Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Sony Xperia, neuznaná reklamácia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> GSM / CDMA / LTE technika a telefony
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hydrawerk



Založen: Dec 13, 2011
Příspěvky: 7917
Bydliště: Earth

PříspěvekZaslal: st březen 27 2013, 15:07    Předmět: Citovat

Andrea napsal(a):
Když jsem měla Motorolu V8, tak jsem s ní (zavřenou) několikrát (5x?) v návalu zuřivosti hodila o zeď tak, že se i odštípla omítka.

Doporučuje se raději vložit negativní emoce do různých vulgarismů. Návod je zde. Mobilu je škoda. Cry
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
workhard



Založen: Jul 07, 2006
Příspěvky: 5141
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: st březen 27 2013, 22:50    Předmět: Citovat

Mobilu je možná škoda, Motoroly ovšem v žádném případě škoda není. Taky jsem ji měl Opravář
_________________
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
soni213



Založen: Mar 28, 2013
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: čt březen 28 2013, 7:08    Předmět: Citovat

i need info about sony mobile phone how i convert into English!
_________________
fashion dresses summer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: pá duben 12 2013, 5:46    Předmět: Citovat

Na druhý podnet odpoveď doteraz žiadna. Stratil som trpezlivosť, telefón som bol prevziať. Cestou z predajne bola taká tá "garážová" predajňa MT aj so servisom v Priore vo Zvolene, tak som sa len zo zvedavosti šiel spýtať, či nemajú nejaké TIPO na súčiastky. Nemali. Ale že ak chcem, môžem ho tam nechať a technik mi to pozrie. Na druhý deň volali, že je to hotové. Platil som 20€. Telefón ide k spokojnosti. Prasknuté to vraj bolo presne ako na fotke (tú som im priložil), takže fotka bola skutočná. Ale telefón mal popraskané niektoré tie jazýčky, čo držia obal pohromade. To som si všimol už pri prevzatí z telekomu, ale nemal som chuť s nimi už absolútne nič riešiť. Odchádzame od nich celá rodina, mesačne máme dokopy asi 200€ faktúry. Nejako to dali v tej "garáži" dohromady, lebo obal teraz pekne prilieha. Tiež servisák povedal, že bol displej s vnútra MT zacapkaný ako prasa. Fakt super servis ten PPi. Kto im robil preboha autorizačky? Nevedia ani poriadne rozobrať/poskladať mobil a ešte ho k tomu aj z vnútra zašpinia?! Asi by si mali výrobcovia potajme overiť ich schopnosti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15544
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá duben 12 2013, 6:59    Předmět: Citovat

Gratuluji k vyřešení problému. Svoje o tom "značkovém servise" jsem už napsal, takže se jen potvrdilo, že to jsou lemplové s výmluvama. Kdyby se měli živit sami a dělat na sebe, tak by to mohla být pěkná sranda. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: ne květen 12 2013, 6:58    Předmět: Citovat

Toto nesúvisí priamo s témou, ale je to veľmi príbuzné.
Známy z rodiny ma požiadal, či by som sa mu nepozrel na ročnú Nokiu C5. Nejde zapnúť, len zavibruje a ostane tma. Mal ju v autorizovanom servise na záručnej oprave a tam mu odpísali, že záruka padá, nakoľko sú v mobile evidentné stopy po vlhkosti. Samozrejme s dovetkom o zafinancovaní opravy v podobe výmeny základnej dosky a dosky klávesnice v hodnote rovnajúcej sa novému telefónu. "Švagor" je dosť pedant na takéto veci, tak mu to prišlo veľmi čudné. Išlo mu však hlavne o kontakty, ktoré mal uložené v telefóne a nie na SIM. Dal som si do gúgla nokia c5 vibrating only a nestíhal som sa čudovať. Doma som ho vyskúšal, skutočne len zavibroval a ďalej nič. Mobil som rozobral a vo vnútri nebol ani najmenší náznak, že v telefóne bolo vlhko! Vyzeral z vnútra proste tip-top - ako keby bol včera vyšiel z fabriky. Indikačné prúžky na stopy po vlhkosti v telefóne ani na baterke použité neboli. Obvod popisovaný vo fórach som pritlačil prstom, a hojhľa, telefón pri skúške zavibroval a normálne sa zapol. Tak som ten obvod hore pri USB konektore preblafol teplovzduškou a telefón beží k spokojnosti "švagra" už týždeň. Zoznam telefónu bol ale prázdny.

Týmto si len utvrdzujem názor o vychcanosti autorizovaných servisov mobilných telefónov. Pravdepodobne nabijú baterku, ak sa dá aktualizujú SW a ak to naďalej nejde, vymyslia si dôvod, ako sa zbaviť zodpovednosti za záruku. Najčastejšie z počutia sú rozprávky o poliatí neznámou tekutinou, podobne ako v tomto prípade ktorý dokazuje, že je to celé len ich výmysel a klamstvo a v skutočnosti sa jedná o systémovú závadu týchto telefónov. Škoda, že telefón nemal indikačné prúžky.

Všetka česť výnimkám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7838
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne květen 12 2013, 22:32    Předmět: Citovat

passion- spousta problémů tohoto ražení vzniká nejen kvůli oxidaci, ale hlavně kvůli průhybu základní desky. Deska se prohne, ale procesor (který v dnešní době většinou nese na hřebtě ještě Flash memory), neuhne. Tím pádem dojde ke vzniku studeňáků (přeci jen se bavíme o BGA montáži).
Servis má povětšinou univerzální formulaci vyjádření se k závadě, často potkávám omyly v důsledku špatného pochopení ze strany uživatlele.
Pošli scan vyjádření ze servisu a třeba se dostenem dál.

P.S.: zcela zodpovědně můžu říct jedninné- pokud telefonu nepomůže uživatel (nevhodným chováním), tak se onen telefon většinou ani nepokazí, potom nebývá důvod k reklamaci.
Ale pamatuji si tvoje problémy s nějakým podobným telefonem, proto si nenárokuji univerzální pravdu...

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: st květen 15 2013, 15:59    Předmět: Citovat

Michal, lenže v tomto prípade (nokia c5) sa takmer naisto jedná o systémovú chybu telefónu - málo odolný HW na úplne bežné používanie. Takéto veci by sa mali riešiť bezplatnou zárukou. Alebo užívateľ môže za to, že to v nokii zle navrhli? Poznám rôzne prístupy rôznych autorizovaných servisov v riešení tej istej záručnej opravy. Jeden záručnú opravu tej istej vady zamietne s odôvodnením nedodržania podmienok užívania, druhý ju bezplatne opraví. V oboch prípadoch sa chyba vyskytla z dôvodu nevhodne navrhnutej mechanickej konštrukcie mobilného telefónu, ktorý nevydrží ani bežné používanie. Čím to je?

Ak sa dostanem k papieru s vyjadrením, dám to sem.

p.s.: Ak si zistil, čo má ten ST21 v obvode mic, prosím pošli mi to. Ten mobil po oprave síce ide, ale mic je málo citlivý, treba do telefónu hovoriť dosť hlasno. Dík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Premekapac



Založen: Nov 06, 2008
Příspěvky: 75

PříspěvekZaslal: st květen 15 2013, 21:59    Předmět: Citovat

To passion - Tohle ale opravdu vypadá na kapalinu. Pod tím obvodem, co jsi přefouknul velice často právě oxidací odchází deska. Když je to málo, přefouknut často pomůže. Další věc - necitlivý mikrofon, také typická závada po zásahu kapalinou.

Ještě poznámka k tomu, jak píšeš, že autorizovaný servis si schválně vymýšlí závady, aby nemusel přístroj opravit a zrušit záruku, je kravina. Za opravu totiž servis dostane od výrobce zaplaceno, za zrušení záruky však nikoliv. Avšak i telefon u kterého je následně zrušena záruka musí někdo nejdřív rozebrat, udělat sken poškození, opět složit, udělat dokumentaci atd. a to vše prosím zadarmo! Dále jde někdy na vrub servisu i doprava, kterou si hradí atd... Rozhodně se víc vyplatí uznat záruku a dostat zaplaceno, než přístroj zadarmo vrátit naštvanému zákazníkovi, ketrý následně všude možně plive jed na servis... Servisák většinou naopak musí přivírat oči, jinak by se dalo na záruku uznat tak 30% telefonů. Skoro na každém jsou stopy po pádu atd.

U nás (v ČR a SR) je prostě zvykem reklamovat cokoliv a zatloukat, zatloukat, zatloukat...

Kolega byl kdysi, ještě za éry Ericssonů, na školení ve Švédsku a vyprávěl, že tamní školitelé nemohli absolutně pochopit naše problémy se zákazníky ohledně neuznaných reklamací. Nešlo jim do hlavy, jak někdo může reklamovat prasklý displej. U nich prý automaticky každý počítá s tím, že telefon po pádu ztrácí záruku a nikoho by ani nenapadlo následně reklamovat.

Netvrdím, že vždy je na vině zákazník a že všechny servisy vždy jednají fér, ale jak psal Michal, většinou tomu telefonu musíš pomoct.

Přemek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: st květen 15 2013, 22:21    Předmět: Citovat

Hodně naivní sdělení, že prej:
kód:
Za opravu totiž servis dostane od výrobce zaplaceno, za zrušení záruky však nikoliv.


Stačí se porozhlídnout kolem sebe, že se chudáci v servisech můžou přetrhnout.
např. http://smartmania.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=26690&p=288056#p288056
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7838
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st květen 15 2013, 23:13    Předmět: Citovat

Standa99- jsem se před spaním rozepsal, ale pak mi zhavarovala Opera, tak to zmizelo v nenávratnu...

Mám pro tebe jedinou radu- nečti ty fóra. Proč? Většina z těch lidí měla v rukou pár telefonů. Když jim přestane sloužit, snaží se dosáhnout toho, aby jim zase fungoval. I za cenu toho, že nepíší na fórum pravdu. Já už měl v rukou třeba 10000 telefonů. Nebo 20000. Nevím, nepočítal jsem to.
Ale můžu ti říct, že určitá hrdost, která ve mě dříme, mi velí to, abych tyhle "marody" opravil. Proto se dívám i po příčinách, kvůli kterým ta nefunkčnost vznikla.
Prosím, neberte to nikdo jako machrování, ale jako zkušenost.

P.S.: lidi jsou různí, nejen na fórech, ale i v servisech. Takže:
mluvím jen sám za sebe

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 6:14    Předmět: Citovat

Dobře, příště budu chodit pro radu jen za Tebou. Přesvědčil jsi mě, že není nikdo povolanější, než Ty. Všechny ostatní fóra jsem už z oblíbených vymazal. Škoda, že tohle fórum nepatří jen Tobě. Až budu velký, tak doufám že budu mít za rok také tisíc příspěvků, jako Ty.

P.S. Ta tvoje Opera asi není dobře servisovná?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7838
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 8:05    Předmět: Citovat

Dobře, máš pravdu, napsal jsem to blbě- tak si prosím zase obnov všechny odkazy na všechna fóra a mě si vymaž. Takhle to bude nejlepší.
Ano, moje opera v mém přestárlém PC není dobře servisovaná, asi se taky budu muset podívat na nějaká fóra, vždyť tam jsou i lidé, kteří v životě měli víc jak jedno PC Shocked

Přeji ti do budoucna hodně dalších zklamání se zlými servisy, které jen čekají na to, aby se vrhli na tvůj (zcela náhodou pokažený) telefon a zrušili ti záruku z co nejvíc důvodů Cool

Passion- omlouvám se za tohle plevelení, ale já z těch fór opravdu někdy rostu. Podívám se po tom Sony, ty mi kdyžtak pošli to vyjádření. Ale už asi jen v rovině SZ

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 8:35    Předmět: Citovat

Serme na to, jestli je reklamace oprávněná nebo ne.
Hromadě lidí se vrací telefony poškrábané a poničené. Práce je odfláknutá, že jim kolikrát nefungují vibrace, protože někdo nezapojil motorek, špatně to fotí atd. Nebudu znova vytahovat odkaz na petici proti Britexu, ale takhle se profíci nechovají!

Tohle je problém všude, kde kvalifikovaný člověk není ohodnocen a odchází, zůstávají lemplové, kteří ti z tvé věci vezmou fukční díl, nahradí ho vadným a tvůj použijí po šichtě na fušky.

P.S. O můje telefon se nemusíš bát, trochu dál na západ je jiná morálka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 14:25    Předmět: Citovat

Premekapac napsal(a):
.... Další věc - necitlivý mikrofon, také typická závada po zásahu kapalinou.....
Přemek


Nie, teraz to s kvapalinou nesúvisí. Ten necitlivý mic nebol na nokii, ale na tom prvom sony xperia tipo ST21, o ktorom je založené toto vlákno. Mal 3 dni po kúpe, celý čas bol mobil v obývačke a takmer celý čas nehybne položený. Na druhý deň po kúpe sme zistili, že nejde vôbec mikrofón, na štvrtý sa šiel reklamovať. V autorizovanom servise zistili, že je prasknutá doska. V "garážovom" servise mi to za 20€ dali dokopy ale tak, že je málo citlivý - asi chýbajúce súčiastky len náhodne "nastrelili" - čo stôl dal. Preto som písal Michalovi, či náhodou už nezistil, čo tam má byť.

Ale však ak chceš prečítaj si celé vlákno a potom reaguj.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> GSM / CDMA / LTE technika a telefony Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 5 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund