Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

DIESELGATE
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6564
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 21:01    Předmět: DIESELGATE Citovat

Líbí se mi to čím dál tím víc http://www.auto.cz/vw-podvadel-diesely-deset-let-slo-verejne-tajemstvi-92385
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkati



Založen: May 21, 2008
Příspěvky: 1413
Bydliště: near Liberec (JO70MT)

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 22:00    Předmět: Citovat

Když jedu po "dálnici" z Liberce do Prahy a vidím ty kouřící diesly, osobní i nákladní, tak se mi zdá že tuhle bublinu někdo stále víc a víc nafukuje a ekoteroristé mají pořádně nabito. Je otázkou, co je účelem. Je-li účelem poškodit VW a ostatní evropské výrobce, tak ve prospěch koho? Proč mám pocit, že v těch dieslech jezdí bez uzardění i ti "ochránci lidstva". USA jsou podle pařížské konference největší škůdci ovzduší, hned za nimi je Čína.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1287
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 22:11    Předmět: Citovat

dost dobre nechapem o co presne ide. VW Vam dalo iba to co chcete, nizka spotreba , ziadne emisie pocas testovacej jazdy...
ja osobne patrim k tym , co by zakazali motory pod 1,5 - zene na nakup, 2,0 - normalne jazdenie. Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo? nie, hodim rychlost, pustim spojku, pridam plyn, idem... (aj manzelka cerstvo po vodicaku)
mal som nedavno pozicany 1,5dCi , hroza, nieze by to neslo, ale v porovnani s mojou necipnutou 1,9TDi...., ten motor aj v malickom aute ma co robit, je citit ze musi makat a nie uzivat si to ako ten moj vo fabke Laughing
PS: a co cakate 2litre na 100km ? kto tomu aspon trochu rozumie, je jasne ze nee..., toto fungovat nebude, ak sa chcem vozit, musim tankovat, ak chcem jazdit na spotrebu, uvedomujem si ze nicim motor - jazdim teda tak aby na mna nikto neblikal ze idem pomaly (obcas nejaky radar Very Happy , ale ten nie preto ze idem pomaly).
PS2: kedze nemam čip, este som nevidel oblacik dymu z mojho auta...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7838
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 22:41    Předmět: Citovat

No, pokud bych koupil TV, která by měla psánu spotřebu třeba 70W a ona měla reálně 150W, tak by mě to naštvalo.
Stejně tak se musí cítit podvedení ti, co si ty "emisesplňující" VW koupili. Výrobce je podvedl.

A napadá mě v této souvislosti, jaké to může mít důsledky- co když ty města, ve kterých je zakázán vjezd autům, které nesplňují určitý emisní limit, zakážou těmto podvodným VW vjezd? Když vlastně produkují víc emisí, než kolik je psáno?
Chápu, že VW byl tlačen do kouta tím ekoterorismem, co dnes vytahuje drápy. A zas tak moc bych e nedivil, kdyby se to někomu podařilo celé rozkrýt a zjistil by, že za tím stojí konkurenční výrobce.

Ale ze strany VW to beru pořád jako podvod.

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1287
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 22:49    Předmět: Citovat

mali by sa zamerat aj na ostatnych vyrobcov....
avsak momentalne je to uz fuk, stare poctive zelezo z rotaciek a PD sa uz dnes nenosi, dnes treba nieco co neprezije planovanu zivotnost, nejlepsie ak sa rozsype hned po zaruke.
co sa tyka spotreby, ak chcem vykon 100W, nemozem cakat ze to spali iba 100W, ak chcem tlacit na plyn, viem ze si to zoberie viac
aj u tych VW 2,0 a viac , nebudem predsa cakat ze sa dostanem na avizovanych 4,5 ked mam este k tomu kua 4kolku!!!, napisat to tam musia, emisie su drahe a ked pojdem 80 po dialnici , tak sa zmestim aj do tej spotreby
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15536
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 23:35    Předmět: Citovat

misocko napsal(a):

ja osobne patrim k tym , co by zakazali motory pod 1,5 - zene na nakup, 2,0 - normalne jazdenie. Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo?

Proč se vyjadřuješ k autum, když jim vůbec nerozumíš? Aspoň z tvého psaní je poznat, že ses ještě nenaučil ani řídit, ale poučovat bys chtěl všechny kolem sebe. A co motorky? Ty jsou taky špatné?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Philip_Fry



Založen: Sep 01, 2010
Příspěvky: 1538
Bydliště: Trutnov

PříspěvekZaslal: po leden 25 2016, 23:44    Předmět: Citovat

Ono je to celkem jednoduché, VW se stal první "obětí" úžasné ekopolitiky EU... Unie nařizuje výrobcům aut snižovat emise (celkem) neškodného CO₂, čehož se dosáhne mj. snížením spotřeby PHM. Jenomže ke snížení spotřeby vede cesta přes ochuzování směsi a to zase způsobuje zvýšené emise NOx a na to právě VW dojel...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 0:43    Předmět: Citovat

Philip_Fry napsal(a):
...VW se stal první "obětí" úžasné ekopolitiky EU...
To asi těžko, když s tím přišli Američani Idea
Spíš se Amerika logicky brání nástupu dieselů do osobní dopravy, aby nedopadla jako Evropa. Sice úředně nízká spotřeba, ve skutečnosti města plná karcinogenních sazí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 1:23    Předmět: Citovat

On je tady ještě jeden významný zdroj emisí, na který se často takticky zapomíná. Chtěl jsem napsat odkaz na Greenpeace, ale Novinky mě to ulehčily. Indonésie a okolí dokáže překonat i USA. Tyhle německý auta obecně nehrají téměř žádnou roli.

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/392830-proc-bude-indonesie-dal-horet-i-letos.html

_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
bu2520



Založen: Jul 16, 2007
Příspěvky: 4247
Bydliště: u HK

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 7:24    Předmět: Citovat

nemusíš chodit tak daleko a co haldy na Ostravsku které hoří již od sedmdesátých let
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Philip_Fry



Založen: Sep 01, 2010
Příspěvky: 1538
Bydliště: Trutnov

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 10:13    Předmět: Citovat

Jimmi2 napsal(a):
To asi těžko, když s tím přišli Američani Idea

Pozor, Američani sice upozornili na to, že motory VW používají švindl software, ale ten tam Das Problem cpe proto, že EU nařizuje snižovat emise CO₂...


Jimmi2 napsal(a):
Spíš se Amerika logicky brání nástupu dieselů do osobní dopravy, aby nedopadla jako Evropa. Sice úředně nízká spotřeba, ve skutečnosti města plná karcinogenních sazí.

Osobní (dieslová) doprava se na produkci škodlivin podílí celkem zanedbatelnou měrou, což je krásně vidět třeba na tom, že v Německu řada měst zavedla nízkoemisní zóny a kvalita ovzduší se tam nijak nezlepšuje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pocitujlasku



Založen: Dec 12, 2005
Příspěvky: 2194

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 11:34    Předmět: Citovat

misocko napsal(a):
ja osobne patrim k tym , co by zakazali motory pod 1,5 - zene na nakup, 2,0 - normalne jazdenie. Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo? nie, hodim rychlost, pustim spojku, pridam plyn, idem... (aj manzelka cerstvo po vodicaku)

No, ty uz len budes odbornik. naco mi je na nakupy silny motor, ved bude len zbytocne trpiet, lebo kym sa zohreje, tak uz som doma.
ja mam trojdverak 2.2 diesel, na dlhe trasy parada, ale v meste neskutocne trpi, po tyzdni jazdnenia v meste je lenivy. Sestra ma corsu benzin 1.2 - na nakupy, sem tam mimo mesta. To auto je v pohode a vobec nema problem, aj ked pridam plyn.
Proste auto sa kupuje podla toho, ako bude najcastejsie jazdit.

_________________
No vidis, a tak si sa bal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nokijec



Založen: Feb 01, 2011
Příspěvky: 295

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 11:38    Předmět: Citovat

Skvělá dedukce manželka se po autoškole neumí rozjet s malým benziňákem tak je zakážem.
To je jasný ,že se neumí rozjíždět.Výcvik v autoškole probíhá většinou na dieselech z důvodu malé spotřeby.Ty motory mají už velký moment při malých otáčkách a tak se s tím rozjede i naprostý jelito.U benzínu musíš nechat spojku v zákluzu a trochu přidat plyn.Když to uděláš blbě tak ti to chcípne nebo motor bez zátěže zařve.
Když jsem učil dceru jezdil s favoritem BMM tak jsem zastavil v mírném kopci. Auto začalo couvat,pouštěním spojky jsem auto uvedl do klidu a pomalu přes spojku popojížděl dopředu to vše s pravou nohou na palubní desce abych jí ukázal ,že to jde bez přidávání plynu.Zkrátka to nedokázala udělat.V autoškole jezdila s nějakým cliem v naftě.
Její rozjedy s rodiným jednolitrem připomínaly start z katapultu.
Inu digitální generace.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 12:48    Předmět: Citovat

Philip_Fry napsal(a):
... Osobní (dieslová) doprava se na produkci škodlivin podílí celkem zanedbatelnou měrou, což je krásně vidět třeba na tom, že v Německu řada měst zavedla nízkoemisní zóny a kvalita ovzduší se tam nijak nezlepšuje...
Na produkci škodlivin se malou měrou podílí pouze v nějakém celosvětovém součtu. Ovšem zákeřnost zplodin dieselů spočívá právě v tom silně karcinogenním působení. S emisními zónami to nemá nic společného, obecně se ve městech měří něco trochu jiného (polétavý prach, kysličníky dusíku...). Lokální koncentrace zplodin ve městě díky automobilové dopravě je hodně veliká, oproti celosvětovému průměru.
bu2520 napsal(a):
nemusíš chodit tak daleko a co haldy na Ostravsku které hoří již od sedmdesátých let
Nejen haldy a nejen Ostravsko. V severočeské hnědouhelné pánvi jsou ty haldy možná ještě větší a navíc doutná i odhalené uhlí při povrchové těžbě. Málokdo ví, že do roku '89 se vůbec nedodržovala technologie správné těžby a tak výsledky této oxidace uhlí při povrchové těžbě byly největším zdrojem rizika v této oblasti. To jsou totiž produkty pomalé oxidace za nedostatku kyslíku, při které vzniká mnoho složitějších uhlovodíků s velmi nepříznivými důsledky na organismus. Měří se však především sloučeniny jednoduché a hromadně měřitelné, tedy oxidy síry, dusíku, prach....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holly



Založen: Aug 24, 2008
Příspěvky: 187
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

PříspěvekZaslal: út leden 26 2016, 22:09    Předmět: Citovat

misocko napsal(a):
Ty co mate 1,0 a podobne vysavace - citite ako sa ten motorcek trapi pod kapotou? co rozjazd z miesta, najprv plyn , potom pomalicky pustat spojku a davat pozor aby to nechciplo?


Tak to se pleteš kamráde, roky jsme měli P106 1.0 (974ccm) Při rozjezdu to trhalo asfalt! Moje to dostala od táty ten s tím býl jednou až v Moskvě! Úplně v klidu a to mělo jen 4q převodku, Ona je te převodovka u menších obsahů trošku jinak odstupňovaná.

_________________
Asi jsem degen a neumím česky, tak se na mně nezlobte!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund