1000W majú výhrevné telesá-PTC, ktoré sú umiestnené za radiátorom kúrenia a rozmrazujú sklo teplým vzduchom, kým sa nezohreje motor.
Čelné sklá so zaliatými výhrevnými drôtikmi mávajú cca polovičný výkon.
Už zase někdo nekouká na elektroměr.
výkon 1kW = spotřeba 1kWh/1h, 2kWh/2h, 500Wh/30min nebo když topíme přímotopem tak 24kWh/den, pak za sezónu je to 4,3MWh a pořád je to 1kW a nikdy 1kW/1h !
na autě mám mimo bufíku elektro ohřev vody (průtokáč) s příkonem 1100W, k němu ale vede 25tka drátek. Alternátor má 1800W a je vodou chlazený.
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 8989 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: st březen 20 2013, 19:09 Předmět:
Já tyto přepočty samozřejmě chápu. Jde mi jen o ten výraz "watty za hodinu". Prostě jsem nad tím nikdy ani nepřemýšlel a používal jsem ho semtam místo watthodin. Matematickej nesmysl, prostě zkomolenina. Proto mi vůbec nedošlo, proč se někteří čertí.
Jinak to tvý auto asi nebude osobák?
To topení i altík už tam bylo od výrobce. Ještě jsem to nerozebíral ale prej tam jsou v kusu hliníku narvaný žhavící svíčky a stupňovitě spínaný.
Na altík jsem zvědavej, ale pokud bude jeho rozbití nutné k osvětě, pak nevim jestli vůbec chci něco vědět.
Minule mi prasknul klíňák, vůbec jsem nevěděl, jak tam přes všechny kladky mám ten novej namotat. Má 3,5metru.
Založen: Jan 09, 2012 Příspěvky: 10 Bydliště: Plzeň-jih
Zaslal: pá březen 22 2013, 19:30 Předmět:
Ahoj k tomu vyhřívání čelního skla,mam Ford Escort a v čelním skle vyhřívání pomocí spousty zalitých tenkých odporových drátků,jde to pustit jen za běhu motoru s časovačem na 5 minut,je to rozdělěno na dva stejné okruhy.Při 14V to bere dohromady cca 35A ,to jest cca 500W.Akumulátor 60Ah,alternátor 14V/55A Když se to pustí,pěkně to zahýbe s volnoběhem,jinak super věc,sklo se nezamlží a nenamrzne ani náhodou,škoda že to nenabízí i jiné automobilky.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.