Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Volks. Golf 1,8 +sústruh z vŕtačky,zlepšováky+iné veci
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: po srpen 18 2014, 21:48    Předmět: Citovat

Co hovorite na takuto situaciu, keby bolo najvysie miesto tejto spojenej gumenej hadici potrubia kurenia vissie ako MAX hladina vody v nadrzke? .Ked syn tie hadice od radiatora spojil, tak to tak bolo.Dnes som nad tym rotzmyslal ,ze sa ten okruh takto moze zavzdusnovat po kazdom dlksom stani auta a tak som hadicu stiahol nizsie ako je na obr.Po nastartovani ked by v hadici kurenia nad MAX viskov hladiny v nadrzke vznikla vzduchova bublina, system (myslene kurenia)sa nemusi odvzdusnit do nadrzky.Mam pravdu?


DSCN5693.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN5693.jpg
 Velikost:  214.45 kB
 Staženo:  1326 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2397

PříspěvekZaslal: út srpen 19 2014, 8:31    Předmět: Citovat

Když jsou druhé konce těch hadic níž než spoj, tak se to může zavzdušnit stejně. Záleží na schopnosti čerpadla to protlačit. Po pár jízdách by se měl všechen vzduch z vody dostat ven. Některá auta mají i topení výš než expanzní nádržku a při odvzdušňování se musí nádržka lehce natlakovat, někomu stačí jen protočit motor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: ne srpen 31 2014, 14:53    Předmět: Citovat

Teraz mam trochu cas ,tak sem dam dokoncenie toho prekablovania elektrobicykla.Odpovedal som uz na emaily.
-------------------------------------
Co sa tyka problematiky hodin,odpovedam tiez na emaily ,ale len ked mam cas.
--------------------------------
Pri uplnom prekablovani el.motora elektrobicykla po pretrhnuti drotov (ked mohlo hoci co odist)som sa vas pytal ,kolko ohmov maju mat vinutia morora,lebo na tom som namaral iba 2 ohmy.Ked nikto nic nenapisal ,dokoncil som prekablovanie a vsetko sa popripajalo.Nastastie bicykel je vporiadku a tie ohmy su OK!Kto sa pytal tak som mu odpovedal,teraz dam sem o tom viac,zide sa to viacerym.Dam aj moje zapojenie ,ako to asi je,aj obr. bicykla ako sa koleso toci na stojane.Uz je to par dni od vtedy a bicykel ide!
-----------------------------------
Takze,na pripojenie vsetkych osem drotov na motor som musel pouzit povodne droty ,ktore som odcvakol od RJ.Maju totizto vsetky velmi tenku izolaciu.Aj ked mam mnozstvo lankovych vodicov ,take som nenasiel.Pri prekablovani treba ulozit vsetky droty poctivo tak ako boli,inac moze byt problem,ze z hoho bude vysoka hromada drotov.Pozor na Hall snimace,lamu sa nozky.
Tu je obr.uz po prekablovani,chybalo tam uz len pripojit Hall snimac.Na meraku ukazuje 2.9 ohmu a nie 2 ohmy preto,ze merak pri skratovynych koncoch (bez zataze)ukaze 0,9 ohmu.



Snímek 164.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  Snímek 164.jpg
 Velikost:  226.75 kB
 Staženo:  2476 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: so září 20 2014, 8:29    Předmět: Citovat

Oprava tlacitka DO na aute Peugeot.
Sused ma prisiel otravovat ci mu neviem vyrobit neake tlacitko ,lebo za novy obal(puzdro) chcu 20 €. Myslel som ,ze to bude problem,lebo medzi puzdro a plosak sa nic nezmesi .Ale bez problemov sa tam taketo z neakej tlaciarni ci kalkulacky zmestilo .Vystrihnut sa moze tak, ako je na obr.nakreslene.
Pravdaze ,je iba prachotesne!



DSCN5722.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN5722.jpg
 Velikost:  158.67 kB
 Staženo:  2103 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: čt říjen 02 2014, 16:14    Předmět: Citovat

Nefunkčný poľský čistič trisiek PRW2.Kamos mi dal tento pretlacac trisek ci co to je s tym , ze mu to nefunguje ako na tom skusal nove trisky.Bude asi upchaty!Neviete ako su vnutri kanaly,odkial kade ide nafta cez to,nechcem to zbytocne cele rozobrat ,lebo vonku v zahrade mam este vela prace.Dik.Mozete vysvetlit ako to funguje.
č.1 bola pripojena trubka
č.2 je uzaver
č.3 je nadrzka na naftu



DSCN5943.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN5943.jpg
 Velikost:  230.75 kB
 Staženo:  845 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: čt říjen 02 2014, 18:35    Předmět: Citovat

Tiktak, to je tester na trysky, nie cistic Smile napumpujes a vidis otvaraci tlak trysky aj kvalitu a uhol rozprasovania a tesnost drzania tlaku...treba to nejako odvzdusnit, pokial tam teda nie je ina chyba, ja mam podobny tester, ale novy, tiez je problem rozbehat ho, ked je prazdny...treba tam naliat naftu, povolit kade-co a ked to cele tecie, potom poutahovat a funguje mi to Very Happy Inak by to nemalo byt zlozite, je to iba pumpicka, u teba do 400Barov, moj je do 600Barov, inak je to prakticky to iste...no viac poradit neviem Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: út říjen 28 2014, 20:28    Předmět: Citovat

Dnes som chcel doniest domov svoju skodu 120-ku co mi ukradli 15 rocni chlapci,lenze nesla nastartovat.Myslel som ze neni benzin,tak som doniesol 5L a nalial.Natahal AC pumpov asi 10X a isiel startovat,nic ani po 6X .Pozeram ze na budiku tankovania nic nepribudlo,rucka stale na nule.Pod autom bola trava, tak som nic na zemi nevidel ani benzin nezapchal.Zacal som nalievat dalsi benzin a hned som sa zohol ci nebudem nieco vidiet ako tecie na zem.Bola bud poskodena alebo popraskana ta hruba spojka medzi nadrzov a nalievacim hrdlom,lebo s tadial tieklo na zem.Nakoniec ma jeden chlapik dotiahol domov.Mate aj vy takuto skusenost s tou hadicou.Nechcel by som to zazit niekde daleko od domu a v zime.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7808
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út říjen 28 2014, 21:23    Předmět: Citovat

Tu hadici mezi nádržemi jsem měnil preventivně- byl jsem u kamoša krz trubky na brzdy (kdo měl 120, zná), on mě na ni upozornil, že by mohla prasknout. Protože jsem měl doma další tři 120 na díly, tak jsem našel jednu pěknou a dal ji tam.
Ale jednou mě pěkně vyškolila hadička k AC pumpě- nastartoval jsem, chytlo to normálně, ale nešlo to za plynem. Tak jsem se s tím trápil, nevěděl jsem. Viděl mě soused od naproti, došel za mnou a říká: "To já znám, máš špatnou hadičku k AC pumpě."
Moc jsem mu nevěřil, ale když jsem ji vyměnil, tak to bylo v pohodě. Až později mě bylo vysvětleno, že ta původní zelená hadice se jakoby rozpadne, vnitřní duše se odlepí od vnějšího opletu a začne funovat jako škrtící ventil, v závislosti na podtlaku.



120.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  120.jpg
 Velikost:  116.03 kB
 Staženo:  72 krát


_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: út říjen 28 2014, 22:50    Předmět: Citovat

Hadica (spojka)je ako by roztrhana na velke kusy.O tej zelenej hadici k AC pumpe som to nepocul,dobre je to vediet!Ja ju mam zatial od zaciatku v poriadku.Ma sa posuchat kriedov na AC pumpu pred natiahnutim hadice?Fakt by to cloveka len tak nenapadlo co to spravi ked je hadicka rozleptana.Da sa rychlo vymenit ten kusom spojovacej hadice,nic tomu nezavadzia.Zajtra mi ju syn kupi ,ak ju este predavaju.Michal,si pohotovy maj sa krasne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 20:05    Předmět: Citovat

Mám tu samou zkušenost jako Michal, vlastnil jsem "emkovou" Š120L, jednou jsem s ní dojel naprosto v pohodě do Brandýsa nad Labem k tchýni, po cestě jsem ještě natankoval plnou nádrž "Supru" - a druhej den jsem před barákem nenastartoval. Rafika na "full", baterka točila, jiskra lítala jak čepice - a ne a nechytlo to... Zkoušel jsem, jestli není prasklá membrána "AC-pumpy" (podávacího čerpadla z nádrže), ale na sací straně mi to přicucávalo prst jako divý. Zkoušel jsem pumpou profouknout hadici od nádrže k čerpadlu v domnění, že v nádrži je něco přisátýho k ústí odběrový trubky - v nádrži to bublalo jak v bahenní sopce, ale i další pokus o natočení byl zas fiaskem. Nakonec mě musel nastávající švára odtáhnout na špagátě ke svýmu známýmu do nedalekýho servisu, kde drželi sobotní službu pro "ŽLUTÝ ANDĚLY" - tam přišel k autu asi tak 60letej mechoš-důchodce, vyslechnul mou anabázi a z fleku zahlásil "jasně, to je hadice k pumpě!" A když jsem namítal, že nikde nic neteče, tak jen zamával rukama, odpálkoval mě "uvidíte!" a šel na to. Vyměnil ten asi metr hadice od nádrže k AC-pumpě, ručně napumpoval, já otočil klíčkem - a šáde bafla jako by se nechumelilo. A pak mi podržel tu hadici, druhej konec ucpal palcem a říká "zkuste si cucnout!" - já nasál - a bylo to jako kdybych tahal z cigára, i když byla hadice ucpaná, tak propouštěla zvenku tolik vzduchu, že prostě AC-pumpa nemohla nasát nic z nádrže, protože do hadice se furt prasklinama cpal vzduch!!! Ven to nešlo, to se praskance zavíraly, ale jak vevnitř nastal podtlak, nasál se vzduch a bylo po srandě...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33753
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 29 2014, 20:36    Předmět: Citovat

To bude asi "ta" hadica, kvoli ktorej nam kedysi skodovka zle startovala - rano vzdy az na druhy-treti pokus.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: čt říjen 30 2014, 0:00    Předmět: Citovat

rnbw,na skodovke spaduje benzin,preto ti to nastartovalo na treti krat.Ja som vzdy pred startovanim po par dnoch statia natahal benzin AC pumpov ,potom zapol klucikom do x polohy ,dal sitic,naslapal parkrat plynom a az potom startoval.aby som nemusel dlho tocit.
Napadlo ma vtedy aj dat bandasku s dvoma litrami za sedadlo v aute a tam strcit hadicu k AC pumpe.Lenze som tam nemal taku dlhu hadicu .Pozor ,Bacha!!! Je to velmi "NEbezpecné" hlavne v lete,preto to prosim vas neskusajte.Nemoze si to hocikto dovolit,treba tam dodrzat bezpecnost.Nepisem to ako navod!!!!Videl som to ,ako to jeden kamos horar tak mal prerobene ,lebo mal nadz dieravu a potreboval s autom v hore aj po kamenoch chodit!Za chvilu by bol mal aj novu dieravu!
Sorry,zle bolo napisane ze "bezpecne"malo byt ako je to teraz "nebezpecne"!Hadica je uz vymenena,bolo treba vykrutit dva sroby co drzia dlhu ohnutu nalievaciu ruru,dat dole jednu hadicku tenku a vykrutit uzaver.Po tomto co sa mi stalo vrelo doporucujem kto ma staru skodovku aby tu spoj.hadicu za 3,6€ vymenil.Usetri si ako ja v buducnosti problemy.Tiez vymente jednov cestov tu zelenu hadicu k AC pumpe za taku ,ktora je pre benzin odolna.
-------------------------------------------------------
Tiez treba vymenit (zabudol som)aj tenku hadicu co spaja benzinove nadrze.Ja som ju vymenil asi po troch rokoch bol problem s nou za priesvitnu pretkavanu a od vtedy drzi dobre.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: st listopad 26 2014, 20:11    Předmět: Citovat

Pri vyrobe panelu pristrojov alebo opracovani ci vyrobe suciastky do automobilov ,elektroniky je poptrebne suciastku,prednmet upnut vo viacerych polohach.Preto dam zopar praktickych sposobov .ktore casto pouzivam a zidu sa mnohym.
Na obr.6060 je č.3 štvorhran, ktory mozete nahradit kladivom upnutym do sveraku alebo stvorcovov či obdlznikovov joklovinov .Otacat predmet potom podla potreby ako vyhovuje napr.pre vrtanie , pilenie,opracovanie pilnikom,otocenie do svetla.atd.
obr. 6064 dva male sveráky a uchytenie predmetu vodorovne,napr.pri vyrobe plosakov,ci mnoho dalsich veci.
obr.6045 Pozor,aby sa sverka vo sveraku nekrutila,je potrebne ju upravit podla obr.6100 Cast ozn.A odbrusit.Do sveraku potom sverku vlozit az po čiaru B a silno zatiahnut.Kupte si pevnu STOLARSKU sverku ,nie detsku!Opracuvany predmet vo sverke je niekedy dobre si pridrziavat!Pozor na dostatocne upevnenie materialu, hlavne pri vrtani diery nad 6mm do plechu aby sa nevysmykol!To plati vzdy!Pozor aj pri vrtani vacsej diery aby vam zase nevytrhlo vrtacku z ruky,co sa stalo uz parkrat aj mne,preto je potrebne ju pevne drzat v rukach.Dolezite:ak zvacsujete dieru vrtakom napr.z 8mm na 12mm ,prilozte vrtacku az ked ma dostatocne otacky!Pri malych otackach by vam vrtak zaseklo,pri strednych a velkych uz skor nie.Pri vrtani dier do plechu hrubky do 3mm a priemer nad 12mm ,uz treba davat veliky pozor na vytrhnutie vrtacky z ruky!Ja vrtavam do plechu 2mm aj diery 18mm.Dobre je dieru pri takychto priemeroch upravit pilnikom (na okruhlo)aby nebol v plechu zasek,lebo vrtaku aj s otackami sa to nemusi podarit prevrtat!Nikdy nepustite vrtacku ked je vrtak pritlaceny uz v diere,bud sa zlomi alebo zasekne.
----------------------------------------------------------------------------
Aj pri vyrobe nasledovnych svietidiel z autobateriek, som pouzil tieto pripravky a sposoby uchytenie materialov.



DSCN6060.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6060.jpg
 Velikost:  200.14 kB
 Staženo:  1697 krát


DSCN6064.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6064.jpg
 Velikost:  271.86 kB
 Staženo:  1517 krát


DSCN6045.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6045.jpg
 Velikost:  209.39 kB
 Staženo:  1362 krát


DSCN6100.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6100.jpg
 Velikost:  151.87 kB
 Staženo:  1231 krát



Naposledy upravil tiktak1953 dne pá prosinec 05 2014, 10:39, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: pá prosinec 05 2014, 10:22    Předmět: Citovat

V posledej dobe som vyrobil viacej takychto praktickych svietidiel na vyradene baterky,ktore sa hodia aj pri oprave auta,na chalupu ,do pivnice.To prenosne v plastovej bandaske na bat.6-DZM-10 /12V aj ako mobilne.Da sa pouzit nan aj taka ista ziarovka 12V /3W LED-ka.Je potrebne pri vyrobe dodrzat el.techn.normy ako aj dodrziavat predpisy pri ich pouzivani.Videl som uz pouzivat vseliake /len tak poskrucane droty/ po domacky vyrobene svietidla na autobaterky ,tieto su vyrobene s orinal suc.mali by byt pri dodrzani vyrobnych predpisov a noriem aj bezpecne.
Odbornici z oboru el.techniky posudte, ci je mozne toto tu mat ako typ na vyrobu amaterskeho svietidla pre vlastnu potrebu..Ak nie ,vymazem to.Ak ano, pridam aj dalsie detaily na vyrobu.
č.1 Hl.vyp. č2 zasuvka napr.na radio,ci svietidlo s kablom. š.3 poistka 5A pre 20W ziar.
Na plast.bandaske z boku tie dva konektory su pre nabijanie baterky aby sa nemusela vzdy byberat vonka.Nemusi to byt pravdaze, da sa nabijat bat.aj v nutri.O toto prenosne ,ako aj ostatne co som uz vyrobil.svietidla je velky zaujem.
----------------------------------------
Ano ,v zatke bandasky je tlač.vyp.
---------------------------------------------
Ku svietidlu mozem pouzivat cez den aj v noci pri oprave auta ,na chalupe,ci inde aj akuvrtacku na 12 alebo 14V.



DSCN6119.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6119.jpg
 Velikost:  297.89 kB
 Staženo:  1669 krát


DSCN6109.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6109.jpg
 Velikost:  120.36 kB
 Staženo:  1359 krát


DSCN7891.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN7891.jpg
 Velikost:  228.04 kB
 Staženo:  405 krát



Naposledy upravil tiktak1953 dne st leden 13 2016, 22:15, celkově upraveno 5 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tiktak1953



Založen: Oct 11, 2010
Příspěvky: 3453
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: pá prosinec 05 2014, 10:35    Předmět: Citovat

Tu je dalsie ,co pouziva sused v pivnici ,lebo tam nema el.Ma tam svetlo z neho ako cez den. Nedal by ho za nič!


DSCN6052.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  DSCN6052.jpg
 Velikost:  197.08 kB
 Staženo:  2146 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Další
Strana 11 z 26

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund