Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Měření výkonu a spotřeby motoru na test dráze
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
xxxEDISONxxx



Založen: May 01, 2006
Příspěvky: 273
Bydliště: Šumava Prachatice tady je svět ještě normální v zimě bílý sníh v létě vedro ...

PříspěvekZaslal: so únor 04 2012, 0:44    Předmět: Citovat

jako setrvačník použij kolo z nákladního automobilu pár ložisek návštěva kovošrotu dva balíky EB121 3,5.Setrvák roztočit přes spojku no a pak pomocí servomotoru mockrát za sebou přidat plyn a měřit zrychlení nejdřív bez směsi vodík kyslík pak se směsí.Pokud by byl celý proces řízen jednočiper přidání plynu měření ubrání plynu počkání na volnoběžné otáčky přidání plynu... a teplota motoru a oleje by byla během pokusu stabilní a sousedi se z toho tůrování neposerou tak by to mohlo dát relevantní data. Provedl bych minimálně 50 a 50 měření. Ovšem myslím si že tento motor není vhodný bylo by mnohem vhodnější použít motor z nějakého malého čtyřdobého motocyklu s moderním motorem který bude mít řízené vstřikování paliva a výkon okolo 25KW a malý točivý moment.

Pozor ať se ti setrvačník neroztrhne maximální otáčky toho kola budou tak 800 ot/min vycházím z maximální povolené rychlosti pneu 150Km/h průměru cca 1m hmotnost takové dušové montované pnumatiky odhaduji okolo 100Kg přičemž disk váží cca 50Kg .

hodně zdaru to máš diplomku?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2716

PříspěvekZaslal: po únor 20 2012, 23:57    Předmět: Citovat

Garaz je zmrzla, tak jsem nespechal, a mereni zda se udelal uz nekdo jiny...

http://www.youtube.com/watch?v=8LKq7wHzxzg&feature=relmfu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
josefhajek



Založen: Nov 07, 2011
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: út únor 21 2012, 20:32    Předmět: Citovat

Toto je velice zajímavé téma Cool Už jsem také uvažoval o testu přimíchávání směsi H2O2 do sání vzduchu v motoru..... Nešlo by mi však o výkon, ale o snížení spotřeby benzínu... Ještě ale váhám, jelikož jsem stále nepromyslel důsledky pro motor, ačkoliv při spalování benzínu také vzniká voda, takže by s tím motor neměl mít vůbec žádné problémy, ne? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6075
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: út únor 21 2012, 21:01    Předmět: Citovat

kulikus napsal(a):
...To procesor: rozumím správně že po zablokovaní kola se zvýší otáčky toho druhého 2x?

Rozumíš tomu správně. Otázkou ovšem je, kolik takových pokusů ten diferák přežije.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2716

PříspěvekZaslal: čt únor 23 2012, 22:46    Předmět: Citovat

To tomasjedno: je to vrak, stejne pujde do srotu.

Drobná rešerše ukázala, že někteří to už provozují i v ČR...

Na http://www.jednavodu.cz/jak-to-funguje/ píší:

citace:
Hlavní výhody

- Úspory až 30% za palivo!

- Zvýšíte výkon a zlepšíte chod motoru!

- Rapidně snížíte vypouštěné CO2!

- Snížíte teplotu motoru!

- Odstraníte karbon a usazeniny v motoru! Nové již nevzniknou!

- Snížíte hlučnost motoru!

- Prodloužíte jeho životnost!

- Jednoduchost a spolehlivost zaručují dlouhou životnost zařízení.

- Malé rozměry 130X180X60mm 1,7kg

- Velmi malá počáteční investice a rychlá návratnost.Funguje na BENZIN,DIESEL i LPG motory

- Po montáži splní každé vozidlo emisní kontrolu. Vozidlo zcela ztratí kouřivost

- Šetříte palivo a drasticky snižujete emise Vašeho vozu a tím nejste lhostejní ke svému okolí


Máte někdo zkušenost (a risknete výsměch teoretiků)?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: pá únor 24 2012, 8:41    Předmět: Citovat

Môžem,... iba že,... teoretické a praktické poznatky sa nakoniec nelíšia..., alebo v automobilkách vývoj robia idioti?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2716

PříspěvekZaslal: pá únor 24 2012, 11:03    Předmět: Citovat

??? Můžeš to rozvést?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: pá únor 24 2012, 13:07    Předmět: Citovat

Na výrobu H2/02 spotrebuješ viac energie ako potom získaš spálením.
Samotná premena tepelnej energie na mechanickú je už z princípu s mizernou účinnosťou (viď Ottov diagram). Urobiť to isté dva krát za sebou je totálny nezmysel.
Vždy je to o ideálnom spálení-oxidovaní atómov uhlíka a vodíka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund