodržovala technologie správné těžby a tak výsledky této oxidace uhlí při povrchové těžbě byly největším zdrojem rizika v této oblasti. To jsou totiž produkty pomalé oxidace za nedostatku kyslíku, při které vzniká mnoho složitějších uhlovodíků s velmi nepříznivými důsledky na organismus. Měří se však především sloučeniny jednoduché a hromadně měřitelné, tedy oxidy síry, dusíku, prach....
Založen: Aug 24, 2008 Příspěvky: 187 Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Zaslal: út leden 26 2016, 22:09 Předmět:
misocko napsal(a):
Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo?
Tak to se pleteš kamráde, roky jsme měli P106 1.0 (974ccm) Při rozjezdu to trhalo asfalt! Moje to dostala od táty ten s tím býl jednou až v Moskvě! Úplně v klidu a to mělo jen 4q převodku, Ona je te převodovka u menších obsahů trošku jinak odstupňovaná. _________________ Asi jsem degen a neumím česky, tak se na mně nezlobte!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.